Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku Przedszkola w Starych Babicach

Przedszkole w Starych Babicach ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Polna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 722 91 30 , fax. 22 722 91 30
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole w Starych Babicach
    ul. Polna 40
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 22 722 91 30, fax. 22 722 91 30
    REGON: 13003913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku Przedszkola w Starych Babicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Przedszkola w Starych Babicach. 2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót (w szczególności zakres i krotność robót, powierzchnia prac, materiały użyte do wykonania robót itp.) i obejmuje wykonanie m.in. następujących robót i czynności: 1) roboty związane z demontażem elementów wyposażenia oraz rozbiórką nawierzchni/elementów przewidzianych do remontu, 2) malowanie nawierzchni ścian i sufitów wraz z robotami przygotowawczymi, 3) malowanie tablic magnetycznych, 4) roboty związane z dostawą i montażem elementów wyposażenia m.in. drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, stolarki okiennej, parapetów, lustra, opraw sufitowych oraz opraw zewnętrznych, łączników oświetlenia i gniazd, karniszy, kratek wentylacyjnych oraz innych elementów przewidzianych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót, 5) dostarczenie i montaż tablic stalowych lakierowanych, 6) dostawa i montaż modułów szatniowych, 7) dostawa i montaż szaf wbudowanych, 8) roboty w zakresie ułożenia wykładzin oraz związane z renowacją podłóg drewnianych, 3. Wytyczne prowadzenia robót oraz odniesenia co do jakości zastosowanych materiałów zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót. 4. Pomieszczenia, w których będą prowadzone roboty wskazane są w części rysunkowej zawartej w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji obiektu – w tym celu wymagany jest wcześniejszy kontakt z Zamawiającym. 5. Wszelkie urządzenia i materiały pochodzące z demontażu Wykonawca musi usunąć na składowisko w ramach ceny przewidzianej za wykonanie przedmiotu zamówienia, chyba że Zamawiający uzna, że należy je pozostawić do ponownego wykorzystania – wówczas Wykonawca przekaże wskazane materiały/urządzenia Zamawiającemu. 6. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia użyje odpowiedniej jakości materiałów, które mogą być używane w pomieszczeniach, w których przebywają dzieci zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach, w szczególności odpowiedniej jakości farb, lakierów, wykładzin, zapraw, materiałów podkładowych I innych materiałów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca ma obowiązek przed rozpoczęciem robót uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki wszystkich zastosowanych materiałów i elementów wyposażenia w ramach przedmiotu zamówienia, zapewniając szeroki wybór kolorów. 8. Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu następującej dokumentacji: 1) protokoły odbiorów robót ulegających zakryciu i zanikających, 2) protokoły odbiorów częściowych, 3) recepty i ustalenia technologiczne, 4) dziennik budowy (wewnętrzny), 5) wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodne z STWiORB, 6) deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów, certyfikaty na znak bezpieczeństwa zgodnie z STWiORB,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert zgodnie z formą i na warunkach określonych w SIWZ. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Gminy Stare Babice w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.1.2019 pn. Remont pomieszczeń w budynku Przedszkola w Starych Babicach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a/3b do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 4) Formularz materiały/urządzenia równoważne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ; W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych w odniesieniu do założonych w przedmiarze robót lub STWiORB materiałów/urządzeń Wykonawca w formularzu musi wykazać, że zastosowane przez niego elementy w ofercie są równoważne. Brak wypełnienia formularza urządzenia/materiały równoważne lub brak złożenia tego dokumentu wraz z ofertą będzie jednoznaczny z tym, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów/urządzeń przewidzianych w przedmiarze robót lub STWiORB. 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie) – niezłożenie oświadczenia wraz z ofertą traktowane będzie jako deklaracja Wykonawcy o braku konieczności wykonania przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 6) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach