Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku nr 4 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 21 w Giżycku.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku nr 4 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 21 w Giżycku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń w budynku nr 4 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 21 w Giżycku. II. Cechy charakterystyczne obiektu Budynek koszarowy, podpiwniczony, dwupiętrowy z użytkowym poddaszem. Fundamenty żelbetowe, ściany konstrukcyjne murowane, stropy żelbetowe KLEINA. Dach drewniany, pokryty dachówką ceramiczną. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. III. Zasadniczy zakres remontu obejmuje (Szczegółowe dane ujęto w załączniku do SIWZ – Przedmiar ): 1. Roboty budowlane wewnętrzne piwnicy a. Roboty rozbiórkowe /stolarka drzwiowa, posadzka z płytek, glazura przy umywalce, odbojniki ścienne drewniane, odpadające tynki. b. Odbicie i uzupełnienie tynku kat. III na ścianach i tynk kat. III na sufitach. c. Gładzie jednowarstwowe na ścianach i sufitach. d. Gruntowanie powierzchni ścian i sufitów. e. Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi matowymi powierzchni ścian i sufitów. f. Tynk mozaikowy, żywiczny z uprzednim przygotowaniem powierzchni – lamperie wys. 1,5m. (korytarz). g. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi (fartuch przy umywalce). h. Posadzki z zaprawy cementowej z warstwą samopoziomującą. i. Wykonanie izolacji z folii płynnej 2x (np. WEBER DEITERMANN lub innych, o właściwościach równoważnych) na posadzkach. j. Wykładzina PCV obiektowa, homogeniczna, antystatyczna, antypoślizgowa o zwiększonej odporności na ścieranie, trudnozapalna klasy BFL-S1. k. Ułożenie listew przyściennych PCV. l. Wstawienie drzwi wewn. (skrzydło + ościeżnica) certyfikowanych, antywłamaniowych, aluminiowych, klasy min.3 Drzwi wyposażone w klamkę i 2 zamki patentowe klasy C, skrzydło osadzone na 3 zawiasach. m. Wykonanie cokolika z płytek gres wysokości 10 cm. n. Wywiezienie i utylizacja gruzu. o. Montaż krat stalowych otwieranych z prętów o fi nie mniejszej niż 12 mm i oczku nie większym niż 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie, oraz siatką stalowa z drutu o fi min. 1,5 mm i wielkości oczek nie większych niż 25x25 mm. Kraty mocowane za pomocą kotew osadzonych w ścianie na głębokość min. 100 mm.kotwy rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach. 2. Roboty budowlane wewnętrzne poddasza a. Wykucie z muru stolarki drzwiowej. b. Rozebranie ścianek - powiększenie otworów drzwiowych. c. Odbicie tynków ze ścian. d. Zeskrobanie starej farby z sufitów. e. Wykonanie tynków na ścianach i sufitach. f. Gruntowanie powierzchni ścian i sufitów. g. Malowanie ścian i sufitów farbą lateksową matową, na ścianach korytarza lamperia wys.1,50 m z tynku żywicznego po wcześniejszym przygotowaniu powierzchni. h. Posadzki z zaprawy cementowej, z wyrównaniem i wygładzeniem powierzchni. i. Wykładzina PCV obiektowa, homogeniczna, antystatyczna, antypoślizgowa o zwiększonej odporności na ścieranie, trudnozapalna klasy BFL-S1. j. Listwy przyścienne PCV. k. Wstawienie drzwi wewn. /skrzydło + ościeżnica/ certyfikowanych, antywłamaniowych, aluminiowych, klasy min.3 Drzwi wyposażone w klamkę i 2 zamki patentowe klasy C, skrzydło osadzone na 3 zawiasach. 3. Roboty elektryczne wewnętrzne piwnicy i poddasza a. Demontaż /opraw, osprzętu elektrycznego i skrzynek rozdzielczych/. b. Demontaż /opraw, osprzętu elektrycznego i skrzynek rozdzielczych/. c. Montaż osprzętu modułowego. d. Układanie kanałów PCV na betonie. e. Układanie przewodów kabelkowych i przewodów UTP w kanale PCV. f. Układanie przewodów kabelkowych pod tynkiem, g. Montaż osprzętu elektrycznego. h. Montaż opraw oświetleniowych. i. Wykonanie pomiarów elektrycznych. Wszystkie materiały użyte do wykonania instalacji muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptacje Inspektora Nadzoru. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. Materiały podstawowe to; – przewody instalacyjne wielożyłowe w izolacji z tworzywa sztucznego, – wytrzymałości na 750V do układania w tynku- YDY, YDYp, – przewody utp kat.6 układane w kanałach PCV, – rury PCV, – kanały PCV, – puszki sprzętowe n/t,-\ – gniazda natynkowe podwójne, montowane w puszkach sprzętowych, – wyłączniki nadmiarowo-prądowe, /do montażu na listwie zatrzaskowej/ – rozłączniki, – puszki i osprzęt instalacyjny p/t, – oprawy awaryjne LED, – oprawy oświetleniowe świetlówkowe z odbłyśnikiem w wykonaniu szczelnym IP44, – kołki rozporowe, Sprzętu Wykonawca jest zobowiązany używać jedynie takiego, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość robót, zarówno w miejscu tych robót jak też przy wykonaniu czynności pomocniczych oraz w czasie transportu, załadunku i wyładunku. 4. Roboty sanitarne w piwnicy a. Wymiana umywalki. b. Wymiana termy elektr. 130V. c. Wymiana podejść dopływowych. 5. Klimatyzacja a. Dobór, zakup i montaż klimatyzatorów dla 7 pomieszczeń (magazyn leków|) - wg wskazań z użytkownikiem. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 75/2018 – Remont pomieszczeń w budynku nr 4 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 21 w Giżycku”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 6.1.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 6.1.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 6.1.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 6.1.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 6.1.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 6.1.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 7. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089), składane jako wadium powinno zawierać: a. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, d. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz), DOWÓD WNIESIENIA WADIUM – kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach