Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w budynku nr 1 przy ulicy Poznańskiej 11/13 w Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Toruniu

Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 547 068 , fax. 566 529 619
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
    Poznańska 11/13
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 547 068, fax. 566 529 619
    REGON: 10365890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska@ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRiPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w budynku nr 1 przy ulicy Poznańskiej 11/13 w Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach, w budynku nr 1 przy ulicy Poznańskiej 11/13 w Toruniu. Zakres prac został podzielony według remontowanych pomieszczeń oraz ze względu na rodzaj planowanych prac remontowych. Zgonie z projektem, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ prace obejmują następujące pomieszczenia, z wyłączeniem pkt 3.1 (pomieszczenia nr 16): 3.2 Pomieszczenie nr 17: • Demontaż wraz z wywozem istniejącej wykładziny o powierzchni 3,22 m2 • Montaż nowej wykładziny homogenicznej w kolorze szarym o powierzchni 3,22 m2 3.3 Pomieszczenie nr 18: • Demontaż wraz z wywozem istniejącej wykładziny o powierzchni 13,95 m2 • Montaż nowej wykładziny homogenicznej w kolorze szarym o powierzchni 13,95 m2 • Malowanie ścian w kolorze jasno szarym oraz ułożenie gładzi na powierzchni 36,75 m2 • Montaż sufitu podwieszanego na stelażu wraz z montażem oświetlenia ledowego – 2 szt. • Przeniesienie gniazd elektrycznych w linii pionowej – montaż przy podłodze wraz z wykonaniem pomiaru • Montaż nawiewnika okiennego w środkowym skrzydle • Montaż nakładki z PCV na parapet betonowy 3.4 Pomieszczenie nr 22: • Demontaż wraz z wywozem istniejącej wykładziny o powierzchni 12,47 m2 • Montaż nowej wykładziny dywanowej w kolorze brązowym o powierzchni 12,47 m2 • Malowanie ścian w kolorze jasno szarym oraz ułożenie gładzi na powierzchni 32,90 m2 • Montaż sufitu podwieszanego na stelażu wraz z montażem oświetlenia ledowego – 2 szt. • Wymiana istniejących włączników – 2 szt. • Montaż nakładki z PCV na parapet betonowy • Dwukrotne malowanie białą farbą olejną drzwi drewnianych - dwustronnie 3.5 Pomieszczenie nr 23: • Malowanie ścian w kolorze przełamanej bieli oraz ułożenie gładzi na powierzchni 35,78 m2 • Montaż sufitu podwieszanego na stelażu wraz z montażem oświetlenia ledowego – 2 szt. • Wymiana istniejącego włącznika – 1 szt. 3.6 Pomieszczenie nr 24: • Malowanie ścian w kolorze przełamanej bieli oraz ułożenie gładzi na powierzchni 37,98 m2 • Montaż sufitu podwieszanego na stelażu wraz z montażem oświetlenia ledowego – 2 szt. • Wymiana istniejącego włącznika – 1 szt. • Naprawa narożnika okiennego przy oknie na zewnętrznej części budynku • Zastosowanie preparatu odgrzybiającego na ścianach 3.7 Pomieszczenie nr 12A: • Demontaż wraz z wywozem istniejącej wykładziny o powierzchni 24,97 m2 • Montaż nowej wykładziny dywanowej w kolorze beżowo – grafitowym o powierzchni 24,97 m2 wraz z wyrównaniem posadzki • Malowanie ścian w kolorze jasno szarym na powierzchni 47,44 m2 • Demontaż istniejących płyt kasetonowych sufitu podwieszanego o powierzchni 21,93 m2 • Montaż nowych płyt kasetonowych na istniejącym stelażu sufitu podwieszanego wraz z montażem oświetlenia ledowego – 4 szt. z systemem przyciemniania światła na pilota • Naprawa spękań na ścianach • Wymiana maskownicy na kable przy klimatyzatorze 3.8 Pomieszczenie nr 12B: • Demontaż wraz z wywozem istniejącej wykładziny o powierzchni 12,40 m2 • Montaż nowej wykładziny dywanowej w kolorze beżowo - grafitowym o powierzchni 12,40 m2 3.9 Korytarz i klatka schodowa: • Malowanie ścian farbą zmywalną w kolorze jasno szarym oraz ułożenie gładzi na powierzchni 129,38 m2 • Wymiana pojedynczych kasetonów na stelażu w suficie podwieszanym • Malowanie poręczy przy schodach, zamontowanych do ściany w kolorze ciemno brązowym • Malowanie policzków schodowych w kolorze białym o powierzchni 1,21 m2 • Malowanie w kolorze białym sufitu nad schodami o powierzchni 1,36 m2 • Wymiana istniejących włączników – 4 szt. • Doklejenie płytek w cokole DANE ARCHITEKTONICZNE • powierzchnia użytkowa rozpatryw. części - 149,34 m2 • kubatura netto rozpatryw. części - 462,95 m3 • kubatura ogrzewana - 462,95 m3 • instalacja wodna: (z sieci miejskiej) • instalacja kanalizacyjna: (do sieci miejskiej) • instalacja gazowa: (z sieci miejskiej) • instalacja elektryczna: (tak ) • centralne ogrzewanie: (tak ) • łazienka z urządzeniami kąpielowymi: (nie) Prace remontowe powinny być wykonane w następującym terminie: • rozpoczęcie od dnia podpisania umowy. • zakończenie do dnia 11.12.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami zawierają następujące dokumenty załączone do SIWZ: Załącznik nr 1a - Uproszczony Projekt remontu pomieszczeń w budynku nr 1 Załącznik nr 1b - WYMAGANIA OGÓLNE Specyfikacje techniczne Załącznik nr 1c - ROBOTY MALARSKIE Specyfikacje techniczne Załącznik nr 1d - GŁADZIE Specyfikacje techniczne Załącznik nr 1e - GNIAZDA WŁĄCZNIK LAMPY Specyfikacje techniczne Załącznik nr 1f - WYKŁADZINY DYWANOWE I PCV Specyfikacje techniczne Załącznik nr 1g - Przedmiary Kolorystyka materiałów przeznaczonych do robót powinna być zgodna z opisem zawartym w projekcie. Ostatecznie kolor użytych materiałów zostanie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym przed ich zastosowaniem. Zmawiający zaleca zapoznanie się z miejscem prowadzenia prac i zakresem robót do wykonania przed złożeniem oferty, w godz. 7:45-15:00. Nie uwzględnienie w ofercie wszystkich aspektów i uwarunkowań realizacji zamówienia nie będzie podstawą do zmiany warunków zawartej umowy, w szczególności wynagrodzenia. 2. Wszelkie prace związane z remontem należy wykonać na podstawie i zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo-wykonawczą będącą w posiadaniu Zamawiającego, która szczegółowo określa zakres prac oraz rodzaj użytych do nich materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada kompetencje lub uprawnienia do wykonywania działalności zawodowej związanej z wykonaniem przedmiotowego zamówienia - Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach