Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Francesco Nullo 29b
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 6430619 , fax. 0-32 6430619
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna
ul. Francesco Nullo 29b 29b
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 0-32 6430619, fax. 0-32 6430619
REGON: 35709728200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.olkusz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynku Filii PiMBP w Olkuszu - Pomorzany ul. Długa 19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac w filii PiMBP w Olkuszu - Pomorzanach ; ul. Długa 19 obejmuje : - rozbiórkę ścian działowych - rozbiórkę stolarki drzwiowej - rozbiórkę podłogi drewnianej - zabudowę pomieszczenia ściankami gipsowo-kartonowymi - ułożenie płytek ściennych i podłogowych w łazience - wykonanie instalacji gazowej, elektrycznej i komputerowej - montaż armatury sanitarnej - malowanie ścian i sufitów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123308
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga : b1/ - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych;elektrycznych; konstrukcyjno budowlanych; kierownik budowy musi posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego b2/- wykonania w okresie 5- u ostatnich lat przed wszczęciem postępowania z należytą starannością co najmniej 2-ch robót o wartości większej lub równej 50 000,00zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robocie będącej przedmiotem zamówienia na roboty wykończeniowe i instalacyjne. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 u-Pzp. Kryterium oceny ofert: cena 100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1. Wypełniony wzór oferty (wg załącznika nr 1) 2. Kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia -(wg załącznika nr 2- w formie uproszczonej) 3. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy: 3.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. (załącznik nr 3) 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) Uwaga: Zamawiający zwraca uwagę na zapis, że aktualnym dokumentem jest dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub dokument wystawiony w okresie wcześniejszym potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, że zapisy są dalej aktualne 3.3 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia : - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia budowlane osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zadania. 3.4 Wykaz wykonanych robót ( co najmniej 2 ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Oferta i załączone dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej lub osoby posiadające imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu. Dopuszcza się możliwość złożenia kserokopii lub odpisów innych wymaganych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Brak dokumentu potwierdzającego warunki udziału w postępowaniu, brak pełnomocnictwa lub złożenie dokumentów zawierających błędy ( z uwzględnieniem zapisu art. 26. ,ust.3 ustawy Pzp) spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.olkusz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie I etapu rozbudowy i modernizacji budynku biblioteki przy ul. Powroźniczej 2 w Krakowie
Dodano: 2016-06-20 - Rozbudowa i remont pomieszczeń dla Biblioteki Publicznej w Nowej Białej
Dodano: 2016-06-07 - Przebudowa i rozbudowa budynku byłej szkoły położonej w Starym Sączu przy ul. Mickiewicza 33 na potrzeby Powiatowej i Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu, wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-06-01 - Budowa filii Powiatowej i Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu w miejscowości Gołkowice Górne
Dodano: 2013-09-03 - Wykonanie robót budowlanych dotyczących adaptacji do celów bibliotecznych lokalu na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Telimeny 9 w Krakowie.
Dodano: 2013-03-19 - Prace remontowe w Filii nr 3 Podgórskiej Biblioteki Publicznej w Krakowie, przy ul. Komandosów 1.
Dodano: 2012-06-29 - Prace remontowe w Filii nr 13 i Czytelni Informacyjno-Bibliograficznej przy ul. Powroźniczej 2 w Krakowie.
Dodano: 2012-06-01 - Przebudowa i modernizacja istniejącego budynku filii biblioteki w Barcicach - zamawiającym dla przedmiotowego zadania jest: Powiatowa i Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna im. W. Bazielicha w Stary Sączu 33-340 Stary Sącz ul. Stefana Batorego 25b
Dodano: 2011-10-13 - Malowanie dachu wraz z jego drobnymi naprawami w budynku Podgórskiej Biblioteki Publicznej w Krakowie przy ul. Powroźniczej 2
Dodano: 2011-09-08 - Remont instalacji centralnego ogrzewania - częściowa wymiana grzejników w PiMBP w Olkuszu
Dodano: 2010-05-12