Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku byłej szkoły położonej w Starym Sączu przy ul. Mickiewicza 33 na potrzeby Powiatowej i Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu, wraz z infrastrukturą techniczną

Powiatowa i Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, Ul. Stefana Batorego 25b
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 00 95 , fax. 18 446 00 95
  • Data zamieszczenia: 2016-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa i Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna
    Ul. Stefana Batorego 25b 25b
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 00 95, fax. 18 446 00 95
    REGON: 49269082200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://biblioteka.stary.sacz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku byłej szkoły położonej w Starym Sączu przy ul. Mickiewicza 33 na potrzeby Powiatowej i Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Starym Sączu, wraz z infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest łącznie: a. wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie oraz zmianie sposobu użytkowania budynku istniejącej szkoły na funkcję biblioteki publicznej w zakresie określonym w projekcje budowlanym /Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku szkoły, ze zmianą sposobu użytkowania na powiatową i miejsko-gminną bibliotekę publiczną na działce nr ewid. 2285 wraz z budową kanalizacji deszczowej, odwodnienia liniowego, kabla zalicznikowego z zestawem ZK/SP, przebudową przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz budową placu z miejscami postojowymi i wiatą na odpady stałe, dojścia do budynku, przebudową dojścia i dojazdu do budynku, demontażem przyłącza energetycznego -napowietrznego na działce nr ewid. 2285, w obrębie Stary Sącz, miasto Stary Sącz/ zatwierdzonym decyzją Starosty Nowosądeckiego znak: GB-II.6740.16.2014 z dnia 27.03.2015 r. o pozwoleniu na budowę, oraz b. wykonanie wszelkich niezbędnych czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego w ramach niniejszego zadania dokument pozwalający na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, w tym projekty budowlane i wykonawcze oraz SSTWiORB (Załączniki Nr 8). 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, uzgodnieniami, opiniami, decyzjami pośrednimi, pozwoleniem na budowę oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) Prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy w zakresie umożliwiającym użytkowanie tych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. b) Opracowanie planu zagospodarowania budowy i uzgodnienie go ze służbami Zamawiającego. Zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie dróg i komunikacji, ogrodzeń, instalacji, zabudowań prowizorycznych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych, zapewnić w bezpieczny sposób ciągłość ruchu drogowego na wszystkich drogach, chodnikach i parkingach zlokalizowanych wokół terenu przeznaczonego pod budowę używanych bądź przecinanych przez niego podczas prowadzenia robót oraz uzyskać wszystkie niezbędne do tego celu uzgodnienia i pozwolenia, zapewnić dostęp do prywatnych obszarów położonych w pobliżu placu budowy. c) Wykonawca jest odpowiedzialny przez odpowiednimi służbami za użytkowanie dróg publicznych w związku z realizacją niniejszej umowy. d) Wykonywanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP oraz przeciwpożarowych. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót budowlanych powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zwany PLANEM BIOZ, przedstawić go Zamawiającemu oraz zapewnić jego stosowanie. e) Współpraca ze służbami Zamawiającego. f) Koordynacja prac realizowanych przez podwykonawców. g) Prowadzenie dokumentacji budowy, o której mowa w Prawie budowlanym, w tym księgi obmiarów oraz Dziennika budowy i udostępnianie jej Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonania wpisów i potwierdzeń. h) Opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej (na płytach CD) i przekazanie jej Zamawiającemu na 5 dni przed terminem odbioru końcowego przedmiotu umowy. i) Zgłaszanie obiektów i robót do odbioru. j) Przygotowanie obiektów i wymaganych dokumentów we wszystkich branżach łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru przez Zamawiającego wraz z instrukcją eksploatacji i konserwacji wykonanych obiektów. k) Zapewnienie kadry z wymaganymi uprawnieniami. l) Zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych. m) Utrzymanie porządku na placu budowy w czasie realizacji prac oraz likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu robót, lecz nie później niż 7 dni od daty dokonania odbioru końcowego. n) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie nowych wyrobów (nie używanych oraz nie pochodzących z rozbiórek) dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń /równoważnych/ pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość do zabudowy) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej. Uwaga: 1. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. 2. Zamieszczone wraz z SIWZ przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawców i nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123308
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biblioteka.stary.sacz.pl/pl/219/0/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach