Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2019-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Poznania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie prac remontowych w zakresie: -- malowania pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi, - emontażu i montażu grzejników, - wykonania robót elektrycznych w zakresie okablowania i montażu nowych opraw oświetleniowych (źródło światła LED), - wykonania robót w zakresie stolarki drzwiowej i okiennej, - rozebrania istniejących i ułożenia nowych okładzin ściennych i podłogowych, - wykonania robót wodno-kanalizacyjnych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie udostępnionych przez Zamawiającego: a) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót – załączniki nr 3 do umowy; b) Przedmiaru robót – załącznik nr 1 do umowy; Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć istniejące w obiekcie instalacje, w szczególności: - Systemu Sygnalizacji Pożaru, - Dźwiękowy System Ostrzegawczy, - Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu, - Systemu CCTV, - Systemu Kontroli Dostępu, - Systemu Oddymiania, - Sieci elektrycznej, - Sieci komputerowej. W przypadku nie wywiązania się ze zobowiązania, które skutkować będzie uszkodzeniem wymienionych systemów, Zamawiający naliczy kary umowne, a w przypadku bezskutecznego wezwania do naprawy zleci jej wykonanie podmiotowi trzeciemu i wystawi fakturę obciążającą Wykonawcę kosztami, jakie poniósł Zamawiający w związku z powyższym zleceniem. Wykonawca na wykonane roboty jest zobowiązany udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji. Wykonawca w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji próbek kolorystycznych, w odniesieniu kolorystki ścian i sufitów, drzwi, ościeżnic, listew podłogowych, obudów grzejników, wykładziny, glazury i katalogów w odniesieniu do armatury, elektryki instalacji teletechnicznych w celu uzyskania akceptacji. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia uzgodnionego i zaakceptowanego przez Zamawiającego harmonogramu terminowego realizacji umowy, który stanowił będzie załącznik do umowy. W przypadku nie przedłożenia harmonogramu terminowego realizacji umowy Zamawiający ma prawo do naliczenia kar umownych. Harmonogram musi przewidywać sposób realizacji robót na czynnym obiekcie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy opracowane metodą kalkulacji szczegółowej na podstawie przedmiaru robót załączonego do SIWZ oraz STWiOR, uwzględniając w nich: wszystkie wyszczególnione pozycje robót i ilości robót. Każda pozycja kosztorysu ofertowego winna zawierać numer pozycji odpowiadający numerowi pozycji przedmiaru, podstawę (nr katalogu lub nazwę przyjętą w przedmiarze, np. kalkulacja własna, analiza własna, analogia itp.), opis pozycji, jednostki miary i ilość, cenę jednostkową, wartość pozycji Oraz inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Wypełnione i podpisane załączniki nr 3 i 5 do SIWZ (jeśli dotyczy) 5) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 6) Oświadczenie o właściwym gospodarowaniu odpadami wytwarzanymi w czasie budowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ. 7) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych – dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
Dodano: 2024-03-27 - Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
Dodano: 2024-03-27 - Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Belęcinie
Dodano: 2024-03-26 - Zagospodarowanie plaży w Ślesinie
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Wiktorowie oraz budową zbiornika retencyjnego o pojemności min. 100m3 w Siekierkach Wielkich -formuła zaprojektuj/wybuduj
Dodano: 2024-03-25 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2053P Nieczajna – Kowalewko
Dodano: 2024-03-24 - „Budowa ul. Świerkowej w Nowym Tomyślu”
Dodano: 2024-03-21 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-03-21 - Remont odcinkowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Obornickiego
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia przejść dla pieszych oraz sygnalizacji świetlnej w miejscowości Pobiedziska
Dodano: 2024-03-20