Przetargi.pl
Dostawa drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu

Prokuratura Okręgowa ogłasza przetarg

  • Adres: 61-736 Poznań, ul. Solna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061-8852-000 , fax. 618 472 594
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa
    ul. Solna 10
    61-736 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061-8852-000, fax. 618 472 594
    REGON: 39400000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.po.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 szt. drukarek laserowych dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu. 2. Dostawa sprzętu do siedziby Prokuratury Okręgowej w Poznaniu, ul. Solna 10. Termin dostawy (dzień oraz godzina) należy uzgodnić telefonicznie z wyznaczoną w umowie osobą (0 61 88 52 132) co najmniej dwa dni wcześniej. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i wniesienia sprzętu z na własny koszt do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.(ul. Solna 10, I piętro, pokój A115). 4.Gwarancja na oferowany sprzęt zostanie udzielona na co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Uprawnienia z gwarancji wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca. 5.Czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 5 dni roboczych od zgłoszenia. Pod pojęciem czas reakcji serwisu Zamawiający rozumie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia z określeniem czynności wymaganych do naprawy usterki tj. konieczności wymiany elementu lub sugestii umożliwiających usunięcie usterki. Koszty dojazdu pokrywa sprzedający. Zgłoszenie awarii może nastąpić drogą telefoniczną, faksem lub pocztą elektroniczną. Zgłoszenie awarii będzie przekazywane przez Zamawiającego w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) w godzinach pracy (7:15- 15:15). Natomiast w sytuacjach wyjątkowych Zamawiający dopuszcza zgłoszenie awarii w dniach roboczych po godzinach urzędowania Zamawiającego, czyli po godzinie 15:15. Zamawiający dopuszcza także sytuację naprawy awarii po godzinach urzędowania. 6. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 48 godzin, Zamawiającemu musi zostać dostarczony sprzęt zastępczy o niegorszych parametrach. 7.Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. 8. W przypadku, gdy naprawa uszkodzonego sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni lub sprzęt był naprawiany 3 razy i nastąpi kolejna awaria Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub inny uzgodniony o co najmniej takich samych parametrach. 9.Okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości narzucenia przez Wykonawcę żadnych płatnych usług - np. płatnych kwartalnych przeglądów w trakcie trwania okresu gwarancyjnego. 11. Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych w okresie gwarancji. 12. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie produkty posiadają wymagane licencje z uwzględnieniem europejskich norm zharmonizowanych. 13. Oferta musi zawierać oświadczenie o zgodności z deklaracją CE. 14. Zaoferowany sprzęt musi posiadać certyfikaty: TÜV/GS, CE - urządzenie jest produkowane zgodnie z normami jakości ISO 9001 oraz ochrony środowiska ISO 14001. Potwierdzenie musi się znajdować na oficjalnej stronie producenta lub w karcie katalogowej. 15. Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt, jak i wszystkie zamontowane elementy są fabrycznie nowe. 16. Wykonawca zapewnia wsparcie telefoniczne - czas odpowiedzi 1 dzień roboczy. Pod pojęciem wsparcie telefoniczne Zamawiający rozumie obowiązek wskazania przez Wykonawcę pracownika do kontaktu z Zamawiającym wraz z numerami telefonów kontaktowych celem udzielania informacji, konsultacji i kontaktów w sprawach napraw, warunków gwarancji, instrukcji obsługi sprzętu i podzespołów, deklaracji zgodności itp. okoliczności wynikających z SIWZ i projektu umowy. 17. Zamawiający zastrzega prawo do sprawdzenia parametrów zaoferowanego sprzętu na oficjalnych stronach producenta lub na podstawie karty katalogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach