Przetargi.pl
Remont pomieszczeń użytkowych w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Żeromskiego 1A w Grudusku na potrzeby programu „SENIOR+”

Urząd Gminy Grudusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06460 Grudusk, ul. Ciechanowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6715012, 6715206 , fax. 236 715 012
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grudusk
    ul. Ciechanowska 54
    06460 Grudusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6715012, 6715206, fax. 236 715 012
    REGON: 54161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń użytkowych w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Żeromskiego 1A w Grudusku na potrzeby programu „SENIOR+”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie polegające na adaptacji i modernizacji istniejącego budynku oraz wyodrębnienie w nim: - pomieszczenia ogólnodostępnego pełniącego funkcję sali spotkań i jadalni, - pomieszczenia kuchennego, - pomieszczenia pełniącego funkcję szatni dla seniorów, - 1 łazienki wyposażonej w 2 toalety (dla kobiet i mężczyzn z dostępem dla osób niepełnosprawnych) i umywalkę, - 2 pomieszczeń tzw. sal rehabilitacyjnych dostosowanych do utrzymania lub zwiększenia aktywności ruchowej, - pomieszczenia klubowego z biblioteczką i prasą, - zagospodarowanie otoczenia wokół budynku. Zakres rzeczowy zadania będzie obejmował prace adaptacyjno-modernizacyjne, składających się z robót przygotowawczych, instalacyjnych, wykończeniowych oraz procedury prób i odbiory. Zakres przygotowawczy obejmie: zabezpieczenie placu, organizacja placu budowy. Zakres robót instalacyjnych obejmie: przebudowę i montaż urządzeń sanitarnych. Zakres robót wykończeniowych obejmie: prace tynkarsko-malarskie, montaż okien i drzwi, roboty posadzkowe, adaptacja pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2016 r., poz. 359 z późn.zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Grudusku Nr rachunku: 07822000040000016920000001. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 7. Zwrot wadium lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych. 8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89, ust. 1, pkt 7b).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz „ Oferta Wykonawcy” (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3. Dowód wniesienia wadium - kserokopia. 4. Kosztorys ofertowy szczegółowy (Załącznik Nr 11 do SIWZ). 5. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik Nr 9 do SIWZ). 6. Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnianiu na podstawie umowy o pracę co najmniej trzech osób wykonujących roboty budowlane (Załącznik Nr 10 do SIWZ). 7. Parafowany projekt umowy. (Załącznik Nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach