Przetargi.pl
Remont pomieszczeń usługowych w budynku Brama Portowa I ul. Wyszyńskiego 1 na pomieszczenia kasy biletowej z zapleczem socjalnym

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4800444,4800434 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2012-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4800444,4800434, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń usługowych w budynku Brama Portowa I ul. Wyszyńskiego 1 na pomieszczenia kasy biletowej z zapleczem socjalnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające remoncie pomieszczeń usługowych w budynku Brama Portowa I ul. Wyszyńskiego 1 na pomieszczenia kasy biletowej z zapleczem socjalnym. 2. Kod CPV: 45400000-1, 45453000-1, 45450000-6. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności w załączonej dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię Projektową NOWY DOM, ul. Cyryla i Metodego 9A/34 w Szczecinie w październiku 2012 r. zawierającej przedmiary robót wraz z projektem budowlano - wykonawczym - opracowanie wielobranżowe (branża elektryczna, branża sanitarna, architektura), oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i obejmuje wykonanie m.in. następujących robót: 1) Roboty wykończeniowe, ścianki działowe, sufity podwieszane, 2) Platforma dla niepełnosprawnych, 3) Instalacja elektryczna, 4) instalacja telefoniczne, 5) Instalacja wodociągowa, 6) Instalacja kanalizacji sanitarnej, 7) Biały montaż, 8) Wentylacja mechaniczna, 9) Klimatyzacja, 10) Instalacja ppoż. 4. Remont pomieszczeń usługowych w budynku Brama Portowa I ul. Wyszyńskiego 1 na pomieszczenia kasy biletowej z zapleczem socjalnym zleca się na podstawie pozwolenia na budowę dołączonego do dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 9 do siwz. 5. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zastosowania materiałów posiadających stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz przekazania dokumentów Zamawiającemu, 2) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, 3) kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego, 4) udokumentowania zagospodarowania odpadów w sposób zgodny z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U.07.39.251) - w przypadku powstania odpadów podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 5) pisemnego informowania Zamawiającego o każdej zmianie swojej siedziby, nr NIP, REGON, telefonu, rachunku bankowego. 6. UWAGA: Przedmiary robót są elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w przedmiarach robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarach robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonych do siwz przedmiarów robót oraz może je modyfikować. 7. Podstawą zapłaty będą faktury przejściowe i faktura końcowa wystawiane przez Wykonawcę Zamawiającemu, po podpisaniu przez obie strony protokołu przejściowego i końcowego odbioru robót. 8. Wynagrodzenie wypłacane będzie zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, który Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej do dnia podpisania umowy. 9. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby, materiały, urządzenia i technologie będą spełniały te same normy, parametry, standardy oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty opis rozwiązań równoważnych (o którym mowa w Rozdziale V pkt 6 siwz). 10. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wydatków wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 11. Dopuszcza się zlecanie robót podwykonawcom. Zakres robót powierzonych podwykonawcom należy określić w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 13.12.2012 r. do godziny 08:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO SA I ODDZIAŁ w Szczecinie nr rachunku 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416. Zaleca się aby w tytule przelewu oprócz nazwy Wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 na parterze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach