Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84 84
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ulicy Bytomskiej 84. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres remontu obejmuje : przygotowanie placu budowy:przesuwaniee mebli biurowych i wyposażenia dla potrzeb wykonywania robót malarskich; roboty remontowe: malowanie, tapetowanie pomieszczeń, remont sanitariatów, naprawa podłoża i wymiana wykładzin; roboty związane z adaptacją stanu istniejącego do nowej funkcji; uporządkowanie terenu po budowie i przekazanie zrealizowanego zadania inwestorowi. Dokładny zakres remontu określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. a) -c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o którym mowa w rozdziale IX ust 1. pkt.d).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego - Załącznik Nr S 2 do SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr S 3 do sporządzenia przez oferenta); b) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone referencjami z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie ( min. 3 szt) -Załącznik nr S 4 do sporządzenia przez oferenta; W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust 1, 2a niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Pyskowicach - adaptacja skrzydła wschodniego i modernizacja dachu
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych w 5 jednostkach skarbowych województwa śląskiego, ZKP-9/2016
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul.Krawczyka 7a w Mikołowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont pokoi i przedpokoi w DS. Babilon. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/26/MW
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń - Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury GAMA - zadanie nr 1 : termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa budynku administracyjnego w PSG Bielsko - Biała
Dodano: 2016-07-22 - Remont podwórza w rejonie ulic Jordana 13-13D, Skłodowskiej 39-49 i Poniatowskiego 22-30 w Katowicach
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu krytego papą termozgrzewalną wraz z remontem instalacji elektrycznej i malowaniem klatek schodowych w budynku przy ul. Damrota 3, 3a w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Remont mieszkań - Gwardii Ludowej 21/10, Podgórze 9/7, Podgórze 18/2, Rudzka 2/3, Rudzka 2/4 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-07 - Roboty remontowe w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2016-07-05