Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Uniwersytetu Gdańskiego wraz z remontem elewacji i sali gimnastycznej oraz ocieplenie elewacji części administracyjno- sportowej i remont dachu budynku zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1a.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2011-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Uniwersytetu Gdańskiego wraz z remontem elewacji i sali gimnastycznej oraz ocieplenie elewacji części administracyjno- sportowej i remont dachu budynku zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Studium Wychowania Fizycznego i Sportu (SWFiS) Uniwersytetu Gdańskiego wraz z remontem elewacji i sali gimnastycznej oraz ocieplenie elewacji części administracyjno - sportowej i remont dachu budynku zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1a. 2. W ramach robót należy wykonać : a) remont pomieszczeń nr 56a (szatnia z natryskami i WC), nr 56b ( szatnia z natryskami i WC) , nr 57 ( pomieszczenie techniczne), nr 58 ( pokój nauczycielski z natryskami i WC), nr 59 (pomieszczenie gospodarcze), nr 60 ( magazyn), remont elewacji z izolacją przeciwwilgociową ścian, remont sali gimnastycznej z wymianą okien, renowacją posadzki ( miejscowa naprawa, cyklinowanie, lakierowanie, malowanie linii boisk zgodnie z wytycznymi Użytkownika) b) ocieplenie części administracyjno - sportowej i remont dachu oraz remont pomieszczeń nr 54 (szatnia z natryskami i WC), nr 55 ( szatnia z natryskami i WC) i korytarza. 3. Zakres prac obejmuje: a) Roboty budowlane, w tym : - roboty rozbiórkowe w tym rozebranie części ściany z pustaków szklanych, - wykonanie ściany z płyt GK z wypełnieniem z wełny mineralnej, - demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, - montaż drzwi wewnętrznych drewnianych z ościeżnicą regulowaną, opaskami, klamką i zamkiem patentowym, - malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą akrylową, zmywalną w jasnym kolorze np. dekoral, sigma lub równoważną z naprawą tynku, przygotowaniem podłoża ze skasowaniem zacieków, odgrzybieniem środkiem pleśniobójczym, wygładzeniem i szpachlowaniem, - wykonanie otworu drzwiowego z nadprożem, - zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego, otworu po okienku podawczym, - demontaż i montaż drabinek gimnastycznych i osłon grzejnikowych ( po wyszlifowaniu i ponownym lakierowaniu), - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GK wodoodpornych, - wymiana płytek ściennych na płytki w standardzie Opoczno, Cersanit, Tubądzin lub równoważne z dekorem, dostawą i montażem nad umywalkami luster klejonych w pomieszczeniach WC, natryskach i szatniach, - wymiana warstw podposadzkowych z wykonaniem izolacji p. wodnej, wygłuszającej i termicznej, wylewki betonowej oraz płytek podłogowych na płytki typu gres antypoślizgowy w standardzie Opoczno, Cersanit, Tubądzin lub równoważne, ułożonych ze spadkiem do kratek ściekowych, np. do zaworów, - wymiana warstw podposadzkowych z wykonaniem izolacji p. wilgociowej, wygłuszającej i termicznej, wylewki betonowej oraz ułożenie płytek podłogowych typu gres antypoślizgowy w standardzie Opoczno, Cersanit, Tubądzin lub równoważne, - malowanie rur, - cyklinowanie posadzki z miejscową naprawą, szpachlowaniem i minimum 3- krotnym lakierowaniem lakierem antypoślizgowym do sal sportowych o wysokiej odporności na ścieranie, przeznaczonym od obiektów użyteczności publicznej, - zabudowa z płyt gipsowo-kartonowych instalacji ( w tym kanałów wentylacji mechanicznej) z wstawieniem drzwiczek rewizyjnych do zaworów, - uzupełnienie w stropodachu otworów po zdemontowanych urządzeniach wentylacyjnych i uzupełnienie pokrycia dachowego, - naprawa miejscowa po przejściach instalacji, - demontaż okien i parapetów, - montaż okien z PCV minimum 5-cio komorowych z okuciami antywłamaniowymi, o wymiarach i podziale identycznym jak istniejące o współczynniku k nie większym niż 1,1 W/m2 w kolorze szarym od strony zewnętrznej (kolor dopasowany do wcześniej wymienionych okien) wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - zabezpieczenie okien na sali gimnastycznej kompletem siatek osłaniających, - mechanizmy otwierające okna sterowane elektrycznie z zabezpieczeniem ich przed uderzeniami piłek, - wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej, - wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych i piwnicy poniżej terenu, - remont studzienek okiennych z wykonaniem hydroizolacji pionowych ścianek studzienek od strony gruntu z demontażem krat w studzienkach wraz z montażem części nowych krat i pozostałych po renowacji, - czyszczenie odpływów i przejść kanalizacji deszczowej wraz z przepustem pod jezdnią przy kortach tenisowych, - ocieplenie elewacji płytami styropianowymi gr. 14 cm, wykończenie wierzchniej elewacji farbą fasadową o mineralnym charakterze ze spoiwem typu SilaCryl charakteryzującej się wysoką dyfuzyjnością dla pary wodnej, bardzo dobrze chroniącą podłoże przed opadami atmosferycznymi z zawartością żywic silikonowych oraz dodatkami przeciw rozwojowi alg, pleśni i grzybów np. Caparol AmphiSilan lub Muresko-Premium lub równoważne. Kolor przed zamówieniem należy, po wykonaniu próbek, uzgodnić w formie pisemnej z Zamawiającym i Użytkownikiem, - odkopanie i oczyszczenie oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej dwuwarstwowej i ocieplenie cokołów wraz z wykończeniem tynkiem żywicznym w kolorze ustalonym z Zamawiającym, - demontaż krat okiennych, - montaż nowych krat okiennych, - wymiana parapetów zewnętrznych, - wymiana rur spustowych i opierzenia, - wykonanie nowej opaski betonowej wokół budynku szerokości min. 50 cm, -kompleksowy remont dachu nad salą gimnastyczną z ociepleniem, wymianą pokrycia z papy termozgrzewalnej, rynien i rur spustowych, opierzenia wraz z nadbudową podstaw pod wywietrzaki i odtworzeniem instalacji odgromowej z jej pomiarami elektrycznymi, -wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. b) Roboty sanitarne, w tym: - wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej z wymianą pionów kanalizacyjnych w obrębie remontowanych pomieszczeń, - montaż misek ustępowych typu wiszącego np. systemu firmy Geberit lub równoważne, umywalek ,armatury odcinającej, mieszającej, regulującej i czerpalnej np. firmy Oras lub równoważne , - montaż wpustów podłogowych i odwodnień liniowych, czyszczaków, wywiewek Kanalizacyjnych, - wymiana w zakresie remontowanych pomieszczeń istniejących grzejników na nowe grzejniki płytowe o mocy grzewczej nie niższej niż moc grzewcza istniejących grzejników z zaworami termostatycznymi i zaworami odcinającymi na powrocie, - podłączenie wymienionych instalacji do istniejących z wykonaniem ich płukania, - wykonanie prób szczelności instalacji, - zaizolowanie rurociągów, - uruchomienie i regulacja instalacji, - montaż w pomieszczeniu natrysków zaworów czasowych podtynkowych, wandaloodpornych, uruchamianych przyciskiem połączonych z wylewką natryskową stacjonarną w wykonaniu wandaloodpornym np. klasy Presto lub równoważne, - demontaż istniejących kratek wentylacji grawitacyjnej, kanałów wentylacyjnych z osprzętem i urządzeniami, - wykonanie w pomieszczeniach WC wentylacji mechanicznej wyciągowej ze sterowaniem, - wykonanie wentylacji nawiewno-wyciągowej ze sterowaniem w remontowanych pomieszczeniach z dostawą wszystkich niezbędnych urządzeń i materiałów wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i izolacją termiczną przewodów wentylacyjnych - wykonanie robót budowlanych towarzyszących np. zabezpieczenia, przekucia, naprawy, sprzątanie, - serwis i konserwacja, w okresie gwarancji, zamontowanych urządzeń i instalacji wentylacji zgodnie z DTR producentów i obowiązującymi przepisami wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych. c) Roboty elektryczne, w tym: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, - montaż nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych z oprawami oświetleniowymi, osprzętem z wymianą tablic elektrycznych wraz z zasilaniem, - montaż instalacji teletechnicznej (komputer i telefon) kabel UTP 6 kat., - modernizacja sterowania wentylacją mechaniczną, - wykonanie zasilenia pomieszczeń SWFiS z istniejącej tablicy głównej zlokalizowanej przy wejściu od strony kortów do nowej rozdzielnicy T1, 4. W zakresie robót należy również ująć wszystkie roboty towarzyszące np. rozbiórkowe , zabezpieczające, porządkowe, wykonanie pomiarów tym np. elektrycznych, natężenia oświetlenia, wydajności wentylacji, próby i rozruch instalacji, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. 5. Wszystkie urządzenia i materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru. Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych np. drzwi, płytki ściennie i podłogowe, rodzaj i kolor farby, oprawy oświetleniowe ,osprzęt ,przybory sanitarne ,baterie itp, należy uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru. 6. Zakres prac obejmuje również serwis i konserwację urządzeń i instalacji wraz z materiałami eksploatacyjnymi w okresie gwarancji nie mniej niż 1% ceny brutto oferty..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5000,- złotych (słownie : pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach