Przetargi.pl
Remont pomieszczeń sanitarnych w Hali Sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym nr III im. Wł. Broniewskiego

Liceum Ogólnokształcące Nr III Im.Wł.Broniewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Henryka Sienkiewicza 67
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 262-17-68 , fax. (041) 266-44-48
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące Nr III Im.Wł.Broniewskiego
    ul. Henryka Sienkiewicza 67 67
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 262-17-68, fax. (041) 266-44-48
    REGON: 29238928200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń sanitarnych w Hali Sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym nr III im. Wł. Broniewskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje prace remontowe prowadzone na parterze budynku Hali Sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym nr III im. Wł. Broniewskiego Demontaż glazury i terakoty w pomieszczeniach sanitarnych, Demontaż armatury łazienkowej, Demontaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniach sanitarnych oraz na korytarzu, Demontaż grzejników c.o. w pomieszczeniach sanitarnych, Demontaż podtynkowych gniazd wtyczkowych oraz wyłączników w pomieszczeniach sanitarnych oraz na korytarzu, Ułożenie glazury i terakoty w pomieszczeniach sanitarnych, Montaż armatury łazienkowej, Montaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniach sanitarnych oraz na korytarzu, Montaż grzejników c.o. w pomieszczeniach sanitarnych, Montaż podtynkowych gniazd wtyczkowych oraz wyłączników w pomieszczeniach sanitarnych oraz na korytarzu, Ułożenie wykładziny na korytarzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3)w przypadku, gdy nie spełniają warunków zawartych w punkcie 6. ust.2 niniejszej SIWZ możliwe jest złożenie oświadczenia podmiotu trzeciego, że udostępni on swój potencjał techniczny lub kadrowy dla potrzeb wykonawcy składającego swoją ofertę w niniejszym postępowaniu; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Kwestionariusza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie przedmiarów robót 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie z należytą starannością (referencje). W wykazie należy umieścić wykonane przez Wykonawcę roboty budowlane o charakterze remontów pomieszczeń sanitarnych i wartości co najmniej 100 000 zł. 6. Oświadczenie, że oferent nie znajduje się w trakcie postępowania likwidacyjnego lub upadłościowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.broniewski.ostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach