Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA POTRZEB ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU ODDZIAŁU IX NA SZATNIĘ DLA FUNKCJONARIUSZY ORAZ POMIESZCZENIA BIUROWE

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-563 Kielce, ul. Zagnańska 155
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3314091 , fax. 041 3314419
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Zagnańska 155 155
    25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3314091, fax. 041 3314419
    REGON: 00031990200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA POTRZEB ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU ODDZIAŁU IX NA SZATNIĘ DLA FUNKCJONARIUSZY ORAZ POMIESZCZENIA BIUROWE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na wykonanie prac remontowo - adaptacyjnych budynku oddziału IX AŚ w Kielcach (wraz z transportem materiałów na miejsce dostawy - teren jednostki Aresztu Śledczego w Kielcach przy ul. Zagnańskiej 155, 25-563 Kielce) Szczegółowy ilościowy wykaz materiałów będących przedmiotem dostawy jest zawarty w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość: nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 grudnia 2007 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu zostały określone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) a w szczególności: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia przy założeniu, iż płatności nastąpią jednorazowo - w terminie nie dłuższym niż 30 dni po zakończeniu całości dostawy oraz pisemnym potwierdzeniu jakościowo - ilościowym przez pracownika Zamawiającego oraz przekazaniu faktury wraz z dowodem dostawy. 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a).wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2.- (o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 i nie podlegam(-y) wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2). b).wypełniony druk oferty części w której Wykonawca bierze udział - według załącznika nr 4-1 do 4-3 (jeśli w każdej z części bierze udział) c).wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: (http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach