Gmina Miejska Czarna Woda ogłasza przetarg
- Adres: 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5878855 w. 38 , fax. 058 5878801
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Czarna Woda
ul. Mickiewicza 7 7
83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie
tel. 058 5878855 w. 38, fax. 058 5878801
REGON: 19024010700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń sali zajęć i korytarza w Przedszkolu Publicznym w Czarnej Wodzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont pomieszczeń sali zajęć i korytarza w Przedszkolu Publicznym w Czarnej Wodzie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, według załącznika nr 1 do formularza oferty. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - według załącznika nr 2 do formularza oferty. 5)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 3 do formularza oferty. 2.Dokumenty, o których mowa w ust 1, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- I część zamówienia: wymiana bram garażowych, remont instalacji elektrycznej, wymiana opraw oświetleniowych, roboty sanitarne w budynku nr 22 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice. II część zamówienia: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 23 na terenie kompleksu wojskowego Chojnice.
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 oraz w Gmachu Głównym Skrzydło. B na piętrze VII i VIII przy ul. Narutowicza 11/12
Dodano: 2016-07-27 - Prace konserwacyjne w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym m. Słupsk
Dodano: 2016-07-26 - Roboty remontowe ogólnobudowlane i elektryczne w pomieszczeniach służby dyżurnej w budynku nr 172 w kompleksie wojskowym m. Ustka
Dodano: 2016-07-18 - Remont elewacji i dachu w Samorządowym Zespole Szkół w Kostkowie
Dodano: 2016-07-13 - Wykonanie robót ogólnobudowlanych w Domu Studenta nr1 blok A, B i C w Gdańsku przy ul. Dębowej 9
Dodano: 2016-07-12 - Roboty budowlane obejmujące: 1) remont okresowy w segmencie I w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8 2) remont okresowy w segmencie IV w budynku siedziby Oddziału ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8
Dodano: 2016-07-06 - Remont posadzki kamiennej w holu wejściowym w Wejherowskim Centrum Kultury wraz z montażem odwodnienia liniowego w Wejherowie (znak sprawy: ZZP.271.40.2016.ASz)
Dodano: 2016-07-01 - REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY W KALISKACH
Dodano: 2016-06-27 - Roboty budowlane związane z wykonaniem remontów 13 gminnych lokali mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Handlowej 9A/ 26, ul. Kapitańskiej 27/4, ul. Morskiej 91/60, ul. Morskiej 113/9, ul. Opata Hackiego 23/68, ul. Opata Hackiego 25/85, ul. Opata Hackiego 27/33, ul. Opata Hackiego 27/47, ul. Zamenhofa 7/7, ul. Zamenhofa 7/64, ul. Zamenhofa 13/49, ul. Zamenhofa 13/56, ul. Zamenhofa 13/70
Dodano: 2016-06-22