Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku”.

Gmina Sicienko ogłasza przetarg

  • Adres: 86-014 Sicienko, Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
    Mrotecka 9
    86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, , fax. 525 870 407
    REGON: 54702300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania remontowego pn. „Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku”. 2. Zadanie obejmuje : 1)Remont pomieszczenia sali gimnastycznej: a) powiększenie otworu światła scenicznego i wzmocnienie ściany konstrukcją żelbetową i stalową, b) gipsowanie, gruntowanie malowanie ścian, (należy przewidzieć lakierowanie ścian zwiększającą odporność farby do wysokości 2m), c) czyszczenie oraz malowanie sufitu metodą natryskową, d) wymiana drzwi wewnętrznych, e) modernizacja elementów instalacji centralnego ogrzewania (zabudowa pionów i poziomów instalacji C.O), f) usprawnienie wentylacji na sali gimnastycznej poprzez montaż wentylatorów dachowych i nawiewek ściennych, g) przebudowa instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem nowej rozdzielni na sali gimnastycznej oraz doprowadzeniem zasilania tej tablicy z rozdzielni głównej, h) budowa instalacji niskoprądowej zgodnie z wytycznymi w dokumentacji projektowej, i) wymiana wykończenia podłogi na estradzie – panele podłogowe, j) wykonanie konstrukcji wsporczej pod belkę trawersową, k) dostosowanie konstrukcji wsporczej pod kosz do koszykówki z uwagi na możliwą kolizję z konstrukcją belki trawersowej, 2)Remont sanitariatów i szatni: a) wymiana opraw oświetleniowych wraz z łącznikami, b) gipsowanie, gruntowanie, malowanie ścian i sufitu, (w pomieszczeniu szatni należy przewidzieć lakierowanie ścian zwiększającą odporność farby do wysokości 2m.) c) wykonanie wykończenia ścian płytkami do wysokości 2,0m w sanitariatach, d) ułożenie płytek podłogowych, e) modernizacja elementów instalacji centralnego ogrzewania (zabudowa pionów i poziomów instalacji C.O), wraz z montażem i podłączeniem grzejników do istniejącej instalacja C.O, f) wymiana urządzeń sanitarnych wraz z niezbędną przebudową podłączeń do istniejących instalacji wod -kan, g) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z powiększeniem otworów do wymaganych przepisami prawa i warunków technicznych, 3)Remont wiatrołapu i komunikacji a) gipsowanie, gruntowanie malowanie ścian i sufitów, (należy przewidzieć lakierowanie ścian zwiększającą odporność farby do wysokości 2m.) b) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z powiększeniem otworów do wymaganych przepisami prawa i warunków technicznych, c) ułożenie płytek podłogowych, d) montaż parapetu wewnętrznego w wiatrołapie, e) naprawa balustrady schodowej wraz z przemalowaniem prowadzącej do pomieszczenia estrady, f) wymiana opraw oświetleniowych wraz z łącznikami, 2. Wszystkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach programu funkcjonalno-użytkowego, który stanowi załącznik 14 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w § 4. 6. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 13 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 7 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 9. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 2 500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek kompetencji lub uprawnień Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium, oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, oświadczenie wymagane jest dla kompletności dokumentów - druk oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach