Przetargi.pl
Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Lubaczowie

Sąd Okręgowy w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Konarskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 761 300 , fax. 166 761 353
  • Data zamieszczenia: 2018-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Przemyślu
    ul. Konarskiego 6
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 761 300, fax. 166 761 353
    REGON: 18003216700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Lubaczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń po byłej Prokuraturze Rejonowej w Lubaczowie w celu przystosowania ich dla potrzeb Sądu Rejonowego w Lubaczowie. Pomieszczenia objęte opracowaniem zlokalizowane są na parterze w lewym skrzydle budynku Sądu Rejonowego w Lubaczowie. Zakres robót remontowych obejmuje sanitariaty oraz cztery pomieszczenia biurowe i magazynek. Projektowany remont nie wpływa na konstrukcje budynku. Zakres opracowania obejmuje: 1. Sanitariaty: - Rozebranie ścian działowych, - Skucie płytek ze ścian, - Rozebranie wszystkich warstw podłogowych, - Wykonanie nowych podłóg na gruncie z warstwą izolacji przeciwwilgociowej oraz termicznej wraz z izolacjami termicznymi i przeciwwilgociowymi, warstwa konstrukcyjna podłogi z posadzki cementowej zbrojonej za pomocą siatki, - Wymurowanie ścian działowych z bloczków z betonu komórkowego gr. 12cm, - Wykonanie iniekcji ciśnieniowej w ścianach konstrukcyjnych, - Wykonanie tynków na nowoprojektowanych ścianach oraz uzupełnienie w miejscu po skutej glazurze, - Wykonanie sufitu podwieszanego, - Wykonanie na posadzce i na ścianach narażonych na zawilgocenia warstwy izolacji z folii w płynie, - Ułożenie glazury na ścianach, płytki zgodne z kartą pomieszczeń, - Ułożenie terakoty z płytek, płytki zgodne z kartą pomieszczeń, - Wymianę stolarki drzwiowej zgodnie z zestawieniem stolarki, - Malowanie sufitów, - Wykonanie instalacji wod.-kan. oraz elektrycznych zgodnie z zakresem prac remontowych ujętych w dokumentacjach branżowych, - Czyszczenie i malowanie grzejników, farba w kolorze białym. 2. Remont pomieszczeń biurowych: - Zabezpieczenie podłóg na czas remontu, - Rozebranie części ścianek działowych - Rozebranie okładziny ściennej z płyt gipsowo-kartonowych w pom. 1.7 - Wymurowanie ścianek działowych z betonu komórkowego gr. 12cm - Zeskrobanie farby na sufitach i ścianach wraz z przetarciem ścian, - Wykonanie iniekcji ciśnieniowej w ścianach konstrukcyjnych, - Tynkowanie ścian nowoprojektowanych, - Tynkowanie ścian nowoprojektowanych - Malowanie ścian i sufitów farbą lateksową zgodną z kartą pomieszczeń, przed malowaniem ściany zagruntować, - Wymianę i montaż drzwi wewnętrznych, - Czyszczenie i malowanie drzwi nie podlegających wymianie, - Czyszczenie i malowanie grzejników, - Uzupełnienie, cyklinowanie i lakierowanie parkietów, - Wymiana listew przypodłogowych. 3. Remont komunikacji: - Demontaż drzwi PCV, - Uzupełnienie tynku żywicznego na ścianie ze zdemontowanymi drzwiami - Uzupełnienie odbojnic drewnianych na ścianach – odbojnice zdemontowane z pomieszczeń biurowych. 4. Instalacja Elektryczna i Teletechniczna: -Instalacje elektryczne, a w tym: a. instalacje rozdzielnicy TB-1, b. instalacja oświetleniowa, c. instalacja gniazd wtykowych, d. instalacja gniazd DATA, e. instalacje teletechniczne, f. ochronę przed przepięciami, g. ochronę przeciwporażeniową. Wszelkie systemy muszą zostać dostarczone wraz z oprogramowaniem. Zakres planowanych robót budowlanych nie będzie wiązał się ze zmianą wyglądu elewacji w tym wielkości otworów okiennych czy drzwiowych. Nie będzie również powodował ingerencji w kształt dachu, przebudowę charakterystycznych parametrów obiektu. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie zgodnie z: 1) umową, 2) należytą starannością rozumianą jako staranność profesjonalisty, 3) obowiązującymi przepisami i normami, w tym zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności – (Dz. U. z 2016 r. poz. 655, Dz. U. z 2016 r. poz. 542 oraz Dz. U. z 2016 r. poz. 1228) (dostarczone przez Wykonawcę materiały lub wyroby muszą posiadać oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej oraz posiadać certyfikaty CE) oraz zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska naturalnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wniesione w: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek w BGK O/Rzeszów o Nr: 75 1130 1017 0021 1000 8390 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu G-27-3/2018. 4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5. 3) niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotu, o którym mowa w rozdziale II ust. 1 pkt. 1) lit.b) SIWZ nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 3) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załącznikach nr 2 oraz 3 do SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzorów na załączniku nr 2 oraz nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 8) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu. spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania. że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu takiego rejestru lub sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. 10) Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.12) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawców muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 12) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów-, o których mowa w pkt 3).a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 13) Dokumenty, o których mowa w pkt 17 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14) Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 16, zastępu¬je się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć. złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 15) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Kosztorysy ofertowe (uproszczone) dołączone są do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach