Przetargi.pl
„Remont pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu w celu dostosowania ich do potrzeb osób niepełnosprawnych"

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 98200 Sieradz, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 279 215 , fax. 438 279 215
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Armii Krajowej 34
    98200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 438 279 215, fax. 438 279 215
    REGON: 73019902500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-dps.spsieradz.finn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu w celu dostosowania ich do potrzeb osób niepełnosprawnych"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Pomieszczenia rehabilitacji na parterze DPS w Sieradzu nr 033, 0,35, 0,36, 037, 038, 039, 040, 041, 047, 049, 050, 051, 052, 053, 054, 055, 055A, 056, korytarz i holl pomieszczenia rehabilitacji w piwnicy DPS w Sieradzu 40, 41, 62A, 62B, 38. Zakres wykonania prac remontowych: Kładzenie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach, malowanie pomieszczeń, poszerzanie otworów drzwiowych, kładzenie płytek na ścianach i posadzkach. Kładzenie tynku mozaikowego na ścianach. Obudowa rur płytami gipsowo – kartonowymi gr. 12,5 mm na metalowym stelażu. Wymiana kratek wentylacyjnych i drzwiczek rewizyjnych. Wymiana włączników i gniazd elektrycznych. Wymiana lamp oświetleniowych. Malowanie ościeżnic, drzwi i opasek odbojowych. Remont sanitariatów z dostosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wymiana zadaszenia nad wyjściem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swym rodzajem i wartością Zamawiający uzna zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych i instalacyjnych w obiektach użyteczności publicznej o wartości minimum 150 tyś złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach