17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 345 6210; 94 345 6672 , fax. 94 3456244
- Data zamieszczenia: 2012-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. 4 Marca 5 5
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 345 6210; 94 345 6672, fax. 94 3456244
REGON: 33120312800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń poddasza użytkowego budynku biurowo-sztabowego nr 1 w kompleksie koszarowym przy ul. 4 - ego Marca 5 w Koszalinie, znak sprawy 11/WOG/Infr./12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń poddasza użytkowego budynku biurowo-sztabowego nr 1 w kompleksie koszarowym przy ul. 4 Marca 5 w Koszalinie: wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych budowlanych, roboty w zakresie stolarki budowlanej, instalowanie stolarki drzwiowej PCV, kładzenie i wykonanie podłóg, roboty stolarskie murarskie, tynkarskie, szpachlarskie, malarskie, roboty instalacyjne sanitarne montażowe, roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakość przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji rysunkowej stanowiących załączniki nr 8 i 10 do SIWZ oraz pomocniczo w przedmiarze robót, załącznik nr 9 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączona dokumentację projektową, tj. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót załącznik nr 8 oraz dokumentację rysunkową załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie przez wykonawcę podczas realizacji zamówienia innych materiałów i urządzeń, niż określone w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zagwarantowania cech technicznych i jakościowych nie gorszych od cech wskazanych w tej dokumentacji. W powyższej sytuacji wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty przetargowej stosowne dokumenty potwierdzające, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego wraz z pozytywna opinią autora projektu, co do możliwości ich zastosowania jako równoważnych do określonych w oryginalnej dokumentacji projektowej. 5. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Załącznik nr 7 do SIWZ, istotne postanowienia umowy - wzór umowy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1037Z Gryfice - Unibórz, odcinek Jasiel - Unibórz od km 0+000 do km 4+801
Dodano: 2016-07-26 - II - ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU MIEJSKIEGO IM. R. ŁYCZYWKA W SZCZECINIE
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Traugutta i Niedziałkowskiego w Policach
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Traugutta i Niedziałkowskiego w Policach.
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1372Z Baniewice - Lubanowo - Kunowo na odcinku 374 mb (przejście przez Lubanowo)
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa drogi gminnej - ul. Dworcowej w Pyrzycach.
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa istniejącej nawierzchni wraz z budową miejsc parkingowych na działce nr 198 i 192 położonej w obrębie nr 8 miasta Pyrzyce.
Dodano: 2016-06-23 - Budowa tymczasowego parkingu na Osiedlu Majowym u zbiegu ulic J. Iwaszkiewicza i M. Dąbrowskiej w Szczecinie - etap III
Dodano: 2016-06-22 - Rozbiórka zbiornika na masy bitumiczne oraz zagospodarowanie terenu
Dodano: 2016-06-17 - ZAGOSPODAROWANIE SKWERU IM. M. DOLIWO-DOBROWOLSKIEGO PRZY UL. BEMA W SZCZECINIE - ETAP III
Dodano: 2016-06-09