Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 4 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY ULICY WOJSKA POLSKIEGO 21 W GIŻYCKU.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog-gizycko.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 4 NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY ULICY WOJSKA POLSKIEGO 21 W GIŻYCKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku nr 4 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 21 w Giżycku. a. Opis budynku nr 76: Budynek koszarowy, podpiwniczony, dwupiętrowy z użytkowym poddaszem. Fundamenty żelbetowe, ściany konstrukcyjne murowane, stropy żelbetowe KLEINA. Dach drewniany, pokryty dachówką ceramiczną. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. 2.Ogólny zakres robót do wykonania: a. Roboty budowlane wewnętrzne piwnicy. 1) Roboty rozbiórkowe /stolarka drzwiowa, posadzka odbojniki ścienne drewniane, odpadające tynki/ 2) Zeskrobanie i zmycie starej farby /ściany +sufity/ 3) Uzupełnienie tynku kat. III na ścianach i tynk kat. III na sufitach 4) Murowanie ścianek działowych w łazience. 5) Odgruzowanie przewodów kominowych 6) Gładzie jednowarstwowe na ścianach i sufitach . 7) Gruntowanie powierzchni ścian i sufitów. 8) Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi matowymi powierzchni ścian i sufitów. 9) Tynk mozaikowy, żywiczny z uprzednim przygotowaniem powierzchni – lamperie wys. 1,5m. /korytarz/ 10) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi w łazience. 11) izolacja cieplna i przeciwwilgociowa na posadzkach /styropian EPS 100/ 12) Posadzki z zaprawy cementowej z warstwą samopoziomującą, 13) Posadzki płytkowe GRES TECHNICZNY, gat. I płytki 40x40 cm układane na klej, płytka o podwyższonej odporności na ścieranie klasy min. IV, nasiąkliwość poniżej 3% (mrozoodporne), antypoślizgowe, kolor i wzór uzgodnić z inwestorem, 14) Wstawienie w pomieszczeniach drzwi wew. /skrzydło + ościeżnica/ certyfikowanych, antywłamaniowych, aluminiowych, klasy min. 3. Drzwi wyposażone w klamkę i 2 zamki patentowe klasy C, skrzydło osadzone na 3 zawiasach. 15) Wstawienie w łazienkach drzwi szer. 90cm wraz z ościeżnicą metalową Skrzydła wypełnione płytą wiórowo otworową, z okleiną wodoodporną HPL, drzwi wyposażone w klamkę, zamek i tuleje wentylacyjne. Przed zamówieniem wymiary pobrać z natury. 16) Wykonanie cokolika z płytek gres wysokości 10 cm 17) Wywiezienie i utylizacja gruzu . 18) Montaż krat stalowych otwieranych z prętów o fi nie mniejszej niż 12mm i oczku nie większym niż 80mm w poziomie i 240 mm w pionie, oraz siatką stalowa z drutu o fi min. 1,5mm i wielkości oczek nie większych niż 25x25 mm. Kraty mocowane za pomocą kotew osadzonych w ścianie na głębokość min. 100mm.kotwy rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480mm na poziomych i pionowych krawędziach. b. Roboty sanitarne. 1) Wymiana odcinka rury. 2) Wymiana umywalki. 3) Wymiana trójnika. 4) Montaż rurociągu PCV 5) Montaż podejść odpływowych z PCV fi 100 i 50mm. 6) Montaż : umywalek, ustępów typu „Kompakt”, brodziki natryskowe. 7) Wymiana odcinków rur niezbędnych do montażu urządzeń. 8) Wykonanie wentylacji pomieszczenia łazienki. 9) Montaż rurociągu fi 15 /woda/. 10) Płukanie i próba szczelności instalacji wodociągowej. 11) Badanie bakteriologiczne wody. 12) Montaż zaworów fi 32, 25, 20 i 15mm. 13) Montaż dodatków dopływowych fi 15mm. 14) Izolacja rurociągów. 15) Rozliczenie złomu stalowego. c. Roboty elektryczne wewnętrzne piwnicy i poddasza. 1) Demontaż /opraw, osprzętu elektrycznego i skrzynek rozdzielczych/. 2) Montaż osprzętu modułowego. 3) Montaż wentylatora w oknie korytarza /wydajność wentylatora dobrać do kubatury pomieszczenia/. 4) Układanie kanałów PCV na betonie. 5) Układanie przewodów kabelkowych. 6) Układanie przewodów kabelkowych pod tynkiem. 7) Montaż osprzętu elektrycznego. 8) Montaż opraw oświetleniowych. 9) Wykonanie pomiarów elektrycznych. 3.Warunki realizacji zadania: a. Zamawiający informuje, iż w dniu 14.10.2019 r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi p. Danuta FARJASZEWSKA tel. 261 335 704. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. b. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). c. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym ( czynny zakład). d. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. e. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. f. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. g. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. h. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. i. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem okna oraz inne elementy, których przedmiotowy zakres robót nie obejmuje j. Po zakończeniu prac budynek należy kompleksowo posprzątać, pomieszczenia muszą nadawać się od razu do użytkowania (należy pozmywać stolarkę okienną i drzwiową, podłogi, etc. ..) k. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2018 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 76/2019 – „Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku nr 4 na terenie kompleksu wojskowego przy ulicy Wojska Polskiego 21 w Giżycku, post.nr 85/2019” 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: a. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, d. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, e. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, f. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089), składane jako wadium powinno zawierać: a. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, d. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) 2 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4 Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. 5 Dowód wniesienia wadium. 6 Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach