Przetargi.pl
Remont pomieszczeń parteru oraz wykonanie sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. F. Chopina 16A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7880065 , fax. 017 7880069
  • Data zamieszczenia: 2010-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
    ul. F. Chopina 16A 16A
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7880065, fax. 017 7880069
    REGON: 83046686500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń parteru oraz wykonanie sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn.: Remont pomieszczeń parteru oraz wykonanie sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, na które składa się: A) wykonania sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu oraz udzielenie minimum 25 letniej gwarancji systemowej producenta danego systemu okablowania strukturalnego - (WYKONANIE I ETAPU PROJEKTU - Dokumentacji Wykonawczej - Instalacje słaboprądowe oraz elektryczne -podział etapów wykonania robót zawiera strona 39, 23-25 w/w dokumentacji ). CPV 45 31 43 20- 0 instalowanie okablowania komputerowego 32 41 00 00 -0 lokalna sieć komputerowa 45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne W zakres prac wchodzą w szczególności: 1. demontaż elementów starej sieci w budynku przy ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec, 2. układanie listew instalacyjnych dla sieci elektrycznej i logicznej lub podtynkowy montaż okablowania, 3. dostarczenie oraz układanie kabli FTP oraz przewodów elektrycznych w listwach instalacyjnych lub w peszlach, 4. montaż gniazd logicznych i elektrycznych, 5. uruchomienie sieci elektrycznej i logicznej, 6. wykonanie i dostarczenie pomiarów sieci elektrycznej i logicznej, 7. montaż w pomieszczeniu serwerowni oraz w dwóch przyległych pomieszczeniach demontaż istniejącej wykładziny, dostosowanie powierzchni pomieszczeń do instalacji wykładziny elektrostatycznej np. wylewka samopoziomująca, instalacja uziemiająca, montaż wykładziny elektrostatycznej, prace instalacyjne i wykończeniowe, 8. prace montażowe i wykończeniowe drzwi, 9. wymalowanie całości pomieszczenia (nowej) serwerowni farbą zmywalną, kolor biały, 10. przeniesienie, instalacja dwóch (istniejących) szaf serwerowych 24U (serwerowe) 11. dostawa i montaż dwóch nowych szaf serwerowych 42U (800x1000), kolor szary, (sieć aktywna i pasywna) 12. dostawa i instalacja (patrz punkt 2.I) centralnego UPSa, którego instalacja pozwoli zabezpieczyć serwerownię i ok. 20 stanowisk komputerowych oraz kilku terminali obsługujących system kolejkowy i informowania klientów (szczegóły na dołączonych rysunkach) 13. dostawa i instalacja systemu wczesnej detekcji VESDA oraz gaszenia SUG 14. dostawa i instalacja systemu kamer wizyjnych CCTV tylko na parterze, wewnątrz. 15. wystąpienie o certyfikację sieci logicznej i uzyskanie stosownego certyfikatu zgodności okablowania z normą ISO/IEC 11801- kategorii 6. B) remont obejmujący wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru w budynku użyteczności publicznej przy ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec. CPV 45 00 00 00-7 Roboty budowlane 45 44 21 00- 8 Roboty malarskie 45 41 00 00- 4 Tynkowanie 45 40 00 00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45 42 11 41-4 Instalowanie przegród 45 43 00 00-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45 42 10 00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45 31 00 00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45 30 00 00-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45 33 00 00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne W zakres prac wchodzą w szczególności: Roboty budowlane w biurach i na korytarzu: 1. Rozbiórka ścian działowych, 2. Skucie posadzki betonowej, z lastryko i wykonanie wraz z wypoziomowaniem nowej wylewki do poziomu posadzki w korytarzu (posadzka w korytarzu pozostaje bez zmian), 3. Demontaż istniejących lamperii na ścianach, 4. Demontaż i montaż drzwi wewnętrznych w ściankach działowych, 5. Wykonanie nowych ścianek działowych murowanych, zamurowanie części istniejących przejść oraz otworów drzwiowych w istniejących ściankach działowych, 6. Wykonanie otworów drzwiowych i przejść w ściankach działowych, 7. Zaślepienie części świetlika w ścianie działowej, 8. Ułożenie płytek ceramicznych wraz z cokolikiem w projektowanej poczekalni, 9. Ułożenie na posadzkach wykładziny wraz z cokolikiem, 10. Wykonanie ścianek dzielących stanowiska, wykończenie ścian- tapetą, wypełnienie ścian wełną mineralną, poszycie ścian z płyt gipsowych, 11. Montaż na suficie paneli dźwiękochłonnych i ekranów akustycznych wraz z lampami punktowymi, 12. Obłożenie belek stropowych płytami gipsowo-kartonowymi, obłożenie - zamaskowanie płytami g-k istniejących rur na ścianach i pod belkami, 13. Obniżenie kratek wentylacyjnych, pod projektowany sufit podwieszany, zamurowanie kratek i wykonanie ich poniżej poziomu projektowanego sufitu, 14. Zamontowanie oświetlenia z wykorzystaniem istniejących lamp, 15. Szpachlowanie, malowanie ścian, 16. Szpachlowanie, malowanie ścian, tynk masque struktura efekt pracy system ESTRELLA + farba, 17. Zamontowanie w poczekalniach, na ściance działowej gipsowej - naświetli ze szkła, 18. Zamontowanie samozamykacza w drzwiach. Roboty budowlane w łazienkach: 1. Rozbiórka ścianek działowych oraz drzwi wewnętrznych, 2. Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych (pisuary, umywalki, miski ustępowe), 3. Skucie posadzki z lastryko i wypoziomowanie nowych warstw posadzki do poziomu posadzki w korytarzu, 4. Wykonanie nowej posadzki samopoziomującej pod projektowane płytki, 5. Demontaż istniejących instalacji wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej, 6. Wykonanie nowej instalacji wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej (lampy, kontakty, gniazdka), 7. Wymiana pionu kanalizacji sanitarnej, zmiana jego lokalizacji (do sąsiedniej łazienki), 8. Demontaż istniejącego bojlera, montaż nowego bojlera wraz z pompą cyrkulacyjną, 9. Ułożenie nowych posadzek z płytek gres, 10. Wykonanie nowych ścianek działowych murowanych do pełnej wysokości pomieszczenia, 11. Wyrównanie ścian istniejących pod położenie płytek ceramicznych, 12. Ułożenie płytek ściennych na ścianach oraz na parapetach, 13. Wykonanie sufitu kasetonowego na ruszcie stalowym, obłożenie belki stropowej płytami g-k, obłożenie-zamaskowanie płytami g-k istniejących rur na ścianach i pod belką, 14. Wykonanie kratek wentylacyjnych, pod lub w projektowanym sufitem podwieszanym, 15. Montaż ścianek lekkich systemowych przy kabinach wc z gotowych systemów, 16. Montaż nowych urządzeń sanitarnych (umywalki, miski ustępowe, pisuar), 17. Montaż w kabinach wc, dozowników na papier toaletowy. Roboty budowlane wymienione w pkt A i B zostaną przeprowadzone w VII etapach: Etap I: - wykonanie I ETAPU PROJEKTU (Dokumentacji Wykonawczej - Instalacje słaboprądowe oraz elektryczne - podział etapów wykonania robót zawiera strona 39, 23-25 w/w dokumentacji) tj. sieci komputerowej wraz z instalacją elektryczną w pomieszczeniach całego budynku z wyłączeniem montażu okablowania sieci komputerowej obejmującego ostateczne zarobienie końcówek kabli w wykonanym przez innego wykonawcę w późniejszym terminie wyposażeniu, - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 11 - 19 oraz dwóch łazienek. Etap II: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 5. Etap III: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 4. Etap IV: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 7. Etap V: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 3 - korytarz i 2 - hall. Etap VI: - wykonanie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 8, 9, 10. Etap VII: - ostateczne zarobienie końcówek kabli w wyposażeniu (meble biurowe). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania opisują: Dla przedmiotu opisanego w ust. 1 pkt A - dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Dla przedmiotu opisanego w ust. 1 pkt B - dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. 3. Zamawiający wymaga udzielenia: a) minimum 25-letniej gwarancji systemowej producenta okablowania strukturalnego danego systemu, b) minimum 3-letniej gwarancji na wykonaną robotę budowlana w zakresie remontu obejmującego wykonanie adaptacji pomieszczeń parteru, c) minimum 4-letniej gwarancji na wykonaną instalację elektryczną, d) minimum 3 - letniej gwarancji na wykonaną instalację systemu kamer wizyjnych CCTV. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. W przypadku oferty równoważnej wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie ofertę, która spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia: a) z materiałów własnych, b) z materiałów zamawiającego do realizacji robót opisanych w dokumentacji projektowej/wykonawczej jako wykonywane z materiałów istniejących. 7. Wykonawca stosując materiały własne zobowiązuje się stosować materiały nowe, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego. Ponadto na wbudowywane materiały oraz montowane urządzenia Wykonawca obowiązany jest posiadać deklarację zgodności z obowiązującymi normami, aprobatą techniczną lub certyfikatem. 8. Wykonawca własnym staraniem wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę. 9. Roboty będą odbywały się w obiekcie czynnym przy zachowaniu jego funkcjonalności i braku kolizji w drogach komunikacyjnych przez cały okres realizacji prac. 10. Równolegle z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia wykonywane będzie zamówienie polegające na wyposażaniu remontowanych pomieszczeń w meble biurowe, regały na dokumentację, itp. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest udostępnić front robót wykonawcy realizującemu wyposażenie pomieszczeń w uzgodnionych ze sobą i zamawiającym terminach. 11. Z uwagi na fakt, iż część okablowania sieci komputerowej Wykonawca będzie montował w wyposażeniu, które wykonywane będzie przez innego wykonawcę w terminie po zakończeniu wykonywania poszczególnych robót budowlanych i stopniowym zdawaniu poszczególnych pomieszczeń, Wykonawca okablowania sieci komputerowej zobowiązany jest stawiać się na wezwania zamawiającego w celu wykonania etapu VII przedmiotu zamówienia. Dokonanie ostatecznego zarobienia końcówek kabli w wyposażeniu (meble biurowe) Wykonawca okablowania sieci komputerowej wykonywać będzie stopniowo we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Zamawiający przewiduje maksymalnie 4 wizyty w tym zakresie w okresie od maja 2010 do lipca 2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach