Przetargi.pl
Remont pomieszczeń parteru lewego skrzydła budynku na potrzeby oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Lwówku Śląskim przy ulicy Jana Pawła II 35

Gmina Lwówek Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59600 Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 477 888, , fax. 756 477 889
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek Śląski
    al. Wojska Polskiego
    59600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 756 477 888, , fax. 756 477 889
    REGON: 53064300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń parteru lewego skrzydła budynku na potrzeby oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Lwówku Śląskim przy ulicy Jana Pawła II 35
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń parteru lewego skrzydła budynku na potrzeby oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Lwówku Śląskim przy ulicy Jana Pawła II 35, polegające na: wykuciu ościeżnic stolarki okiennej i drzwiowej, zeskrobaniu powłok malarskich, skuciu wylewki z masy lastrykowej, rozbiórce ścianek działowych, skuciu okładzin z płytek ceramicznych, skuciu wykładzin z płytek ceramicznych, rozbiórce wykładziny z PVC, rozbiórce części muru podokiennego, wykonaniu otworów w ścianach wewnętrznych, wywozie gruzu, zamurowaniu otworów okiennych i drzwiowych, montażu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych, montażu stolarki okiennej i drzwiowej, montażu wykładzin z płytek ceramicznych, z PVC, wykonaniu okładzin z gładzi cementowej, wykonaniu okładzin z tynku mozaikowego, wykonaniu okładzin z tynku cementowo-wapiennego, wykonaniu robót malarskich, montażu kabin higieniczno- sanitarnych, budowie i przebudowie schodów zewnętrznych, montażu daszku nad wejściem, budowie i przebudowie chodników, wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła, wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wyciągowej, wykonaniu instalacji wentylacji grawitacyjnej, wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania z obiegiem wymuszonym (grzejniki typu kompakt, rury tworzywowe - PE), wykonaniu instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji c.w.u. (rury tworzywowe - PE), wykonaniu instalacji kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kielichowych PCV, demontażu istniejącej instalacji wewnętrznej, montażu nowej instalacji wewnętrznej, montażu opraw oświetleniowych, montażu osprzętu instalacyjnego gniazd zasilających i łączników oświetlenia pomieszczeń, montażu rozdzielnicy elektrycznej, wykonaniu badań i pomiarów instalacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa część IV SIWZ i dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). Szczegółowe informacje dot. wadium są zawarte w pkt 13 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Wykonawca w terminie trzech (3) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24.ust.1 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach