Dom Pomocy Społecznej w Podzamku ogłasza przetarg
- Adres: 57300 Kłodzko, Podzamek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 8672809 , fax. 0-74 8672809
- Data zamieszczenia: 2018-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Podzamku
Podzamek 28
57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 8672809, fax. 0-74 8672809
REGON: 89054097400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dps.podzamek.bip-info.org
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń parteru budynku zamkowego III etap - kuchnia i zaplecze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Roboty budowlane: „Remont pomieszczeń parteru budynku zamkowego III etap – kuchnia i zaplecze”: 1) Roboty budowlane: wyburzanie i demontaż – przygotowanie terenu pod budowę – 45100000-8, 2) Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych – 45331000-6, 3) Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne – 45332000-3 4) Roboty sanitarne – 45232460-4 5) Tynkowanie – 45410000-4, 6) Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielski – 45420000-7, 7) Pokrywanie podłóg i ścian – 45430000-0, 8) Roboty malarskie – 45442100-8. 2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót – załącznik nr 10 do SIWZ 2) Projekt budowlany – załącznik nr 11 do SIWZ - projekt zawiera dużo większy zakres prac niż przedmiot zamówienia!!! Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń parteru budynku zamkowego części kuchennej i zaplecza, który został szczegółowo opisany w przedmiarze robót . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45430000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: a) Wykonawca dołączy oświadczenie, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej (załącznik nr 2 do SIWZ). b) Wykonawca dołączy Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 3 do SIWZ) – dodatkowo protokół odbioru lub referencje do robót podanych w wykazie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. (załącznik nr 2). 3. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 3) – dodatkowo protokół odbioru lub referencje do robót podanych w wykazie. 4. Oświadczenie o zatrudnieniu osób bezpośrednio skierowanych do realizacji zadania, w zawodzie: murarz - minimum 1 osoba, płytkarz / kafelkarz - minimum 1 osoba, hydraulik - minimum 1 osoba, na umowę o pracę, minimum 0,5 etatu na czas realizacji zadania (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Oświadczenia Wykonawcy do posiadania odpowiednich uprawnień, dokumentów lub kwalifikacji przez osobę, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy: - uprawnienia budowlane (załącznik nr 5), - wpis na listę członków właściwe izby samorządu zawodowego (załącznik nr 6), - kwalifikację, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (załącznik nr 7). 6. Szczegółowy kosztorys ofertowy. 7. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organy (załącznik nr 8). 8. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 9). 9. Wykonawca, który wygra postępowanie o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy, będzie musiał złożyć oryginalne dokumenty lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień i kwalifikacji oraz niezaleganie z opłacaniem należnych opłat do Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS, o których mowa w pkt. IX ustęp 5, 7 i 8.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont parkietów w pomieszczeniach Zamku Książ w Wałbrzychu
Dodano: 2023-02-28 - Remont parkietów w pomieszczeniach Zamku Książ w Wałbrzychu
Dodano: 2023-02-27 - Przebudowa i rozbudowa budynku Kaktusiarni wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego na terenie Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu
Dodano: 2022-12-05 - Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb DUI przy ul. Cybulskiego 38 we Wrocławiu.
Dodano: 2021-02-24 - Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb DUI przy ul. Cybulskiego 38 we Wrocławiu.
Dodano: 2020-11-12 - WYKONANIE PODŁOGI SALI GIMNASTYCZNEJ W GRĘBOCICACH
Dodano: 2020-09-30 - Ułożenie wykładzin w budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej „TAMA” w Brzegu Dolnym
Dodano: 2019-08-06 - Remont pomieszczeń parteru budynku zamkowego III etap - kuchnia i zaplecze
Dodano: 2018-09-05 - Modernizacja toalet w budynku PSP nr 1 przy ul. Szkolnej 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja węzła sanitarnego w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Boguszowie - Gorcach”
Dodano: 2018-08-01 - Remont pomieszczeń mieszkalnych parteru budynku zamkowego III etap - kuchnia i zaplecze
Dodano: 2018-07-13