Przetargi.pl
Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb DUI przy ul. Cybulskiego 38 we Wrocławiu.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 13010000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb DUI przy ul. Cybulskiego 38 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb DUI przy ul. Cybulskiego 38 we Wrocławiu. 2. Zadanie obejmuje następujący zakres prac: a) Roboty rozbiórkowe: - demontaż istniejących okien wraz z parapetami wewnętrznymi - demontaż istniejących okładzin ściennych z płytek ceramicznych - demontaż istniejącej posadzki z PCV oraz parkietu wraz z listwami cokołowymi - demontaż drzwi wewnętrznych zgodnie z rysunkiem - wyburzenie części ścian zgodnie z rysunkiem - demontaż instalacji wewnętrznej wraz z armaturą sanitarną - demontaż instalacji elektrycznej natynkowej, osprzętu elektrycznego - demontaż rozdzielni elektrycznych b) Roboty ogólnobudowlane: - wymiana istniejących okien (z zachowaniem koloru i istniejącego podziału) - montaż nowych drzwi zgodnie z rysunkiem - wymiana żaluzji pionowych na rolety wewnętrzne - wykonanie nowych posadzek - remont tynków, nowe wykończenia ścian wewnętrznych - montaż sufitów podwieszanych - wykonanie prac malarskich ścian i sufitów - wykonanie podkonstrukcji dla montażu central wentylacyjnych na strychu - montaż żaluzji stałych w oknach lukarn na strychu w celu wykonania czerpni i wyrzutni wentylacyjnej - wykonanie podkonstrukcji na zewnętrznej ścianie attyki sali wykładowej dla montażu agregatu chłodniczego - montaż wyposażenia i umeblowania c) Roboty instalacyjne sanitarne (wg proj. inst. sanit) - wykonanie wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń zgodnie z wytycznymi Użytkownika - montaż nowych grzejników c.o. - przebudowa instalacji wod-kan oraz montaż nowej armatury sanitarnej d) Roboty instalacyjne elektryczne: (wg proj. elektrycznego) - wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych w zakresie opracowania - zasilanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych - montaż nowych rozdzielni na potrzeby DUI - wykonanie nowej wewnętrznej linii zasilającej z rozdzielni głównej - montaż dodatkowego zestawu gniazd wtykowych e) Roboty instalacyjne teletechniczne: (wg proj. inst. teletechnicznych) - wykonanie systemu okablowania strukturalnego - montaż szafy krosowej na potrzeby DUI - wykonanie instalacji SWiN - sygnalizacja włamania i napadu - wykonanie instalacji teletechnicznej KD - kontrola dostępu - łącze teletechniczne sieci logicznej i telefonicznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac budowlanych zawiera dokumentacja projektowa i STWIORB (autor: Biuro Projektowo-Badawcze Czajkowska Agnieszka, 53-442 Wrocław, ul. Spiżowa 26/9), stanowiące załączniki do SIWZ: - Załącznik nr 7 – Projekt budowlany, Remont i przebudowa części pomieszczeń 5 piętra oraz poddasza nieużytkowego dla potrzeb Działu Usług Informatycznych przy ul. Cybulskiego 38 we Wrocławiu, lipiec 2019 r.; - Załącznik nr 8 – Projekt wykonawczy, Remont i przebudowa pomieszczeń 505a, 505b, 505c, 505d, 505e, 505f i 506 dla potrzeb Działu Usług Informatycznych przy ul. Cybulskiego 38 we Wrocławiu, branże: budowlana, instalacje sanitarne, teletechniczna, elektryczna, październik 2019 r.; - Załącznik nr 9 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Remont i przebudowa pomieszczeń 505a, 505b, 505c, 505d, 505e, 505f i 506 dla potrzeb Działu Usług Informatycznych przy ul. Cybulskiego 38 we Wrocławiu, branże: budowlana, instalacje sanitarne, teletechniczna, elektryczna, październik 2019 r.; - Załącznik nr 10 – Przedmiar robót, Remont i przebudowa pomieszczeń 505a, 505b, 505c, 505d, 505e, 505f i 506 dla potrzeb Działu Usług Informatycznych przy ul. Cybulskiego 38 we Wrocławiu, branże: architektura i konstrukcja - remont, architektura i konstrukcja –inwestycje, sanitarna – roboty remontowe, sanitarna – roboty inwestycyjne, instalacje elektryczne i teletechniczne - inwestycja, październik 2019r. 4. Warunki i zasady realizacji umowy zawiera Załącznik nr 11 do SIWZ - Wzór umowy wraz z załącznikiem: wzorem Karty Gwarancyjnej (załącznik nr 5 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45430000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Santander Bank Polska S.A. we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium, nr postępowania: BZP.2712.13.2020.BD 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 108, I piętro, okienko nr 1, w godz. 9:00÷13:00) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory załączników do niniejszej SIWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. II. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kosztorys ofertowy uproszczony - sporządzony na podstawie przekazanego przez Zamawiającego przedmiaru robót - w formie oryginału; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1÷3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik; 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 12 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. III. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w sekcjach III.4 i III.5. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach