Przetargi.pl
Remont pomieszczeń operacyjnych KP oraz pomieszczeń JRG (kuchnia i jadalnia).

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 325 380 , fax. 748 313 124
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie
    ul. Józefa Piłsudskiego 26
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 748 325 380, fax. 748 313 124
    REGON: 89072368600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pspdzierzoniow.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń operacyjnych KP oraz pomieszczeń JRG (kuchnia i jadalnia).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń operacyjnych KP oraz pomieszczeń JRG (kuchnia i jadalnia). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi następujący zakres: 1) pomieszczenia operacyjne KP: - rozbiórka ścianki aluminiowo-szklanej wraz z drzwiami, - rozbiórka ścianek i przed ścianek z g-k, - demontaż sufitów podwieszanych 60x60 wraz z rusztem, - zerwanie wykładziny podłogowej wraz z usunięciem starego kleju, - demontaż posadzek betonowych itp., - demontaż stolarki drzwiowej, - demontaż vertikali okiennych, - wywóz i utylizacja gruzu i odpadów, - montaż ścianek i obudowy z płyt g-k na ruszcie stalowym, - montaż kompletnych drzwi płycinowych do pom.WC i pok.mniejszego, montaż drzwi harmonijkowych po pom.socjalnego, - wyrównanie podłoża pod wykładzinę i płytki, - montaż wykładziny posadzkowej typu Tarket z wywinięciem cokolików na ściany 10cm, - montaż listew progowych, - montaż nakładek PCV na okna, - malowanie ścian w kolorze i sufitów na biało, - naprawa i uzupełnienie stropu w pomieszczeniu WC, - położenie płytek podłogowych i ściennych do wys.ok,.2m w pom.WC, - położenie gładzi pow.płytek wraz z malowaniem w pom.WC, - montaż sufitu podwieszanego w pom.WC, - doprowadzenie i przerobienie instalacji elektrycznej i oświetleniowej w pom.WC - doprowadzenie z kotłowni do pom.WC przewodów instalacji wody ciepłej, zimnej oraz kanalizacji, - montaż w pom.WC - kabina natryskowa z brodzikiem, WC-kompakt, umywalka, montaż beterii umywalkowych, natryskowych, zaworów, - montaż umywalki wraz z instalacjami i baterią w pom.socjalnym, - demontaż i ponowny montaż przewodów wentylacyjnych, dorobienie wentylacji dla WC i pom.socjalnego, - montaż nowych opraw oświetleniowych LED, wymiana i przeróbki instalacji elektrycznych i teletechnicznych - dostosowanie do nowego rozkładu pomieszczeń, zmiana tras okablowania elektrycznego i teletechnicznego, montaż i przerobienie instalacji gniazd wtykowych i instalacji teletechnicznych, zaleca się wizje lokalną w celu ustalenia szczegółowego zakresu tych prac; 2) pomieszczenia JRG (kuchnia): - skucie płytek posadzkowych oraz ściennych wraz ze skuciem kleju, - rozebranie ściany od komina do okna, - wykucie otworu w ścianie okiennej wraz z obrobieniem otworu , - demontaż grzejnika żeberkowego wraz z przeróbką gałązek, - demontaż instalacji elektrycznych i wod-kan, - wywóz i utylizacja gruzu i odpadów, - opalenie okna drewnianego wraz z malowaniem na biało, - wyrównanie podłoża ścian i podłogi po skuciu płytek, - położenie nowych płytek gresowych na posadzce o wym.60x60, - położenie nowych płytek na ścianach, ściana z oknem do wys.ok.2m, pozostałe ściany fartuch wys.ok.60cm, - zabudowy gipsowo-kartonowe na ruszcie stalowym, - uzupełnienia i przecierki tynków, - położenie gładzi gipsowych na ścianach i suficie, - malowanie ścian w kolorze i sufitów na biało, - przerobienie lokalizacji kratki wentylacyjnej w kominie, - wymiana i przeróbki instalacji elektrycznych w obrębie kuchni, montaż nowych opraw oświetleniowych, - przeróbki instalacji wod-kan, - wymiana rurociągu kanalizacji sanitarnej PCV110(rury zewnętrzne pomarańczowe) biegnącej pomieszczeniami garażowymi do kuchni, należy stosować rury 4mb, 3) pomieszczenia JRG (jadalnia): - skucie płytek posadzkowych oraz cokolików wraz ze skuciem kleju, - demontaż sufitu podwieszanego 60x60cm, - demontaż istniejących opraw, - wywóz i utylizacja gruzu i odpadów, - wyrównanie podłoża ścian i podłogi po skuciu płytek, - położenie nowych płytek gresowych na posadzce o wym.60x60 oraz cokolików, - zabudowy gipsowo-kartonowe na ruszcie stalowym, - opalenie okien drewnianych wraz z ich malowaniem na biało, montaż na parapetach nakładek pcv, - montaż nowego sufitu podwieszanego 60x60cm na ruszcie stalowym, - malowanie ścian w kolorze, do wys.145cm lamperia olejna, powyżej dyspersyjno-akrylowa, - wymiana opraw elektrycznych na oprawy LED 60x60cm wpuszczanych w sufit podwieszany. 3. Zakres robót obejmuje również wszystkie prace wynikające z technologii robót i sztuki budowlanej niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. W tym celu zaleca się wizje lokalną. W celu wymiany grzejników i przeróbki rur CO należy przewidzieć zamrażanie rur. Brak możliwości spuszczania wody z instalacji. W związku z panującym COVID-19 Zamawiający nie udostępni wykonawcy toalet w budynku. Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie np. kabinę toaletową typu Toi-Toi oraz umywalnię. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Roboty budowlane będą realizowane w budynku użytkowanym. Roboty budowlane będzie można wykonywać przez cały tydzień w godzinach: 07:00-20:00. 6. Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia budynku i pomieszczeń objętych remontem oraz ich zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 3) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 4) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania, 5) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 6) wykonania sprawdzeń, badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych m. in. sztuką i wiedzą budowlaną (np. pomiary elektryczne), 7) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia, 8) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy w dniu podpisania umowy, 9) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 10) uczestnictwa kierownika budowy w radach budowy oraz uczestnictwa kierowników robót w okresie wykonywania ich robót branżowych. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot zamówienia, o których mowa powyżej będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. Poz. 1040). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z póź. zm.) w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 3 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt. 1 lit „h” projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 3 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) czynności; 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: 1. w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , 2. pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 lit. C do SIWZ, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach