Przetargi.pl
Remont pomieszczeń o numerach -015, 0.18, 1.08, 321, 322, 518 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 624 413 , fax. 126 624 410
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 624 413, fax. 126 624 410
    REGON: 18150000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń o numerach -015, 0.18, 1.08, 321, 322, 518 w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont laboratoriów 321, 322, 518, pomieszczenia -015 oraz sanitariatów na parterze i pierwszym piętrze przy głównej klatce schodowej w budynku Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. 29 Listopada 54 w Krakowie, w tym roboty remontowo-budowlane, instalacyjne sanitarne oraz instalacyjne elektryczne. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) Roboty remontowo-budowlane (przeniesienie w obrębie budynku istniejącego wyposażenia t.j. szaf wbudowanych; wykonanie odpowiednich zabezpieczeń posadzki korytarza i okien w pomieszczeniach; demontaż blatów żelbetowych na stołach przyściennych; demontaż kabin sanitariatów; skucie wykładzin ściennych z płytek ceramicznych; skucie tynków i wykonanie nowego tynku cementowo-wapiennego; wykonanie obudowy z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych, gr. 12,5 mm ściany korytarzowej; montaż wykładziny ściennej z PCW odpowiedniej dla pomieszczeń laboratoryjnych; montaż okładziny z płytek ceramicznych na parapetach okiennych; montaż okładziny ściennej z płytek ceramicznych; wymiana posadzki wraz z podkładami na posadzkę z wykładziny PCV z wywinięciem na ściany; wymiana posadzki wraz z podkładami na posadzkę z płytek gresowych; wymiana sufitu podwieszanego na części pomieszczenia; wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów; pomalowanie ścian i sufitów; wymiana rolet okiennych na rolety pionowe przyszybowe). b) Roboty instalacyjne sanitarne: - w pomieszczeniu nr -015 (demontaż istniejącej instalacji wod-kan; wykonanie nowej instalacji wod-kan z podejściami do urządzeń (dygestoriów, zlewów laboratoryjnych i umywalek, montaż zaworów odcinających); wykonanie próby szczelności nowej instalacja wod-kan; dostawa i montaż zlewozmywaka z baterią; dostawa i montaż urządzeń (centrali wentylacyjnej podwieszanej); wykonanie przewiertów i otworów w ścianach dla przewodów wentylacyjnych; montaż sprężarki (dostawa Inwestora); montaż instalacji pneumatycznej w systemie zaciskowym rur stalowych nierdzewnych; dostawa i montaż oraz obsługa serwisowo - konserwacyjna przez okres gwarancji klimatyzatora; zamontowanie jednostek wewnętrznych ściennych wraz z instalacją wewnętrzną prowadzoną w bruździe ściennej; montaż jednostki zewnętrznej na elewacji budynku na konstrukcji wsporczej; po wykonaniu instalacji wykonać prace budowlane wykończeniowe (zamurowania, tynkowanie, uszczelnianie) - w pomieszczeniach 0.18, 1,08 (demontaż istniejącej instalacji wod-kan; demontaż grzejników c.o. w celu wykonania robót budowlanych oraz ponowny ich montaż; wykonanie nowej instalacji wod-kan, z podejściami do urządzeń sanitarnych; dostawa i montaż umywalek, baterii, armatury; montaż muszli z demontażu; wykonanie próby szczelności nowej instalacja wod-kan.; po wykonaniu instalacji wykonać prace budowlane wykończeniowe (zamurowania, tynkowanie, uszczelnianie). - w pomieszczeniach 321, 322 (demontaż istniejącej instalacji wod-kan, gaz; demontaż grzejników c.o. w celu wykonania robót budowlanych oraz ponowny ich montaż; wykonanie nowej instalacji wod-kan, gaz. z podejściami do urządzeń laboratoryjnych (dygestoriów, zlewów laboratoryjnych i umywalek, montaż zaworów odcinających); wykonanie próby szczelności nowej instalacja wod-kan, gaz; wykonanie odciągów WS1, WS2, WS3; wykonanie przewiertów i otworów w ścianach dla przewodów wentylacyjnych; demontaż i utylizacja istniejącego klimatyzatora; dostawa i montaż oraz obsługa serwisowo - konserwacyjna przez okres gwarancji klimatyzatorów (2 szt.); zamontowanie jednostek wewnętrznych ściennych wraz z instalacją wewnętrzną prowadzoną w bruździe ściennej, jednostkę zewnętrzną montować na elewacji budynku na konstrukcji wsporczej; po wykonaniu instalacji wykonać prace budowlane wykończeniowe (zamurowania, tynkowanie, uszczelnianie). - w pomieszczeniu 518 (demontaż istniejącej instalacji wod-kan, gaz; demontaż grzejników c.o. w celu wykonania robót budowlanych oraz ponowny ich montaż; wykonanie nowej instalacji wod-kan, gaz. z podejściami do urządzeń laboratoryjnych (dygestoriów, zlewów laboratoryjnych i umywalek), montaż zaworów odcinających; wykonanie próby szczelności nowej instalacja wod-kan, gaz; dostawa i montaż umywalki ceramicznej prostokątnej na szafce (dostawa umywalki i szafki); wykonanie odciągów WS1, WS2, WS3; wykonanie przewiertów i otworów w ścianach dla przewodów wentylacyjnych; demontaż i utylizacja istniejącego klimatyzatora; dostawa i montaż oraz obsługa serwisowo - konserwacyjna przez okres gwarancji klimatyzatorów (2 szt.); zamontowanie jednostek wewnętrznych ściennych wraz z instalacją wewnętrzną prowadzoną w bruździe ściennej, jednostkę zewnętrzną montować na dachu budynku na konstrukcji wsporczej; po wykonaniu instalacji wykonać prace budowlane wykończeniowe (zamurowania, tynkowanie, uszczelnianie). c) Roboty instalacyjne elektryczne - w pomieszczeniu nr -0.15 (wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, w tym ułożenie przewodów elektrycznych dla gniazd elektrycznych, opraw oświetleniowych, centrali wentylacyjnej; wymianie opraw oświetleniowych; przebudowa rozdzielnicy elektrycznej piętrowej i dobudowa zabezpieczeń; wykonanie połączeń wyrównawczych). - w pomieszczeniach nr 0.18, 1.08 (wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, w tym ułożenie przewodów elektrycznych dla gniazd elektrycznych, opraw oświetleniowych; wymiana opraw oświetleniowych; dobudowa zabezpieczeń; wykonanie instalacji sterowania wentylacją; wykonanie połączeń wyrównawczych). - w pomieszczeniach nr 321, 322 (wymiana instalacji elektrycznej w tym ułożenie przewodów elektrycznych i niskoprądowych dla gniazd elektrycznych i informatycznych w nowych lokalizacjach; doposażenie rozdzielnicy elektrycznej w zabezpieczania dla remontowanych pomieszczeń; zasilenie wentylatorów dachowych i szaf wentylowanych; zasilanie jednostek klimatyzacyjnych; zasilenie dygestorium; zasilenie stołów laboratoryjnych; wymiana opraw oświetleniowych; dobudowa instalacji informatycznej; wykonanie instalacji audiowizualnej). - w pomieszczeniu nr 518 (wymiana instalacji elektrycznej w tym ułożenie przewodów elektrycznych i niskoprądowych dla gniazd elektrycznych i informatycznych w nowych lokalizacjach; doposażenie rozdzielnicy elektrycznej w zabezpieczania dla remontowanych pomieszczeń; zasilenie wentylatorów dachowych i szaf wentylowanych; zasilanie jednostek klimatyzacyjnych; zasilenie dygestorium; zasilenie stołu laboratoryjnego; wymiana opraw oświetleniowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk „Oferta” – stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2A do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach