Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ NR 9 i 10 SĄDU OKRĘGOWEGO w PRZEMYŚLU z WYKONANIEM SPECJALNEJ STREFY OCHRONNEJ

Sąd Okręgowy w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Konarskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 761 300 , fax. 166 761 353
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Przemyślu
    ul. Konarskiego 6
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 761 300, fax. 166 761 353
    REGON: 18003216700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://przemysl.so.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ NR 9 i 10 SĄDU OKRĘGOWEGO w PRZEMYŚLU z WYKONANIEM SPECJALNEJ STREFY OCHRONNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem robót budowlanych jest remont pomieszczeń nr 9 i 10 wraz z wykonaniem specjalnej strefy ochronnej, montażem urządzeń zabezpieczających oraz wykonaniem wentylacji mechanicznej i dostosowaniem instalacji ogrzewczej wodociągowej i hydrantowej w budynku Sądu Okręgowego w Przemyślu. Zakres prac obejmuje: 1) w zakresie pomieszczenia nr 10: - Demontaż okładzin wykonanych z karton – gipsu (zabudowy instalacji pod sufitem); - Rozbiórka istniejącej posadzki na głębokość około 11cm; - Wykonanie nowych warstw podłóg w formie podłogi pływającej oddzielając posadzkę akustycznie od przylegających powierzchni (układ warstw podany na rysunku). Warstwą wykończenia posadzki przewidziano deski podłogowe łączone na pióro-wpust; - Wykonanie podestu w konstrukcji drewnianej (Konstrukcję stanowią legary podstawy (krawędziaki 10x10cm) w rozstawie 1.15m na których znajdują się legary podbudowy (krawędziaki 7x7cm) w rozstawie co 0,5m. Na legarach podbudowy przewiduje się płytę OSB3 gr. 22m a na niej wykładzina PCV.), - Montaż rolet wewnętrznych, elektrycznych: Szerokość całkowita 230cm, wysokość 165cm (światło wnęki), zasilana elektrycznie na pilot z możliwością ręcznego opuszczania i zwijania. Rolety należy mocować do stropu nośnego (przechodzi przez sufit podwieszany); - Montaż wełny mineralnej, akustycznej gr. 2x50 mm na stelażu (z systemowymi taśmami akustycznymi przy posadzce i ścianie). Montaż na istniejące ściany murowane, obudowane płytą G-K (tylko druga warstwa), typ płyta G-K – A, płyta akustyczna gr. 12,5 mm. Łączna grubość panelu ściennego wynosi 112,5 mm; - Montaż okładzin z wełny szklanej grubości gr. 43mm (panel dźwiękochłonny gr. 40mm) i na stelażu na w/w warstwę i na suficie podwieszonym (panel dźwiękochłonny gr. 55mm). Sufit należy podwiesić na 20cm. Stelaż pod płyty z ocynkowanej stali lub aluminium; - Montaż urządzeń zabezpieczających pomieszczenie przed podsłuchem na istniejących instalacjach C. O., instalacji wentylacji, ścianach, podłodze, suficie, oknach, drzwiach oraz futrynach okiennych; - Przełożenie opraw oświetleniowych; - Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej mechanicznej wraz z obudową kanałów; - Montaż instalacji elektrycznych wraz z zabezpieczeniem przed podsłuchem; - Montaż systemu sygnalizacji napadu i włamania. 2) w zakresie pomieszczenia nr 9: - Zamurowanie wnęki w ścianie (po zdemontowaniu istniejącej); - Zamurowanie podłączenia przewodu wentylacji grawitacyjnej i wykucie nowego, niżej (pod projektowaną obudową wentylacji mechanicznej); - Rozbiórka istniejącej posadzki na głębokość około 11cm; - Wykonanie nowych warstw podłóg w formie podłogi pływającej oddzielając posadzkę akustycznie od przylegających powierzchni (układ warstw podany na rysunku). Warstwą wykończenia posadzki przewidziano deski podłogowe łączone na pióro-wpust; - Montaż rolet wewnętrznych, elektrycznych: Szerokość całkowita 230cm, wysokość 165cm (światło wnęki), zasilana elektrycznie na pilot z możliwością ręcznego opuszczania i zwijania. Rolety należy mocować do stropu nośnego (przechodzi przez sufit podwieszany); - Wykonanie ściany działowej grubości 24 cm z silikatów otynkowanych tynkiem cementowo wapiennym; - Montaż wełny mineralnej, akustycznej gr. 2x50 mm na stelażu (z systemowymi taśmami akustycznymi przy posadzce i ścianie). Montaż na istniejące ściany murowane, obudowane płytą G-K (tylko druga warstwa), typ płyta G-K – A, płyta akustyczna gr. 12,5 mm. Łączna grubość panelu ściennego wynosi 112,5 mm; - Montaż okładzin z wełny szklanej grubości gr. 43mm (panel dźwiękochłonny gr. 40mm) i na stelażu na w/w warstwę i na suficie podwieszonym (panel dźwiękochłonny gr. 55mm). Sufit należy podwiesić na 20cm. Stelaż pod płyty z ocynkowanej stali lub aluminium; - Montaż urządzeń zabezpieczających pomieszczenie przed podsłuchem na istniejących instalacjach C. O., instalacji wentylacji, ścianach, podłodze, suficie, oknach, drzwiach oraz futrynach okiennych; - Przełożenie opraw oświetleniowych; - Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej mechanicznej wraz z obudową kanałów; - Montaż instalacji elektrycznych wraz z zabezpieczeniem przed podsłuchem; - Montaż systemu sygnalizacji napadu i włamania. 3) w zakresie prac na korytarzu przed pomieszczeniami: - Przełożenie istniejącego hydrantu wewnętrznego i zamurowanie z cegły pełnej pozostającej po nim wnęki. Następnie wykonać tynk c-w gr. 1,5cm i przemalować ten fragment ściany. Kolor jak ścian istniejących (HERBA 20 lub L80C12H115); - Zabetonowanie styrobetonem kanału instalacyjnego zlokalizowanego w podłodze na istniejącym korytarzu. Blacha na kanale pozostaje bez zmian; - Montaż detektora metali z przejściem o szerokości 86cm (76cm w świetle). Wysokość całkowita 220cm (200cm w świetle); - Montaż wykrywacza urządzeń elektrycznych; - Montaż kamer zlokalizowanych zgodnie z rysunkiem; - Montaż ścianki gr. 15cm z płyt G-K (2x obustronnie płyta GK gr.1.25cm) na stelażu CW100 wypełniona wełną mineralną gr. 10cm; - Montaż obudowy kanałów instalacyjnych z 2x Płyt GKF gr. 1.25cm + 6cm wełny mineralnej na profilach CD60; - Montaż urządzeń z kontrolą dostępu (na kartę); - Demontaż i montaż nowych opraw oświetleniowych; - Montaż instalacji elektrycznych; - Montaż systemu sygnalizacji napadu i włamania. 4) Stolarka drzwiowa: Przy wejściu do pomieszczeń nr 9 i 10 projektuje się tzw. „śluzy”. Pierwsze drzwi śluzy są o zwiększonej wytrzymałości na włamanie (tzw. „drzwi do kancelarii tajnych”) o klasie RC4. Drugie drzwi do śluzy są akustyczne o wymaganym RW = 57dB. Pozostałe drzwi projektuje się jako drewniane z kontrolą dostępu. Pozostałe drzwi (antywłamaniowe i akustyczne) dobrać kolory zbliżone do powyższego. 5) Stolarka okienna: Projektuje się umiejscowienie okien antywłamaniowych w pomieszczeniu 9 i 10 w klasie RC4. Okna te usytuowane będą przed istniejącymi, zabytkowymi oknami pomieszczenia, zgodnie z rzutem i zestawieniem stolarki. W celu możliwości otworzenia tych okien (sufit podwieszany zachodzi 5cm na wnękę), projektuje się te okna do poziomu sufitu podwieszanego a powstającą wnękę nad oknami należy zabudować 2x płytami cementowymi gr. 2.5cm na kleju. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby na czas realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę na pełny etat osoby wykonujące czynności polegające na: a) robotach ogólnobudowlanych polegających na wykonywaniu prac takich jak: prace murowe, zbrojarskie - przez min. 1 osobę b) robotach elektrycznych polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych – przez min. 1 osobę c) robotach sanitarnych polegających na wykonaniu prac hydraulicznych – przez min. 1 osobę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na BGK o/Rzeszów o Nr: 75 1130 1017 0021 1000 8390 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu G-27-12/2017. 4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5. 2) niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Wykonawca przedstawi wykaz pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (np. kopie umów o pracę lub innych dokumentów poświadczających status osób zatrudnionych), a także oświadczeń ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach