Przetargi.pl
Remont pomieszczeń na Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31155 Kraków, ul. Warszawska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24
    31155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń na Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń na Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej w budynkach przy al. Jana Pawła II 37 Kraków. Przedmiotem zamówienia są zadania w zakresie: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatu na parterze w budynku CZ-C (17-16) Wydział Mechaniczny Politechniki Krakowskiej w zakresie: - roboty demontażowe i wyburzeniowe - wywóz złomu i gruzu - roboty budowlane (posadzki, tynki, flizy, drzwi, itp.) - roboty sanitarne (biały montaż, podejścia odpływowe i dopływowe, grzejnik, itp.) - roboty elektryczne (rozbudowa rozdzielni, oświetlenie, zasilanie, włączniki ścienne, gniazdka, pomiary, itp.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ (plik zip), zawiera specyfikacje techniczne, rzuty, przedmiary. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi aluminiowych (6 szt.) na drzwi ppoż. od II p. do IV p. - środek budynku 17-1 przy al. Jana Pawła II 37 w Krakowie w zakresie: - demontaż starej ślusarki aluminiowej - wywóz złomu i gruzu - dostawa i montaż przegrody wygrodzenia pożarowego EI60 wraz z drzwiami dwuskrzydłowymi - roboty towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ (plik zip), zawiera specyfikacje techniczne, rzuty, przedmiary. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest wymiana balustrady w dwóch bocznych klatkach schodowych w budynku CZ-A (17-1) Wydziału Mechanicznego Politechniki Krakowskiej przy al. Jana Pawła II 37 w Krakowie w zakresie: - demontaż starych balustrad schodowych - wywóz złomu i gruzu - dostawa i montaż balustrad schodowych ze stali nierdzewnej - roboty towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ (plik zip), zawiera specyfikacje techniczne, rzuty, przedmiary. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2a do SIWZ oraz w „Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 2b do SIWZ, dla każdego z tych podmiotów 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2b do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. 3. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców oraz składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg załącznika nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie na formularzu jednolitego dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załączniki nr 2a i 2b do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. 4. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 4 do SIWZ 5. Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach