Przetargi.pl
Remont pomieszczeń na potrzeby symulatora kontroli ruchu lotniczego

Lotnicza Akademia Wojskowa ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, Dywizjonu 303
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 517 453, , fax. 261 517 452
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lotnicza Akademia Wojskowa
    Dywizjonu 303 35
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 261 517 453, , fax. 261 517 452
    REGON: 60059216000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.law.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń na potrzeby symulatora kontroli ruchu lotniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na potrzeby symulatora kontroli ruchu lotniczego. Lokalizacja Dęblin, powiat rycki, woj. lubelskie – teren zamknięty, budynek nr 245. Zakres prac to m.in.: - demontaż ścianek działowych z płyt g-k, - montaż ścian g-k, - murowanie ścian z bloczków z betonu komórkowego gr. 12 cm wraz z nadprożem, - montaż stolarki okiennej – doświetleniowej, - demontaż grzejnika, - montaż stolarki drzwiowej, - demontaż i ponowny montaż podłogi technicznej oraz sufitów podwieszanych, - wykonanie okładzin ściennych - relokację punktów instalacji oświetlenia podstawowego - instalacje silnoprądowe - instalacje teletechniczne - instalacja klimatyzacji - przeniesieni istniejących klimakonwektorów. Szczegółowy zakres ujęto w projekcie budowlanym, wykonawczym i STWiOR. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga, żeby realizacja wykonania robót budowlanych była świadczona przez cały okres trwania umowy przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Ustala się okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy (Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorysy uproszczone na wartość wskazaną w ofercie - zgodnie z zał. Nr 9 do SIWZ). Cena ofertowa powinna zawierać w sobie wszystkie koszty niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, w szczególności koszty, które wykonawca pokryje we własnym zakresie: - zabezpieczenia pomieszczenia w obrębie wykonywanych robót, utrzymania w czystości ciągów komunikacyjnych w obrębie remontowanego pomieszczenia, a także innych, z których Wykonawca korzysta lub które uległy zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót, - zabezpieczenia narzędzi, urządzeń i zachowania warunków bezpieczeństwa (ppoż, bhp itp.), - prowadzenia robót w sposób uwzględniający ochronę zdrowia i życia ludzi, a także środowiska, - prace porządkowe po zakończonych robotach. Uwaga: prace będą prowadzone w funkcjonującym budynku. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta produkty te można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach