Przetargi.pl
Remont pomieszczeń na potrzeby Poradni Ginekologicznej w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie.

Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 74 20 700 , fax. 062 74 20 900, 7420903
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
    Poznańska 125a
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 062 74 20 700, fax. 062 74 20 900, 7420903
    REGON: 30077008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń na potrzeby Poradni Ginekologicznej w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej w pomieszczeniach dostosowywanych na potrzeby Poradni Ginekologicznej. 2. Zakres prac obejmuje: Branża budowalna 1) Wykonanie wyburzeń ścianek, demontaży stolarki drzwiowej, demontaż zabudowy sufitowej oraz zabudowy kanałów ciepłowniczych, 2) Przygotowanie bruzd i gniazd pod instalacje sanitarne i elektryczne, 3) Rozebranie zadaszenia przed wejściem do poradni, 4) Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych przed poradnią, 5) Wykonanie ścian działowych wraz z tynkowaniem, gipsowaniem i malowaniem, 6) Wykonanie zabudów kanałów ciepłowniczych oraz sufitowych, 7) Wykonanie posadzek z wykładzin homogenicznych z PCV wraz z cokołami, 8) Wykończenie ścian pomieszczeń wykładzinami homogenicznymi z PCV w gabinetach i ubikacjach do pełnej wysokości pomieszczenia w reszcie pomieszczeń do wysokości 1,2 m, 9) Montaż stolarki drzwiowej, 10) Montaż stolarki okiennej wewnętrznej, 11) Montaż rolet materiałowych, nawietrzaków oraz wyklejeń w oknach, Branża sanitarna 12) Demontaże instalacji sanitarnej wraz z urządzeniami, 13) Demontaż grzejników, 14) Wykonanie podejść wod-kan do urządzeń, 15) Montaż urządzeń sanitarnych oraz wykonanie białego montażu, 16) Montaż grzejników typu medycznego, 17) Wykonanie instalacji wod-kan oraz C.O. do projektowanych urządzeń, 18) Zakup, dostawa i montaż zestawów klimatyzacyjnych dla wybranych pomieszczeń, 19) Wykonanie instalacji skroplin przy zestawach klimatyzacyjnych, 20) Wszystkie rurociągi prowadzone w posadzkach wyposażyć w izolację termiczną w postaci otuliny gr. 8 mm, Instalacja elektryczna 21) Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, 22) Wykonanie instalacji elektrycznej wysokoprądowej rezerwowej i podstawowej, 23) Wykonanie instalacji niskoprądowej ( sieci strukturalnej ), 24) Wykonanie rozdzielni elektroinstalacyjnej, 25) Wykonanie instalacji oświetleniowej ewakuacyjnej i podstawowej, 26) Montaż lampy bezcieniowej wraz z niezbędną instalacją ( lampa do montażu dostarczona przez inwestora ), 27) Zakup, dostawa, montaż lampy bezcieniowej wraz z niezbędną instalacją, 28) Instalację należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz szczegółowymi wytycznymi inwestora, 29) Instalację zasilającą remontowane pomieszczenia należy wykonać osobno dla zasilania rezerwowego i podstawowego dotyczy to zarówno gniazd zasilających jak i oświetlenia, 30) Instalacja oświetlenia awaryjnego musi współpracować z szpitalnym systemem centralnego testowania, 31) Przewody należy układać w bruzdach, korytach lub rurkach elektroinstalacyjnych, 32) Rozdzielnie remontowanych pomieszczeń należy zasilić z rozdzielni głównej bud. A, 33) Należy wykonać instalację p-poż. wraz z okablowaniem i doprowadzeniem instalacji do wskazanego węzła szpitalnej sieci p-poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w kwocie 3 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 2) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji. 3) kosztorysy w wersji szczegółowej z wyszczególnieniem każdej pozycji nakładów i cen robocizny, materiałów i sprzętu i zastosowanych narzutów; kosztorysy muszą zawierać tabele elementów scalonych (netto i brutto) oraz zestawienie materiałów, sprzętu i robocizny. 4) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach