Przetargi.pl
Remont pomieszczeń na I piętrze, remont sanitariatu na parterze, malowanie klatki schodowej oraz wymiana wykładziny PCV na parterze budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
    REGON: 00052369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń na I piętrze, remont sanitariatu na parterze, malowanie klatki schodowej oraz wymiana wykładziny PCV na parterze budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na I piętrze, remont sanitariatu na parterze, malowanie klatki schodowej oraz wymiana wykładziny PCV na parterze budynku administracyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju. 2. Zakres prac: Zakres prac będzie obejmował m. in.: 1. I piętro. Skrzydło południowe. 1.1. Wymiana we wszystkich pomieszczeniach (pokoje, archiwum, pom. socjalne i korytarz) posadzek z drewnianych na betonowe zbrojone. 1.2. Wymiana we wszystkich pomieszczeniach (pokoje, archiwum, pom. socjalne i korytarz) podłóg z wykładziny PCV na wykładzinę elastyczną homogeniczną typu Tarkett lub równoważną. 1.3. Wymiana skrzydeł drzwiowych drewnianych (11 szt.) i aluminiowych (1 szt.) na drewniane (10 szt.) i PCV (2 szt.). w tym: - likwidacja drzwi przesuwnych aluminiowych (drzwi nie posiadają ościeżnicy) pomiędzy salą ślubów a salą bankietową i montaż w ich miejscu drzwi rozwiernych jednoskrzydłowych drewnianych na ościeżnicy drewnianej regulowanej. - likwidacja drzwi do archiwum USC dwuskrzydłowych drewnianych na ościeżnicy drewnianej i montaż w ich miejscu drzwi rozwiernych jednoskrzydłowych drewnianych na ościeżnicy drewnianej stałej. - wymiana drzwi z Sali ślubów na balkon wsch. drewnianych pełnych podwójnych na drzwi PCV szklone od klamki w górę, podwójne. W każdych z drzwi PCV zamontować po dwa zamki wpuszczane z wkładką patentową z kluczem. Wszystkie nowe drzwi drewniane należy dostarczyć jako pełne wykończone okleiną syntetyczną w kolorze *wiśnia* i posiadające pionowe pasy ozdobne w kolorze aluminium, kompletne, wyposażone w zamki wpuszczane z wkładką patentową z kluczem i w szyldy . Drzwi drewniane o wym. 90x200 tj. 8 szt. winny być fabrycznie wyciszone. Pozostałe drzwi drewniane tj. o wym. 80x200 (do pom. socjalnego i do archiwum) nie muszą być wyciszone. 1.4. Wymiana ościeżnic drewnianych (6 szt.) i stalowych (5 szt.) na ościeżnice drewniane 10szt. (8 regulowanych i 2 stałe) i ościeżnice PCV (2 szt.). 1.5. Zamurowanie drzwi pomiędzy pok. 21 (biuro USC) i pok. 22 (Przew. Rady). 1.6. Demontaż sufitu podwieszonego na korytarzu USC, na kl. schodowej, w sali ślubów i w sali bankietowej. 1.7. Montaż sufitu podwieszonego we wszystkich pomieszczeniach za wyjątkiem pok. Nr 19. 1.8. Wymiana 3 szt. grzejników stalowych na 4 kpl. grzejników aluminiowych (1 kpl. to 10 żeberek, 2 korki i 2 wieszaki). 1.9. Wymiana zaworów grzejnikowych na gałązkach zasilania z istniejących na termostatyczne (6 szt.) i na gałązkach powrotu na przelotowe proste (6 szt.). 1.10. Malowanie dwukrotne ścian farbami emulsyjnymi po uprzednim zeskrobaniu starej farby, przygotowaniu powierzchni do malowania, dwukrotnym zagruntowaniu ścian, założeniu siatki wzmacniającej z PE, szpachlowaniu i wykonaniu gładzi. 1.11. Montaż progów aluminiowych, kratek wentylacyjnych i kołków odbojowych drzwiowych. 1.12. Wykonanie posadzki z parkietu w dwóch pomieszczeniach. 1.13. Zabezpieczenie okien i drzwi folią PE, 1.14. Wywóz gruzu pochodzącego z rozbiórki. 1.15. Wykonanie robót wykończeniowych i porządkowych. 1.16. Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej. 2. Parter. 2.1. Przebudowa istniejących sanitariatów. Przebudowa istniejących sanitariatów z wydzieleniem odrębnego sanitariatu dla interesantów (osobno pomieszczenie z umywalką i osobno kabina sanitarna z muszlą) oraz odrębnego sanitariatu dla urzędników. - W sanitariacie dla urzędników wykonane zostaną 2 kabiny z których jedna będzie przeznaczona dla kobiet a druga dla mężczyzn. Jedna z tych kabin będzie posiadała drzwi wejściowe o szer. 90 cm, na posadzce pole wolnego manewru o średnicy 150 cm oraz wspornik uchylny przyścienny, przez co będzie dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. - Do drugiej będą zamontowane drzwi o szer. 80 cm. Drzwi do kabin drewniane w okleinie syntetycznej (2 x *80* i 1 x *90*) winny posiadać w strefie przyprogowej otwory wentylacyjne oraz być wyposażone w zamki wpuszczane z wkładką patentową z *motylkiem*. Kolor drzwi do kabin: biały. Dopuszcza się zastosowanie do kabin drzwi szklonych szkłem nieprzeziernym. Drzwi wejściowe z korytarza do sanitariatów: drewniane, pełne, w okleinie syntetycznej w kolorze calvados winny być wyposażone w zamki wpuszczane z wkładką z kluczem. W pomieszczeniach przedkabinowych przewiduje się zamontowanie umywalek: 1 szt. w sanitariacie dla interesantów i 2 szt. w sanitariacie dla urzędników. Przy jednej z umywalek w sanitariacie dla urzędników należy zamontować wspornik przyścienny stały dla osoby niepełnosprawnej. W ścianach między kabinami należy osadzić świetliki. Okno zewnętrze i świetliki wewnętrzne należy okleić folią nieprzezierną. W sanitariatach wykonać nowe sufity podwieszane z płyt sufitowych typu Thermatex lub równoważnych na ruszcie stalowym. Ponadto należy wymienić istniejące płytki terakotowe na posadzce i glazurowane na ścianach na nowe. Nową glazurę na ścianach należy położyć na całej wysokości tj. do sufitu podwieszonego. Należy również wymienić istniejący grzejnik żeliwny typu TA-1 na grzejnik aluminiowy (1 kpl. tj. 8 żeberek, 2 korki i 2 wieszaki), zawór na gałązce zasilania z istniejącego na termostatyczny i na gałązce na powrocie na przelotowy prosty. Wymianie podlegają również na nowe: - istniejący bojler na nowy 80 l. - umywalki muszle klozetowe, sedesy i spłuczki na muszle typu *Kompakt*, - baterie umywalkowe ścienne dwukurkowe na baterie stojące z głowicami ceramicznymi. - instalacja elektryczna z osprzętem. 2.2. Roboty malarskie i posadzkarskie w korytarzu. Dwukrotne malowanie lamperii i wys. 1,50 m farbami olejnymi z dwukrotnym szpachlowaniem. Dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi po uprzednim zeskrobaniu starej farby, przygotowaniu powierzchni do malowania, zagruntowaniu ścian, szpachlowaniu i wykonaniu gładzi. Malowanie stolarki drzwiowej (za wyjątkiem drzwi w okleinie drewnopodobnej drzwi aluminiowych i PCV). Wymiana istniejącej wykładziny PCV i cokolika na nową wykładzinę PCV gr. min. 3,00mm. 2.3. Wymian drzwi wejściowych do budynku od strony zachodniej z drewnianych pełnych na drzwi PCV obustronnie brązowe ocieplone szklone. 2.4. Malowanie klatki schodowej i wiatrołapu (ściany, sufity, biegi i podesty) farbami emulsyjnymi po uprzednim zeskrobaniu starej farby, przygotowaniu powierzchni do malowania, zagruntowaniu ścian, szpachlowaniu i wykonaniu gładzi. 2.5. Dostarczenie i montaż podchwytu przyściennego stalowego przy schodach w wiatrołapie UWAGA! 1. Elementy przeznaczone do rozbiórki i demontażu takie jak: gruz, wykładziny pcv, wykładziny dywanowe, płyty sufitowe, itp.- Wykonawca zdemontuje i zutylizuje na swój koszt. 2. Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk uzyskany ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty. 3. Szczegółowy zakres robót określają: 3.1. przedmiary robót, projekt IE: - załącznik nr 2 do SIWZ: 3.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ 3.3. projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach