Przetargi.pl
Remont pomieszczeń laboratorium nr 8 i 9 w budynku A Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza, przy ul. W. Pola 2 w Rzeszowie.

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
  • Data zamieszczenia: 2014-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Powstańców Warszawy 12 12
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń laboratorium nr 8 i 9 w budynku A Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza, przy ul. W. Pola 2 w Rzeszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń nr 8 i 9 na potrzeby Laboratorium Badawczo - Rozwojowej współpracy Politechniki Rzeszowskiej z ASSECO POLAND S.A., mieszczących się w budynku A Uczelni, przy ul. W. Pola 2 w Rzeszowie. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: a) Roboty budowlane: - wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe wewnętrzne, (dwuskrzydłowe, szklone górą szkłem pojedynczym bezpiecznym, dołem wypełnienie pełne); - rozebranie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych, naprawa powierzchni ścian po zbiciu płytek ceramicznych, oraz wykonanie gładzi gipsowej i malowanie ścian - 25,4 m2; - zabudowa instalacji nawiewno-grzewczej oraz rur c.o. płytami g/k na rusztach metalowych, - malowanie pozostałych ścian farbą emulsyjną akrylowo - lateksową, odporną na zmywanie i ścieranie po uprzednim przygotowaniu podłoża - 194,2 m2; - wykonanie sufitu podwieszonego z płytami z włókien mineralnych - sufity z rastrami o wymiarach 600 x 600 mm - 57,11 m2; - wykonanie posadzki z wykładziny tekstylnej, rulonowej dywanowej, antyelektrostatycznej - klejonej do posadzki, po uprzednio wykonanych naprawach posadzki - 57,11 m2; - wymiana listwy przyściennej PCW z kieszenią na przewody elektryczne - 30,64 m; - montaż w oknach folii antywłamaniowej - 11,2 m2; - wywóz gruzu samochodami skrzyniowymi - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu - ok. 2,9 m3. b) Roboty sanitarne: - demontaż armatury, oraz urządzeń sanitarnych: wpustu kamionkowego, zaworu czerpalnego, zlewozmywaka kamionkowego, umywalki, pojemnościowego elektrycznego podgrzewacza wody, demontaż rur stalowych oraz PCW, demontaż przewodów wentylacyjnych. W/w urządzenia sanitarne należy zdemontować sposób nieniszczący i przekazać administratorowi budynku; - obsadzenie kratek wentylacyjnych; - wykonanie na potrzeby aneksu kuchennego nowej instalacji wodnej z rur stalowych wraz armaturą oraz kanalizacji wewnętrznej z rur PVC; - dostawa i montaż nowego elektrycznego podgrzewacza pojemnościowego do wody, o pojemności 10 dm3 - 1 szt. c) Roboty elektryczne wg załączonego projektu wykonawczego z rysunkami, w tym: - przebudowa instalacji zasilania w rozdzielnicy T znajdującej się w pomieszczeniu laboratorium; - wykonanie nowych instalacji: oświetleniowej, gniazd wtykowych; - wykonanie systemu monitoringu wizyjnego (montaż 3 kamer wykonaniem ich zasilania oraz podłączeniem do istniejącego systemu monitoringu); - wykonanie instalacji kontroli dostępu przy dwóch wejściach do pomieszczenia (kontrola wejścia za pomocą karty identyfikacyjnej na czytniku zbliżeniowym); - wykonanie instalacji zasilającej urządzenia wentylacyjne; - wykonanie instalacji strukturalnych; - wykonanie instalacji Eduroam; - wykonacie instalacji połączeń wyrównawczych; - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej; - wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. 2. Podstawa opracowania oferty. W ofercie należy uwzględnić prace bezpośrednio wynikające z dokumentacji przetargowej: projektu wykonawczego z rysunkami branży elektrycznej, opisu robót branży budowlanej i sanitarnej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarów robót. Przedmiary robót posiadają charakter pomocniczy. Zainteresowanym Wykonawcom Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. Wymagane jest, aby wszystkie konieczne roboty zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności - Dz. U. z 2004 nr 204 poz.2087 z późn. zm.) oraz posiadały wymagane certyfikaty. 3. Sposób obliczenia ceny. Oferowana cena musi zawierać wszystkie składniki kosztów wynikające z załączonej do SIWZ dokumentacji przetargowej, uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w SIWZ oraz wyjaśnienia udzielone w trybie art.38 Ustawy PZP. Musi także uwzględniać wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zadania, z uwzględnieniem organizacji prac w czynnym obiekcie, ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia od przejęcia placu budowy aż do przekazania obiektu Użytkownikowi. Cena obliczona w ten sposób będzie miała charakter ryczałtowy. 4. Stosowanie materiałów równoważnych. - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. 5. Zgodnie z § 9 wzoru umowy, w okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 100 000,00 zł przez cały czas trwania niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach