Przetargi.pl
wykonanie wydzielonej kotłowni wyposażonej w kocioł gazowy i dwie pomy ciepła (powietrze-woda) oraz instalacji wentylacji, gazu i c.o. w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Mielcu przy ul. Kościuszki 4

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7888500 , fax. 17 7888505
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7888500, fax. 17 7888505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie wydzielonej kotłowni wyposażonej w kocioł gazowy i dwie pomy ciepła (powietrze-woda) oraz instalacji wentylacji, gazu i c.o. w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Mielcu przy ul. Kościuszki 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wydzielonej kotłowni oraz instalacji: wentylacyjnej, gazowej i centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Mielcu przy ul. Kościuszki 4 - dz. nr 1946 (Obręb 1 - Stare Miasto). Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III SIWZ. Ze względu na charakter inwestycji Zamawiający załączył do SIWZ pełną dokumentację projektową, natomiast ze względów techniczno - finansowych inwestycja realizowana będzie etapowo. Zakres rzeczowy do wykonania w etapie będącym przedmiotem postępowania obejmuje: 1. Wykonanie wydzielonej kotłowni gazowej składającej się z kotła gazowego i dwóch pomp ciepła powietrze - woda w pełnym zakresie określonym w dokumentacji projektowej, przy założeniu rozbudowy kotłowni o drugi jednofunkcyjny kocioł bez przeróbek instalacji. 2. Wykonanie systemu kominowego ze stali szlachetnej jako kaskadowego dla dwóch kotłów aby umożliwić rozbudowę kotłowni o drugi kocioł. 3. Wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania w energię elektryczną kotłowni i pomp ciepła. 4. Wykonanie fundamentów i ogrodzenia pomp ciepła. 5. Wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz z układem pomiarowym wg dokumentacji i warunków technicznych z PSG Sp. z o.o. o/Tarnów bez montażu gazowego podgrzewacza cwu z zamkniętą komorą spawania. 6. Wykonanie aktywnego systemu bezpieczeństwa gazowego wraz z zaworem MAG, detektorem, sygnalizatorem i modułem uruchamiającym. 7. Wyposażenie kotłowni w sprzęt gaśniczy. 8. Przygotowanie dokumentacji do odbioru kotłowni przez UDT. 9. Wykonanie rozruchu technologicznego urządzeń kotłowni. 10. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w kuchni wraz z montażem sufitu podwieszonego w pełnym zakresie określonym w dokumentacji projektowej. 11. Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w kuchni. 12. Montaż okapu wyciągowego w kuchni wraz z wykonaniem systemu ochrony przeciwpożarowej. 13. Przeniesienie centrali wentylacyjnej Micra 150E do Sali lekcyjnej. 14. Wykonanie instalacji ciepła technologicznego do centrali wentylacyjnych wraz z akpia. 15. Wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem grzejników w sposób umożliwiający ocieplenie ścian od wewnątrz zgodnie z projektem. 16. Wykonanie obudowy przewodów do rozprowadzenia ciepła. 17. Wykonanie przebudowy instalacji kanalizacji sanitarnej i wody zimnej w pełnym zakresie określonym w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega ponadto, iż Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia okładzin ścian oraz naprawy stropów i posadzek po wykonaniu przejść instalacyjnych. Zamawiający zaleca również, aby przed przygotowaniem oferty Wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektu, w którym mają być wykonywanie roboty budowlane będące przedmiotem postępowania, celem sprawdzenia wszystkich założeń projektowych. Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za udzielenie gwarancji na dłuższy okres, zgodnie z zasadami o których mowa w SIWZ . Dochodzenie uprawnień z gwarancji nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Zamawiającego roszczeń z tytułu rękojmi, której okres jest równy okresowi udzielonej gwarancji. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach