Przetargi.pl
Remont pomieszczeń II Pracowni Fizycznej Instytutu Fizyki Doświadczalnej Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki Gdańsk, ul. Wita Stwosza 57

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń II Pracowni Fizycznej Instytutu Fizyki Doświadczalnej Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki Gdańsk, ul. Wita Stwosza 57
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń II Pracowni Fizycznej Instytutu Fizyki Doświadczalnej Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki Gdańsk, ul. Wita Stwosza 57. Zakres robót obejmuje kompleksowy remont pomieszczeń nr 139, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 250 II Pracowni Fizycznej Instytutu Fizyki Doświadczalnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000,-zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. 5. Wniosą wadium w wysokości 4.000 PLN. 6. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 7. Wykażą się wykonaniem (rozpoczętych i zakończonych ) w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia; 8. Skierują do pracy kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach (branża elektryczna), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Skierują do pracy kierownika robót o odpowiednich uprawnieniach (branża budowlana - konstrukcyjna), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Wykażą się posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Dysponują pracownikami z aktualną licencja zabezpieczenia technicznego i posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli co najmniej zastrzeżone 12. Dysponują pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych oraz spełniania innych wymagań ustawy w zakresie ochrony informacji niejawnych, stosownie do ich klauzuli tajności. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2.), 4. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania, ich wartości, krótkiego opisu roboty budowlanej, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie (załącznik nr 3) 6. Wykaz części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom. (załącznik nr 5) 7. Uprawnienia budowlane przewidywanego kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 4). 8. Uprawnienia budowlane przewidywanego kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 8). 9. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Oświadczenie o dysponowaniu pracownikami z aktualną licencją zabezpieczenia technicznego i posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli co najmniej zastrzeżone oraz o dysponowaniu pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych oraz spełniania innych wymagań ustawy w zakresie ochrony informacji niejawnych, stosownie do ich klauzuli tajności (załącznik nr 7).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach