Przetargi.pl
Remont pomieszczeń II piętra wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do obowiązujących przepisów w skrzydle wschodnim budynku KWP-KMP przy ul. Powolnego 1 na potrzeby Komendy Miejskiej Policji w Opolu

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. (077) 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń II piętra wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do obowiązujących przepisów w skrzydle wschodnim budynku KWP-KMP przy ul. Powolnego 1 na potrzeby Komendy Miejskiej Policji w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie i przebudowie pomieszczeń II piętra oraz na remoncie klatki schodowej z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do obowiązujących przepisów w skrzydle wschodnim budynku KWP-KMP przy ul. Powolnego 1 w Opolu. Opisy przedmiotu zamówienia w postaci niżej wymienionej dokumentacji: 1. Dokumentacji projektowej w skład której wchodzą: 1) Projekt wykonawczy remontu pomieszczeń II piętra wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do obowiązujących przepisów w skrzydle wschodnim budynku KWP-KMP przy u. Powolnego 1 na potrzeby Komendy Miejskiej w Opolu. Architektura i Konstrukcja. 2) Projekt wykonawczy przebudowy i remontu pomieszczeń II piętra budynku Komendy Wojewódzkiej i Komendy Miejskiej w Opolu przy ul. Powolnego 1. Branża sanitarna. 3) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych pomieszczeń II piętra w skrzydle wschodnim budynku Komendy Wojewódzkiej Policji i Komendy Miejskiej Policji w Opolu przy ul. Powolnego 1. 2. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: 1) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót B.00.00.00. Wymagania wspólne. 2) Szczegółowa specyfikacja techniczna B.01.00.00. Rozbiórki elementów budowlanych. 3) Szczegółowa specyfikacja techniczna B.02.00.00. Roboty betonowe. 4) Szczegółowa specyfikacja techniczna B.04.00.00. Konstrukcje stalowe. 5) Szczegółowa specyfikacja techniczna B.05.00.00. Konstrukcje murowe. 6) Szczegółowa specyfikacja techniczna B.06.00.00. Tynki. 7) Szczegółowa specyfikacja techniczna B.07.00.00. Roboty malarskie. 8) Szczegółowa specyfikacja techniczna B.08.00.00. Stolarka otworowa. 9) Szczegółowa specyfikacja techniczna B.09.00.00. Ślusarka otworowa. 10) Szczegółowa specyfikacja techniczna B.10.00.00. Roboty izolacyjne. 11) Szczegółowa specyfikacja techniczna B.11.00.00. Posadzki. 12) Szczegółowa specyfikacja techniczna B.13.00.00. Roboty odgrzybieniowe ścian. 13) Szczegółowa specyfikacja techniczna SST-IS. Instalacje: kanalizacyjna, wodna, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej. 14) Szczegółowa specyfikacja techniczna SST-E-K04/2009. Instalacje elektryczne. 3. Przedmiarów robót ( jako uzupełniającego źródła informacji ): 1) Przedmiar robót branży budowlanej. 2) Przedmiar robót branży sanitarnej. 3) Przedmiar robót branży elektrycznej, wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Rodzaj robót: - roboty rozbiórkowe: demontaże i wykucia otworów, przewierty w stropach ceramicznych i żelbetowych, rozbiórka fragmentu pokrycia dachowego ( dachówka ceramiczna ), - roboty ciesielskie i betonowe, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, - wykonanie izolacji przeciwwodnych w technologii np. DEITERMMAN, - wykonanie nadproży stalowych i ceramicznych, - wykonanie ścian murowanych z cegły ceramicznej ( zamurowania otworów ), - wykonanie ścianek działowych z betonu komórkowego, cegły dziurawki, płyt g-k na ruszcie metalowym, - wymiana podkładów podposadzkowych, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, - ułożenie wykładzin PVC z cokolikami wywiniętymi na ściany, - wymiana stolarki drzwiowej w tym z zastosowaniem drzwi wzmocnionych klasy C, - wykonanie wydzieleń przeciwpożarowych w postaci przeszklonej ścianki o odporności EI 120 z drzwiami przeszklonymi EI 30 oraz fragmentu ściany z płyt np. gipsowo-włóknowych FERMACELL na ruszcie metalowym o odporności EI 120, - dostawa i montaż przeszklonych drzwi przeciwpożarowych EI30, - dostawa i montaż dachowej klapy dymowej, - dostawa i montaż przeszklonej ścianki wydzielenia klatki schodowej z drzwiami, z zastosowaniem matowego szkła bezpiecznego, - wymiana stolarki okiennej klatki schodowej z zastosowaniem okien drewnianych o wymiarach, kształcie i formie zgodnej z oknami istniejącymi, wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, wymiana elementów drewnianej boazerii obudowy okien, - montaż elementów sufitu podwieszanego, - roboty tynkarskie wewnętrzne ( tynki klasyczne, gładzie gipsowe, tynki mozaikowe ) oraz roboty malarskie, - licowanie ścian płytkami ceramicznymi, - wykonanie robót ślusarskich: dostawa i montaż krat okiennych i kraty drzwiowej z zamkiem typu więziennego, - roboty branży elektrycznej: - wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego - wykonanie instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych 230 V ogólnych i dedykowanych komputerowych , - wykonanie instalacji sieci strukturalnej ( komputerowej i telefonicznej) - montaż szafy dystrybucyjnej oraz doposażenie szaf w węźle łączności - wykonanie linii zasilającej rozdz. Rwlz z pola rozdzielni głównej RG, - montaż rozdzielnic: Rwlz, RP, RK,T01,T02 i wyłączników przeciwpożarowych prądu - wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru, - wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, - wykonanie instalacji kontroli dostępu i telewizji przemysłowej, - roboty instalacyjne wody zimnej i cwu , kanalizacji sanitarnej z montażem przyborów sanitarnych, - roboty instalacyjne centralnego ogrzewania, - wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej kanałowej. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko oraz poniesienia kosztów związanych z utylizacją całości materiałów pochodzących z rozbiórek, za wyjątkiem elementów drewnianych i metalowych. Elementy drewniane Wykonawca pozostawi do dyspozycji Zamawiającego, a elementy metalowe Wykonawca odwiezie do punktu skupu złomu. Asygnatę za dostarczony złom wystawioną na adres Zamawiającego, Wykonawca zwróci Zamawiającemu. Wycenę robót Zamawiający ułatwi Wykonawcy przez umożliwienie dokonania wizji lokalnej obiektu, w którym mają być wykonane roboty (po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr telefonu +48 77 422 25 07)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: * spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP i złożą na tę okoliczność oświadczenie wiedzy, iż: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust.1 PZP przez złożenie wraz z ofertą dokumentów potwierdzających. Żądane dokumenty są wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdzające. Zamawiający uzna, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania jeżeli: * z oświadczeń wykonawcy wynika, że: - wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, * a żądane dokumenty potwierdzają, że wykonawca: - jest uprawniony do prowadzenia działalności na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dysponuje osobą, której powierzy pełnienie obowiązków kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanych oraz legitymującą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. * nie ujawni się żadna z przesłanek określonych w art. 24 ust. 2 PZP. Zamawiający przeprowadzi ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca ww. warunki spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia: - o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawa zamówień publicznych, - o treści zamieszczonej na formularzu ofertowym. b) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: *Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast żądanego dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie prowadzonej działalności gospodarczej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przez kraj pochodzenia - zgodnie z art.2 pkt.9 definicji zamieszczonej w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz.1176 z późn. zm.) - należy rozumieć państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. W świetle powyższej definicji wykonawca składając dokument zastępujący żądany dokument potwierdzający spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ma obowiązek złożyć odpowiednie zaświadczenie właściwego organu kraju, z którego pochodzą i którego obywatelstwo posiadają osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Jeżeli nie da się ustalić obywatelstwa osób reprezentujących wykonawcę, wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty odpowiednie zaświadczenie właściwego organu kraju zamieszkania tych osób. *Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dokument stwierdzający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi osoby, której wykonawca powierzy obowiązki kierownika budowy. - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) osoby, której wykonawca powierzy obowiązki kierownika budowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach