Burmistrz Zdzieszowic ogłasza przetarg
- Adres: 47-330 Zdzieszowice, ul. Bolesława Chrobrego 34
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4064400 , fax. 077 4064444
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zdzieszowic
ul. Bolesława Chrobrego 34 34
47-330 Zdzieszowice, woj. opolskie
tel. 077 4064400, fax. 077 4064444
REGON: 00053034700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzieszowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku OSP w Jasionej (wymiana okien i drzwi, remont sanitariatów i instalacji elektrycznej). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Jasionej (gmina Zdzieszowice). Remont polegał będzie na wykonaniu prac remontowo-budowlanych w następujących trzech branżach : 1.branża budowlana wymiana całkowita stolarki okiennej na okna PVC wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wymiana częściowa stolarki drzwiowej wraz z montażem kratki wentylacyjnej w kotłowni, remont sanitariatów w zakresie wykucia i wymurowania nowych ścian działowych, wymiany stolarki, instalacji elektrycznej, sanitarnej, wentylacji mechanicznej oraz montażu typowego stropu podwieszonego; 2.branża instalacyjna nowa instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach WC, z rur PVC-U oraz PP łączonych na uszczelki, nowe przybory sanitarne, tj. ustępy - miska ustępowa kompaktowa wisząca - 2 kpl, umywalki - 2 szt. z półnogą w pomieszczeniach WC, pisuar z syfonem - 2 szt., wpust podłogowy z syfonem DN50 - 2 szt.; nowa instalacja wody zimnej w pomieszczeniach WC, nowa armatura tj. baterie umywalkowe z pogrzewaczami elektrycznymi przepływowymi - 3 szt., zawory czerpalne ze złączką do węża w wykonaniu mosiężnym chromowane - 2 szt., zawory odcinające do dolnopłuków - chromowane - 2 szt.; 3. branża elektryczna wykonanie nowych instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach sanitarno socjalnych, wykonanie nowych tablic zasilająco-rozdzielczych z wyposażeniem w nową aparaturę i człon pomiaru energii elektrycznej, wykonanie układu załączania i sterowania wentylatorów wywiewnych z możliwością regulacji czasu pracy wentylatora, wykonanie instalacji uziemiająco-ochronnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 3) zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia dotyczące budowy (również przebudowy, modernizacji lub remontu) obiektów użyteczności publicznej na kwotę o wartości nie mniejszej niż 130.000 zł (brutto) każde oraz udokumentują, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wskazane poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stawianych wykonawcom przez zamawiającego, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty : 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 u. p. z. p. oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej dwa zamówienia) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących budowy (również przebudowy, modernizacji lub remontu) obiektów użyteczności publicznej na kwotę o wartości nie mniejszej niż 130.000 zł (brutto) każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających; 4) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych w wykazie [Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat ...], dokumentami potwierdzającymi są referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty, z których wynika, że robota wykonana została należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdzieszowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Zespołu Szkół w Czarnowąsach- dostawa i montaż okien aluminiowych o odporności ogniowej EI-120
Dodano: 2015-04-17 - Wymiana okien na okna drewniane w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Korfantego 2
Dodano: 2014-05-07 - Wymiana stolarki okiennej w zasobach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku.
Dodano: 2014-04-04 - Wymiana stolarki okiennej w Publicznym Przedszkolu nr 3 ul. Piastowska 6
Dodano: 2014-02-14 - Wykonanie robót remontowych w obiektach Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu (nr sprawy BIL-I.272.34.2013)
Dodano: 2013-11-19 - Budowa zabezpieczeń p-poż. w części piwnic budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14. (nr sprawy BIL-I.272.31.2013).
Dodano: 2013-10-31 - Wymiana okien i remont elewacji zewnętrznej w budynku Zespołu Gimnazjalno - Szkolno- Przedszkolnego w Gościęcinie
Dodano: 2013-05-15 - Wymiana, remont i renowacja okien w SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2012-07-09 - wymiana stolarki okiennej w budynku Uniwersytetu Opolskiego przy ulicy Oleskiej 48 - segment C, D, E, F oraz 6 okien w budynku przy ul. Czaplaka
Dodano: 2012-05-23 - Prace budowlane polegające na: 1. Remoncie elewacji budynku przy ul. Piastowskiej 12 w Opolu - ETAP I: częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku. 2. Remoncie elewacji budynku przy ul. Piastowskiej 13 w Opolu - ETAP I: częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku.
Dodano: 2011-10-18