Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ II PIĘTRA W BUDYNKU NR 2 PRZY UL. 6-GO MARCA 15 W GRUDZIĄDZU ORAZ NAPRAWA CZĘŚCI DACHU DREWNIANEGO KRYTEGO PAPĄ W BUDYNKU NR 47 PRZY UL. LEGIONÓW 52 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 44/2017

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2017-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ II PIĘTRA W BUDYNKU NR 2 PRZY UL. 6-GO MARCA 15 W GRUDZIĄDZU ORAZ NAPRAWA CZĘŚCI DACHU DREWNIANEGO KRYTEGO PAPĄ W BUDYNKU NR 47 PRZY UL. LEGIONÓW 52 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 44/2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń II piętra w budynku nr 2 przy ul. 6-go Marca 15 w Grudziądzu oraz naprawa części dachu drewnianego krytego papą w budynku nr 47 przy ul. Legionów 52 w Grudziądzu. ZADANIE NR 1: Remont pomieszczeń II piętra w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. 6-go Marca 15 w Grudziądzu ZADANIE NR 2: Naprawa części dachu drewnianego krytego papą w budynku nr 47 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów 52 w Grudziądzu 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających w szczególności na: 1) w zadaniu nr 1: roboty murarsko-tynkarskie, roboty malarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, okładziny ścian i posadzek, remont instalacji sanitarnej, remont instalacji elektrycznej Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45442190-5 - usuwanie warstwy malarskiej KOD CPV: 45262500-6 - roboty murarskie i murowe KOD CPV: 45410000-4 - roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45421000-4 - roboty w zakresie stolarski budowlanej KOD CPV: 45431000-7 - kładzenie płytek KOD CPV: 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne sanitarne KOD CPV: 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania KOD CPV: 45310000-3 - instalacje elektryczne KOD CPV: 45331200-8 – instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2) w zadaniu nr 2: rozbiórka pokrycia dachu z papy, wymiana części deskowania dachu z desek gr. 25mm, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, wymiana instalacji odgromowej, wymiana uszkodzonych belek stropowych, drewnianych, nabicie podsufitki z płyt OSB gr. 22mm, roboty malarskie sufitu wraz z przygotowaniem powierzchni, wywóz i utylizacja odpadów. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w oświetlenie i znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i na swój koszt. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45261000-4 - wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty KOD CPV: 45261320-3 - kładzenie rynien KOD CPV: 45312311-0 - montaż instalacji piorunochronnej KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1 określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz ogólne warunki umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2 określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ogólne warunki umowy. 4. Budynki w zadaniu nr 1 i w zadaniu nr 2 w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będą czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w budynku oraz wokół budynku wykonywania robót. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn.zm.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Przedmiot zamówienia w danym zadaniu winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną odpowiednio jak w Załączniku Nr 1 i Nr 2 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 10. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany jest w zadaniu nr 1 i zadaniu nr 2 do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2016 r., poz. 1987 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca winien posiadać uprawnienia (lub jego podwykonawca) w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r., poz. 1987 z późn.zm.) obejmujące przedmiotowo odpady w postaci gruzu. W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać wraz z ofertą podwykonawcę na zasadach określonych w Rozdziale IV ust. 3 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 12. Wykonawca zobowiązany jest w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2 do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (w zadaniu nr 1: złom stalowy i żeliwny, w zadaniu nr 2: złom stalowy,). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu stalowego x 0,53 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim), - ilość kg złomu żeliwnego x 0,72 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim). 13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile dotyczy) aby osoby wykonujące wskazane przez niego czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione na umowę o pracę, Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić lub zatrudniać na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 50% grupy osób przeznaczonych ogółem do realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub jego podwykonawcę – osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia został określony w STWiOR oraz przedmiarze robót. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób, jak powyżej: Wykonawca w terminie nie później niż do przyjęcia terenu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu „Wykazu pracowników realizujących roboty budowlane” z oznaczeniem osób zatrudnionych na umowę o pracę i wskazaniem czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, PESEL i adres zamieszkania – Wykonawca przedkłada „Wykaz…” w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz pracowników …” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi odpowiednie klauzule. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 14 (zgodnie z art. 29 ust. 3a p.z.p.), oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże Zamawiającemu dokumenty oryginalne potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Niespełnienie wymagań określonych w ust. 14 pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w sposób i wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt. 11) Ogólnych Warunków Umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach