Przetargi.pl
Remont pomieszczeń i sanitariatów w budynku nr 2 i 10 na lotnisku w Latkowie

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Okólna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.12wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń i sanitariatów w budynku nr 2 i 10 na lotnisku w Latkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. „Remont pomieszczeń i sanitariatów w budynku nr 2 i 10 na lotnisku w Latkowie”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 2.1. Część nr 1 „Remont pomieszczeń i sanitariatów budynku nr 2 na lotnisku w Latkowie”; 2.2. Część nr 2 „Remont pomieszczeń budynku nr 10 na lotnisku w Latkowie”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 3.1. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: 3.1.1. dla części nr 1 (załącznik nr 1.1. do SIWZ), 3.1.2. dla części nr 2 (załącznik nr 1.2. do SIWZ) 3.2. kosztorys nakładczy dla części nr 1: 3.2.1. w pdf (załącznik nr 2.1. do SIWZ); 3.2.2. w ath (załącznik nr 2.2. do SIWZ); 3.3. przedmiar robót dla części nr 1 (załącznik nr 2.3. do SIWZ); 3.4. kosztorys nakładczy dla części nr 2: 3.4.1. w pdf (załącznik nr 2.4. do SIWZ); 3.4.2. w ath (załącznik nr 2.5. do SIWZ); 3.5. przedmiar robót dla części nr 2 (załącznik nr 2.6. do SIWZ); 3.6. projekt umowy dla części nr 1 (załącznik nr 4.1. do SIWZ); 3.7. projekt umowy dla części nr 2 (załącznik nr 4.2. do SIWZ). 4. Minimalny okres gwarancji i rękojmi jaki wymaga Zamawiający wynosi 60 miesięcy. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części przedmiotu zamówienia. 6. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych (lecz o parametrach nie gorszych) do wymienionych w przedmiarze robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej: STWiORB). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 8. Zamawiający informuje, że jeśli w dokumentacji przetargowej podano nazwy własne, są one tylko przykładowe i nie stanowią wskazania producenta, a określają jedynie klasę produktu i jego jakość. Wykonawca, po uprzednim wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, może zaproponować produkt o innej nazwie (produkt równoważny). 9. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako kosztorysowe, a wysokość wynagrodzenia będzie ustalona na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny ofertowej na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac został podany w rozdziale XII niniejszej Specyfikacji. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 45000000 ‒ 7; 45332200 – 5; 45332400 – 7; 45320000 – 6. 12. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę i Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę pracowników skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (T. jedn.: DZ. U. z 2018 r. poz. 917,1000, 1076 z późn zm.) - oznacza to, że w tych przypadkach usługa nie może być świadczona przez pracowników w jakimkolwiek stopniu zatrudnionych w innej formie niż na podstawie umowy o pracę). Wymóg ten nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (np. kierownik robót) 20. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu do wglądu zanonimizowane umowy o pracę (pozbawione danych osobowych pracowników) zawarte przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi na rzecz Zamawiającego. Z treści umów musi wynikać charakter czynności. 21. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego w pkt 19 niniejszego rozdziału SIWZ, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium, oddzielnie dla każdej z części postępowania, w wysokości: 6.3. dla części nr 1 - 3.000,00 PLN; 6.4. dla części nr 2 - 2.300,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach