Przetargi.pl
Remont pomieszczeń i naprawa dachu w Domu Studenta Nr 2 przy ul. Rejtana 13 oraz Domu Studenta Nr 3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych.

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 00000170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń i naprawa dachu w Domu Studenta Nr 2 przy ul. Rejtana 13 oraz Domu Studenta Nr 3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń i naprawa dachu w Domu Studenta Nr 2 przy ul. Rejtana 13 oraz Domu Studenta Nr 3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w zakresie określonym w SIWZ oraz posiadanej dokumentacji projektowej-przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1; 45.33.10.00-9; 45.31.10.00-0 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i naprawa dachu w Domu Studenta Nr 2 przy ul. Rejtana 13 oraz Domu Studenta Nr 3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie w zakresie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych. Prace wykonywane będą w budynku użytkowanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej budynków Domu Studenta przez wykonawcę jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny . Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: - w przypadku konieczności zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych - możliwość wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Warunkiem wprowadzenia zmian w zawartej umowie jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności w którym wyszczególniona jest co najmniej jedna z okoliczności wymienionych wyżej oraz podany jest nowy termin zakończenia umowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie ofert równoważnych. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów : certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał Zamówienie w terminie : - roboty sanitarne (instalacja wod-kan, c.o. i wymiana brodzików) do dnia 20.09.2013r. - naprawa dachu w DS nr 2 i DS nr 3 do dnia 20.09.2013r. - pozostałe roboty - do dnia 30.10.2013r. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji 36-miesięcznej na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) Warunki płatności faktury 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi oraz podpisanym obustronnie protokółem odbioru robót. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda: 1.W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy, pod warunkiem: - wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6% ceny umownej brutto - przedstawienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 150 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl/BIP /Zamówienia publiczne-ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach