Przetargi.pl
Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących, przy ul. Rogera 2 w miejscowości Rudy

Zespół Szkół Ogólnokształcących w Rudach ogłasza przetarg

  • Adres: 47-430 Rudy, ul. Rogera 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4103024 , fax. 32 4103024
  • Data zamieszczenia: 2013-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Rudach
    ul. Rogera 2 2
    47-430 Rudy, woj. śląskie
    tel. 32 4103024, fax. 32 4103024
    REGON: 27810333900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących, przy ul. Rogera 2 w miejscowości Rudy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania obejmuje remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Rudach, wynikający ze złego stanu technicznego przedmiotowych pomieszczeń. W ramach remontu zaprojektowano dostosowanie węzłów sanitarnych uczniowskich na I i II piętrze w budynku szkoły. Dodatkowo wydzielono w projekcie na I piętrze WC dla personelu oraz na II piętrze pomieszczenie porządkowe. Zakres robót obejmuje wykonanie robót w następujących branżach: - Roboty ogólnobudowlane; - Roboty instalacji sanitarnych i wentylacji; - Roboty instalacji elektrycznych. Zestawienie pomieszczeń przeznaczonych do remontu: I. Budynek szkoły - I piętro WC damski 12,30 m2 WC personelu 1,68 m2 WC męskie 14,20 m2 II. Budynek szkoły - II piętro WC damski 12,80 m2 Pomieszczenie gospodarcze 2,48 m2 WC męski 14,30 m2 Szczególne warunki wykonania umowy: W związku z planowaną realizacją zadania w roku szkolnym, Zamawiający określa dodatkowe warunki jakie muszą zostać przez Wykonawcę uwzględnione w trakcie wykonywania robót budowlanych: -Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, aby wszelkiego rodzaju prace rozbiórkowe, wyburzeniowe oraz prace wykonywane z użyciem sprzętu generującego nadmierny hałas i drgania przeprowadzane były poza godzinami lekcyjnymi; -Transport technologiczny materiałów na miejsce ich wbudowania odbywać się będzie poza godzinami lekcyjnymi; -Wykonawca będzie zobowiązany do oddzielenia części remontowanej obiektu od części użytkowanej, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych w obszar prowadzonych prac; -Zamawiający wskaże na działce szkoły teren, poza budynkiem, do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca będzie zobligowany do trwałego zabezpieczenia tego terenu przed dostępem osób postronnych oraz jego odpowiednie oznakowanie. -Wykonawca będzie zobligowany do bieżącego utrzymania czystości w ciągach komunikacyjnych prowadzących do prowadzonych robót; -Zamawiający dopuszcza realizację robót budowlanych na przedłużonym dniu pracy i w dniach ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowy zakres prac określają: - Projekt architektoniczno-budowlany - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ; - Przedmiary robót - stanowiące odpowiednio załącznik nr 10.1. - 10.3. do SIWZ; - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - stanowiące odpowiednio załącznik nr 11.1. - 11.3. do SIWZ; - Wzór umowy - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ ; Wymagania dotyczące robót: - Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązują-cymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, zgodnie z poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego na budowie (inspektora nadzoru). - Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia, projektem architektoniczno-budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: - wykonać wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót; - wykonać wszelkie inne roboty, prace, niezbędne badania (laboratoryjne), sprawdzenia, pomiary, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektów wykonawczych, przedmiaru robót); Wytyczne dotyczące zagospodarowania odpadów. - Powstałe w wyniku prac odpady budowlane winny zostać zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z Ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21). - Gmina Kuźnia Raciborska nie posiada na swoim terenie składowiska odpa-dów, należy zatem uwzględnić konieczność wywozu odpadów do stosownej instalacji zlokalizowanej poza terenem Gminy Kuźnia Raciborska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsorudy.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach