Przetargi.pl
Remont pomieszczeń dydaktycznych wraz z zapleczem i budowa wiaty

Powiat Tucholski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, Ul. Pocztowa 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5590700 , fax. 52 5590701
  • Data zamieszczenia: 2014-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tucholski
    Ul. Pocztowa 7 7
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5590700, fax. 52 5590701
    REGON: 09235109600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippowiat.tuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń dydaktycznych wraz z zapleczem i budowa wiaty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont istniejących pomieszczeń o łącznej powierzchni 108,32 m2 oraz budowa wiaty stalowej o powierzchni 25 m2. 2. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pn.: Doposażenie bazy do kształcenia praktycznego w zawodach rolniczych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej Oś priorytetowa 3. Rozwój infrastruktury społecznej. 3. W ramach zadania realizowane będą: a) remont pomieszczeń w budynku Tucholskiego Centrum Edukacji Zawodowej w Tucholi położonym w Tucholi, przy ul. Świeckiej 89a, na działce o nr ewid. 1460/7 w obrębie ewidencyjnym Tuchola; b) budowa wiaty stalowej, przylegającej do szczytu budynku Tucholskiego Centrum Edukacji Zawodowej w Tucholi od strony południowo-wschodniej wg załączonego planu sytuacyjnego. 4. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe, 2) zamurowanie otworów i wykonanie nowych ścianek działowych, 3) wykonanie podkładu betonowego, izolacji przeciwwilgociowej, izolacji cieplnej, warstw wyrównawczych zbrojonych i posadzek z płytek gresowych o powierzchni 104,18 m2 oraz posadzek z płytek kamionkowych na powierzchni 4,14 m2, 4) uzupełnienie tynków oraz licowanie ścian płytkami ceramicznymi w ilości 21,96 m2, 5) montaż skrzydła drzwiowego oraz obsadzenie podokienników z konglomeratu w ilości 4 szt., 6) zeskrobanie starej farby, gruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie ścian o powierzchni 136,48 m2 i sufitu o powierzchni 108,32 m2, 7) wymianę baterii (szt. 1), umywalki (szt. 1), miski ustępowej (szt. 1), nawiewników podciśnieniowych w ilości 8 szt., anemostatów i wyrzutni dachowych w ilości 6 szt., 8) wymianę przewodów, opraw, wyłączników, gniazd wtyczkowych, przebudowę tablicy rozdzielczej, montaż wentylatorów łazienkowych i dachowych, 9) roboty ziemne, wykonanie chodnika o powierzchni 22,5 m2, wymianę rynien i rur spustowych ocynkowanych, przełożenie istniejącego polbruku o powierzchni 30,00 m2, oczyszczenie i pomalowanie farbami silikonowymi elewacji budynku o powierzchni 343,8 m2, 10) budowę wiaty o powierzchni 25,00 m2 o konstrukcji stalowej malowanej proszkowo, z dachem jednospadowym pokrytym blachą ocynkowaną trapezową T 18 o grubości 0,55 mm. 5. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie kolorystyki materiałów użytych do wykonania zamówienia. 6. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45262500-6 - roboty murarskie i murowe 45410000-4 - tynkowanie 45431000-7 - kładzenie płytek 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442100-8 - roboty malarskie 45332400-7 - roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45315100-9 - instalacyjne roboty elektrotechniczne 7. Zamówienie jest objęte zgłoszeniem robót budowlanych nr BD.6743.TUCH.227.2013 w dniu 09.10.2013 r. do Starosty Tucholskiego oraz Informacją Starosty Tucholskiego nr BD.6743.TUCH.227.2013 z dnia 11 października 2013 r. o braku sprzeciwu. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w uproszczonej dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 10 do SIWZ. 9. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, 2) poniesienia kosztów zużycia energii elektrycznej i wody w uzgodnieniu z zarządcą obiektu, 3) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 4) wszystkie koszty badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 5) koszty związane z odbiorami wykonanych robót, 6) oznakowania poprzez umieszczenie tablicy informacyjnej o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 7) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 8) pokrycie kosztów odtworzenia istniejącej nawierzchni, 9) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 10) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, 11) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 12) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 13) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 14) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz uproszczoną dokumentacją techniczną, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 11. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w uproszczonej dokumentacji technicznej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 12. Najpóźniej przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym pisemnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 14. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzający wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Tucholi, ul. Pocztowa 7, pokój nr 108. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego Getin Noble Bank S.A. 49 1560 0013 2340 9874 1000 0005. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Natomiast kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy w sposób trwały związać z ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie oraz zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach