Przetargi.pl
Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku A Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej

Politechnika Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
    ul. Wiejska 45A 45A
    15-351 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
    REGON: 00000167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku A Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku A Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324604
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) zatrudnią do prowadzenia robót kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, należących do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, b) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykażą się wskazaną ilością robót - w tym okresie) co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (jak w pkt. 3 SIWZ, tj. każde zamówienie obejmujące roboty budowlane, elektryczne i sanitarne) o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji na całość zamówienia. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu umożliwienia dokonania oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty (dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1) Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2), 2) Kosztorysy ofertowe w oparciu o dołączony do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, Przedmiary robót oraz Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub poświadczone przez organ wydający. 4) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik Nr 3). 5) Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu do prowadzenia robót remontowych kierowników z doświadczeniem i uprawnieniami w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, należących do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (na druku Formularza ofertowego), potwierdzone załączonymi dokumentami, tj. kserokopią uprawnień budowlanych ww. osób oraz aktualnymi zaświadczeniami ich przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) Wykaz zrealizowanych (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (jak w pkt. 3 SIWZ, tj. każde zamówienie obejmujące roboty budowlane, elektryczne i sanitarne) o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg załączonego wzoru druku Wykaz wykonanych zamówień - Załącznik Nr 5), 7) Wykaz oferowanych materiałów (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 4), 8) Oświadczenie o akceptacji zapisów zawartych w Załączniku Nr 6 do SIWZ - Wzór umowy (na druku Formularza ofertowego). 9) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pb.pbip.pl/?event=kategoria&id=270
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach