Przetargi.pl
Odłów bezpańskich psów z terenu miasta Grajewo i umieszczenie ich w schronisku.

Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2723235 , fax. 086 2723238
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grajewo
    ul. Strażacka 6 6
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 086 2723235, fax. 086 2723238
    REGON: 00052330100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odłów bezpańskich psów z terenu miasta Grajewo i umieszczenie ich w schronisku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie odłowu bezpańskich psów z terenu miasta Grajewo i umieszczenie ich w schronisku w 2010 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 980000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków poprzez sprawdzenie kompletności (co do ilości i treści) dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1, 2.Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Odpis lub zaświadczenie powinno określać status prawny lub formę prawną. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia.Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wnioskodawcy.W przypadku wykonawcy bedącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcium, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej przez każdego partnera konsorcium odrębnie.Odpisy lub zaświadczenia muszą byc wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty wystepujace wspólnie właściwe dokumenty muszą byc złożone przez każdy podmiot.3.Wykaz sprzętu i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, a które są niezbędne do wykonania zamówienia - sporządzony na załączniku 2b. 4.Wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia, a przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia w wykonywanku zamówień i roli jaką będą pełnić w niniejszym postepowaniu - załączyć odpisy uprawnień.5.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówien publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - na formularzu ofertowym / zał. nr 1 /. 6. Oświadczenie wykonawcy, iż w przypadku wygrania przetargu zobowiązuje sie do zawarcia umowy na określonych w ofercie warunkach, oraz we wzorze do umowy stanowiącej załącznik do dokumentacji przetargowej i zawarcia umowy we wskazanym przez zamawiającego terminie.7.Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert - na formularzu ofertowym zał. nr 1. 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki płatności określone w § 3 umowy będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji- na formularzu ofertowym /zał. nr 1/.9 Oświadczenie, że wykonawca zapozanał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnosi żadnych uwag - na formularzu ofertowym /zał.nr 1 /.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.grajewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach