Przetargi.pl
Remont pomieszczeń dla potrzeb Klubu „Senior +” w budynku OSP Kruszyna

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-282 Kruszyna, ul. Kmicica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 202 003 , fax. 343 202 054
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5
    42-282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 343 202 003, fax. 343 202 054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń dla potrzeb Klubu „Senior +” w budynku OSP Kruszyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie prac związanych z remontem i aranżacją pomieszczenia dla potrzeb Klubu „Senior +” oraz dostosowaniem wc męskiego dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku OSP Kruszyna. Dodatkowo wykonana będzie pochylnia w celu udostępnienia pomieszczeń parteru dla osób niepełnosprawnych. 1. Zakres robót budowlanych w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: a) przystosowanie istniejącego sanitariatu dla potrzeb osób niepełnosprawnych w tym: niezbędne wyburzenia i demontaże, poszerzenia otworu drzwiowego, wykonanie nowych ścianek działowych, wykonanie nowych podejść wodno-kanalizacyjnych oraz nowej instalacji oświetleniowej i elektrycznej w tym ogrzewania elektrycznego. Położenie na posadzce oraz ścianach płytek ceramicznych, montaż nowej armatury sanitarnej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z uchwytami. b) Wydzielenie w ramach remontu ściankami działowymi z płyt gipsowo-kartonowych pomieszczenia ogólnego, aneksu kuchennego oraz pomieszczenia przeznaczonego do ćwiczeń. Wejście do pomieszczenia zostanie poszerzone do normatywnej szerokości. Nastąpi montaż nowych drzwi wewnętrznych oraz wymiana stolarki okiennej. W każdym z wymienionych pomieszczeń przeprowadzone będą prace ogólnobudowlane takie jak wykonanie nowych posadzek z płytek, przetarcie tynków wraz z malowaniem. W ramach projektu zostanie przystosowana do nowego rozkładu pomieszczeń instalacja oświetleniowa, elektryczna wraz z ogrzewaniem elektrycznym, wentylacyjna. W aneksie kuchennym ściany otrzymają pokrycie płytkami ceramicznymi, nastąpi wykonanie podejść wodno-kanalizacyjnych oraz montaż przepływowych podgrzewaczy wody. c) Przebudowę schodów zewnętrznych oraz wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7, 8 do SIWZ; b) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ; c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonych: projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń będących przedmiotem zamówienia nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów oraz urządzeń równoważnych tj. wszelkich ich rynkowych odpowiedników o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę, który wraz z ofertą musi przedłożyć dokumenty potwierdzające ich równoważność. Zastosowanie innych materiałów należy przedstawić zgodnie z pkt VIII ppkt 2.6. SIWZ w wykazie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (załączyć jeżeli dotyczy). 3. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie o którym mowa w pkt 8 ppkt 8.1. SIWZ (załączyć jeżeli dotyczy). 4. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (załączyć jeżeli dotyczy). 5. kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej sporządzony na podstawie przedmiaru robót, będącego załącznikiem nr 7, 8 do SIWZ. 6. wykaz materiałów i urządzeń – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż te zaproponowane przez Zamawiającego – wraz z dokumentami uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia, iż posiadają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji wykonawczej (załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach