Przetargi.pl
Remont pomieszczeń byłego Gimnazjum w Mońkach przy ul. Leśnej 3 na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 w Mońkach

Gmina Mońki ogłasza przetarg

  • Adres: 19-100 Mońki, ul. Słowackiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 162 587 , fax. 857 162 587
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mońki
    ul. Słowackiego
    19-100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. 857 162 587, fax. 857 162 587
    REGON: 50659102000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-monki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń byłego Gimnazjum w Mońkach przy ul. Leśnej 3 na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 w Mońkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia remont pomieszczeń byłego Gimnazjum w Mońkach przy ul. Leśnej 3 na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 w Mońkach. 2. Zamówienie podzielone jest na cztery części tj. część I – remont pomieszczenia parteru, I pietra i II pietra; cześć II – remont piwnicy, pomieszczenia parteru, I piętra i II piętra; część III – remont pomieszczenia sali gimnastycznej i rozbieralni męskiej; część IV – remont z rozbudową instalacji elektrycznych. Opis pomieszczeń i rozwiązań stanowi zał. nr 5 do siwz. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis warunków wykonania robót, ich zakresu oraz podziału, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Do 20 grudnia 2020 roku należy wykonać roboty o wartości: - do 180 tys. złotych w części I, - do 180 tys. złotych w części II, - do 40 tys. złotych w części III. 6. Wykonawcy wykonujący zamówienie w częściach I, II i III będą zobowiązani do udostępnienia pomieszczeń wykonawcy części IV w terminie umożliwiającym wykonanie zamówienia zgodnie z terminami określonymi powyżej. 7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie wszystkich prac dotyczących robot budowlanych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę (odpowiednio podwykonawcę oraz dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy – załącznik nr 4 do siwz. 8. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami. 9. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej. 10. Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielne oświadczenie wstępne (zał. nr 2 do siwz). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -zgodnie ze wzorem zał. nr 3 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach