Gmina Mońki ogłasza przetarg
- Adres: 19-100 Mońki, ul. Słowackiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 162 587 , fax. 857 162 587
- Data zamieszczenia: 2020-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mońki
ul. Słowackiego
19-100 Mońki, woj. podlaskie
tel. 857 162 587, fax. 857 162 587
REGON: 50659102000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-monki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń byłego Gimnazjum w Mońkach przy ul. Leśnej 3 na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 w Mońkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia remont pomieszczeń byłego Gimnazjum w Mońkach przy ul. Leśnej 3 na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 w Mońkach. 2. Zamówienie podzielone jest na cztery części tj. część I – remont pomieszczenia parteru, I pietra i II pietra; cześć II – remont piwnicy, pomieszczenia parteru, I piętra i II piętra; część III – remont pomieszczenia sali gimnastycznej i rozbieralni męskiej; część IV – remont z rozbudową instalacji elektrycznych. Opis pomieszczeń i rozwiązań stanowi zał. nr 5 do siwz. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis warunków wykonania robót, ich zakresu oraz podziału, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Do 20 grudnia 2020 roku należy wykonać roboty o wartości: - do 180 tys. złotych w części I, - do 180 tys. złotych w części II, - do 40 tys. złotych w części III. 6. Wykonawcy wykonujący zamówienie w częściach I, II i III będą zobowiązani do udostępnienia pomieszczeń wykonawcy części IV w terminie umożliwiającym wykonanie zamówienia zgodnie z terminami określonymi powyżej. 7. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie wszystkich prac dotyczących robot budowlanych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę (odpowiednio podwykonawcę oraz dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy – załącznik nr 4 do siwz. 8. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami. 9. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej. 10. Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielne oświadczenie wstępne (zał. nr 2 do siwz). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -zgodnie ze wzorem zał. nr 3 do siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Nr 102874B Pomiany - Kamionka Nowa, Gmina Bargłów Kościelny - Etap III
Dodano: 2024-07-22 - „Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski – etap I”
Dodano: 2024-07-18 - Remont placu przy budynku nr 23 na terenie JW w Białymstoku
Dodano: 2024-07-18 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w ramach zadania "Przebudowa i budowa placów, dróg wewnętrznych oraz obiektów wystawienniczych Podlaskiego ODR w Szepietowie część III"
Dodano: 2024-07-12 - Budowa budynku magazynowego w ramach zadania „Budowa budynku magazynowego wraz z rozbiórką budynku gospodarczego Podlaskiego ODR w Szepietowie”
Dodano: 2024-07-11 - Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Bargłów Dworny – Bargłów Kościelny – Nowiny Bargłowskie, Gmina Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej z oddziałami wychowania przedszkolnego i sali gimnastycznej w Tołwinie
Dodano: 2024-07-11 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki
Dodano: 2024-07-11 - „Remont wnętrz, osuszenie budynku i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku Zespołu szkół nr 1 w Zambrowie”
Dodano: 2024-07-10 - Modernizacja – przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg gminnych wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg oraz budową wiaty garażowej.
Dodano: 2024-07-10