Przetargi.pl
Remont pomieszczeń byłego Domu Pomocy Społecznej w Kolanie w celu przywrócenia stanu pierwotnego w ramach projektu „Gmina Jabłoń dla Seniorów”

Urząd Gminy Jabłoń ogłasza przetarg

  • Adres: 21-205 Jabłoń, Zamojskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3560036, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jabłoń
    Zamojskiego 27
    21-205 Jabłoń, woj. lubelskie
    tel. 083 3560036, , fax. -
    REGON: 00053526700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablon.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń byłego Domu Pomocy Społecznej w Kolanie w celu przywrócenia stanu pierwotnego w ramach projektu „Gmina Jabłoń dla Seniorów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń byłego Domu Pomocy Społecznej w Kolanie w celu przywrócenia stanu pierwotnego. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej; 2) poszerzenie otworów drzwiowych; 3) zamurowania otworów po zdemontowanej stolarce; 4) naprawa miejscowych pęknięć i ubytków ścian; 5) odgruzowanie przewodów kominowych; 6) wykonanie przebić ściennych i wentylacji typu "Z" do pomieszczeń; 7) rozbiórka podłogi drewnianej na piętrze w miejscu łazienki męskiej; 8) montaż ścianek systemowych szkieletowych o gr. 12,5cm; 9) montaż stolarki drzwiowej w ściankach, stolarka drewniana korespondująca z istniejącą stolarką drzwiową; 10) renowacja istniejącej stolarki drzwiowej; 11) renowacja istniejącej stolarki okiennej; 12) renowacja podłóg drewnianych poprzez cyklinowanie i lakierowanie wraz z montażem nowych listew przyściennych z drewna liściastego; 13) wykonanie oblicowań podłogowych z płytek ceramicznych; 14) wykonanie odbić odparzonych tynków, uzupełnień i przetarć istniejących tynków ściennych i sufitowych; 15) wykonanie oblicowań ściennych z płytek glazurowanych na wysokość min. 2,1m; 16) renowacja istniejących drewnianych schodów wraz z renowacją drewnianych ozdobnych balustrad; 17) wykonanie izolacji termicznej stropu nad ostatnią kondygnacją z dwóch warstw wełny mineralnej o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż 0,035W/mK wraz z montażem nad wełną przy wejściu na poddasze, traktu komunikacyjnego z legarów drewnianych ułożonych krzyżowo i płyty OSB; 18) wykonanie renowacji elewacji budynku wraz z wykonaniem izolacji ścian piwnicznych i fundamentowych oraz wykonaniem opaski z kostki granitowej; 19) renowacja schodów zewnętrznych wraz z wykonaniem pochylni dla niepełnosprawnych o nachyleniu 8% i długości 5,62m z obustronnymi balustradami dla niepełnosprawnych oraz wykonaniem nowych schodów wejścia głównego ze spocznikiem o wym.2,09x3,09m zapewniającym manewrowanie wózkiem poza polem otwierania drzwi; 20) dostawa i montaż uchwytów dla niepełnosprawnych umywalkowych, sedesowych oraz prysznicowych w łazienkach męskich i damskich; 21) roboty rozbiórkowe pozostałej w stanie szczątkowym instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z demontażem armatury sanitarnej; 22) wykonanie instalacji hydrantowej do celów przeciwpożarowych wraz z zastosowaniem zaworu priorytetu tzw. zaworu pierwszeństwa oraz węża półsztywnego ; 23) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z montażem nowej armatury sanitarnej; 24) wykonanie uzupełnień instalacji centralnego ogrzewania wraz z dostawą i montażem zasobnika ciepłej wody wraz z armaturą i niezbędnym oprzyrządowaniem; 25) roboty demontażowe pozostałej w stanie szczątkowym instalacji wraz z demontażem osprzętu; 26) wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu wraz z montażem przycisku ppoż; 27) wykonanie linii zasilających oświetlenia i gniazd wtyczkowych; 28) montaż opraw oświetleniowych; 29) montaż pozostałego osprzętu elektroinstalacyjnego 30) budowa instalacji gazowej zbiornikowej na gaz płynny wraz z montażem zbiornika o poj. 4,85 m3 31) montaż zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe o poj. 10m3 2.2. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot oraz wyposażenia będących przedmiotem zamówienia składają się:  Projekty budowlane,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;(wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: numer konta: 44 8042 0006 0392 0978 2000 0020 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: SZP.271.18.2020 - „Remont pomieszczeń byłego Domu Pomocy Społecznej w Kolanie w celu przywrócenia stanu pierwotnego”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299.). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Jabłoniu ul. Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jabłoń, pokój nr 4 /sekretariat/ przed upływem terminu składania ofert. 6.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 7.15. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 346 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach