Przetargi.pl
Remont pomieszczeń bufetu w celu zmiany funkcji na pomieszczenia biurowe

Sąd Rejonowy w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 847-01-00 , fax. 0-76 847-02-11
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Lubinie
    ul. Wrocławska 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 847-01-00, fax. 0-76 847-02-11
    REGON: 32522200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubin.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń bufetu w celu zmiany funkcji na pomieszczenia biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - demontaż ścianek działowych zaplecza kuchennego wraz z drzwiami i ościeżnicami, - demontaż opraw oświetleniowych, - demontaż grzejnika c.o. - skucie glazury i posadzek ceramicznych, - wymurowanie ścian działowych do pełnej wysokości kondygnacji, - wykonanie przecierki na ścianach istniejących po skuciu glazury i sufitach, - wykonanie przecierek na nowych ścianach działowych i częściowo tynków gipsowych szpachlowanych, - malowanie ścian nie pokrytych glazurą i sufitów, - montaż urządzeń sanitarnych, wymiana grzejnika c.o. oraz baterii, - montaż instalacji sieci komputerowej oraz instalacji elektrycznej dedykowanej dla komputerów, - montaż urządzeń klimatyzacji oraz dedykowanej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i montaż opraw oświetleniowych, gniazd wtyczkowych, - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji, ciągłości poszczególnych żył kablowych, rezystancji uziemienia impedancji pętli zwarcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach