Przetargi.pl
Remont pomieszczeń budynku nr 91 parter i I piętro na terenie kompleksu wojskowego w Nisku

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2017-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska
    35111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń budynku nr 91 parter i I piętro na terenie kompleksu wojskowego w Nisku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi remont pomieszczeń budynku nr 91 parter i I piętro na terenie kompleksu wojskowego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) I piętro; a) Roboty rozbiórkowe: - wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko szer. do 25cm, - wykucie z muru okien drewnianych o powierzchni do 2 m2 o wym. 0,80*2,05, - wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2 m2, - wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2 m2 (drzwi do odzysku), - wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 ceg. na zaprawie cementowej dla otworów drzwiowych i okiennych, - rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, - ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm posadzka gr. 3cm, - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, - demontaż elementów konstrukcji metalowej starej suszarni, - wykonanie i ustawienie rynny drewnianej do usunięcia gruzu , - rozebranie rynny drewnianej do usunięcia gruzu, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość 19 km. b)Roboty budowlane: - zabezpieczenie podłóg folią, - osłony okien folią polietylenową, - ułożenie nadproży prefabrykowanych, - podokienniki wykonane z PVC, - zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grubości 1 ceg., - ścianki działowe pełne zbrojone z cegieł pełnych grubości 1/2 cegły (do 3 m2 w jednym miejscu), - ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczej konstrukcji nośnej, z pokryciem obustronnym jednowarstwowym 75-01; System Ściana 100A75, - tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne grubości 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu betonowym, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, - gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome sufitów, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi kolor biały starych tynków wewnętrznych ścian, - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, - mycie po robotach malarskich okien zespolonych, - mycie po robotach malarskich podłóg niemalowanych, - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na ostro, - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej – dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm, krotność = 4, - posadzki cementowe wraz z cokolikami - dopłata za zbrojenie siatką stalową, - gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome, - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej - poziome podposadzkowe, - posadzki jedno- i dwubarwne z płytek terakotowych o wym. 30x30 cm luzem na zaprawie klejowej w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2, - licowanie ścian o pow. ponad 5 m2 płytkami glazurowanymi o wym. 20x25 cm na zaprawie klejowej, - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe, - posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin rulonowych, - posadzki - listwy przyścienne z tworzyw sztucznych – profile, - ścianki ustępowe z HPL gr. 12 mm, - kraty stałe stalowe prętowe o powierzchni ponad 2 m2 osadzone w ścianach. c) Roboty konstrukcyjne: - ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm posadzka gr. 3cm, - przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane o śr. 16 i 20 mm i większej, - przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty gładkie o śr. 6 mm, - belki i podciągi żelbetowe; stosunek deskowanego obwodu do przekroju do 8 - ręczne układanie betonu, beton B30. d) Stolarka drzwiowa: - ościeżnice drewniane fabrycznie wykończone obsadzone w ściankach z płyt gipsowo-kartonowych, - skrzydła drzwiowe fabrycznie wykończone obsadzone w ściankach z płyt gipsowo-kartonowych, - drzwi stalowe pełne o powierzchni do 2 m2, - drzwi stalowe pełne o powierzchni ponad 2 m2 ( drzwi z odzysku ), e) Roboty instalacyjne (sanitarne): - wykucie bruzd poziomych 1/4 x 1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowej, - zamurowanie bruzd pionowych lub pochyłych o przekroju 1/4 x 1/2 ceg. w ścianach z cegieł, - rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych, - dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, płuczek o połączeniu elastycznym z tworzywa o śr. zewnętrznej 20 mm , - rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50 mm na ścianach w budynkach mieszkalnych o połączeniach wciskowych , - rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 75 mm na ścianach w budynkach mieszkalnych o połączeniach wciskowych , - rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm na ścianach w budynkach mieszkalnych o połączeniach wciskowych , - dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 50 mm o połączeniach wciskowych, - dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 75 mm o połączeniach wciskowych, - dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych, - baterie natryskowe z natryskiem przesuwnym o śr. nominalnej 15 mm , - ustępy z płuczką ustępową typu "kompakt" , - umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym, - brodziki natryskowe z kabiną z drzwiami wykonanie zamknięcia z PCV, - wymiana wpustu ściekowego PVC podłogowego o śr. 50 mm, - rurociągi w instalacjach c.o. miedziane o śr. zewnętrznej 15 mm o połączeniach lutowanych na ścianach w budynkach, - grzejniki stalowe członowe - do 15 elementów. f) Roboty elektryczne: - demontaż gniazd wtyczkowych p/t 230 V + Z, - demontaż opraw żarowych porcelanowych lub plafonier przykręcanych, - demontaż opraw żarowych z kloszem kulistym zawieszanych,, - demontaż przewodów wtynkowych z podłoża ceglanego lub betonowego, - ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, - zaprawianie bruzd o szer. do 25 mm - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton -0- zasilanie dodatkowego gniazda podtynkowego 16A 250V AC 2P + PE, IP44, - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton - zasilanie oświetlenia opraw - przewód YDYżo 450/750V 4x 1,5mm2, - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton - zasilanie oświetlenia opraw, - gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2, podtynkowe, IP44, - oprawy oświetleniowe bryzgoodporne, strugoodporne przykręcane, TLC 2 x 18W 230V AC, okrągłe, IP54, zapłon ED, - montaż na gotowym podłożu łączników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego jednobiegunowych, przycisków mocowanych przez przykręcenie - montaż łączników oświetlenia, - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 1-fazowy, pierwszy pomiar, - sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar rezystancji uziemienia - każdy następny, - sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy pomiar. 2) Parter: a) Roboty rozbiórkowe: - wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko szer. do 25cm, - wykucie z muru okien drewnianych o powierzchni do 2 m2 o wym. 0,80*2,05, - wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 ceg. na zaprawie cementowej dla otworów drzwiowych i okiennych, - wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2 m2 (drzwi do odzysku), - rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, - ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm posadzka gr. 3cm, - demontaż elementów konstrukcji metalowej starej suszarni, - wykonanie i ustawienie rynny drewnianej do usunięcia gruzu, - rozebranie rynny drewnianej do usunięcia gruzu, - wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość 19 km. b) Roboty budowlane: - zabezpieczenie podłóg folią, - osłony okien folią polietylenową, - ułożenie nadproży prefabrykowanych, - podokienniki wykonane z PVC, - ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczej konstrukcji nośnej, z pokryciem obustronnym jednowarstwowym 75-01; System Ściana 100A75, - tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne grubości 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu betonowym, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, - gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome sufitów, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi kolor biały starych tynków wewnętrznych ścian, - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, - mycie po robotach malarskich okien zespolonych, - mycie po robotach malarskich podłóg niemalowanych, - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na ostro, - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - dodatek lub potrącenie za zmianę grubości o 10 mm, krotność = 4, , - posadzki cementowe wraz z cokolikami - dopłata za zbrojenie siatką stalową, - gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome, - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej - poziome podposadzkowe, - posadzki jedno- i dwubarwne z płytek terakotowych o wym. 30x30 cm luzem na zaprawie klejowej w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2, - licowanie ścian o pow. ponad 5 m2 płytkami glazurowanymi o wym. 20x25 cm na zaprawie klejowej, - kraty stałe stalowe prętowe o powierzchni ponad 2 m2 osadzone w ścianach. c) Stolarka drzwiowa: - ościeżnice stalowe dla drzwi wewnątrzlokalowych i wejściowych do lokalu malowane dwukrotnie na budowie typu FD1, - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, wejściowe pełne jednodzielne o powierzchni do 2,0 m2 fabrycznie wykończone, - drzwi stalowe pełne o powierzchni do 2 m2, - drzwi stalowe pełne o powierzchni ponad 2 m2 (drzwi z odzysku). d) Roboty instalacyjne (sanitarne) - wykucie bruzd poziomych 1/4 x 1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowej, - zamurowanie bruzd pionowych lub pochyłych o przekroju 1/4 x 1/2 ceg. w ścianach z cegieł, - rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych, - dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, płuczek o połączeniu elastycznym z tworzywa o śr. zewnętrznej 20 mm szt., - rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50 mm na ścianach w budynkach mieszkalnych o połączeniach wciskowych, - rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 75 mm na ścianach w budynkach mieszkalnych o połączeniach wciskowych, - rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm na ścianach w budynkach mieszkalnych o połączeniach wciskowych, - dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 50 mm o połączeniach wciskowych, - dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 75 mm o połączeniach wciskowych, - dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych, - baterie natryskowe z natryskiem przesuwnym o śr. nominalnej 15 mm, - ustępy z płuczką ustępową typu "kompakt", - umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym, - brodziki natryskowe z kabiną z drzwiami wykonanie zamknięcia z PCV, - wymiana wpustu ściekowego PVC podłogowego o śr. 50 mm, - rurociągi w instalacjach c.o. miedziane o śr. zewnętrznej 15 mm o połączeniach lutowanych na ścianach w budynkach, - grzejniki stalowe członowe - do 15 elementów. e) Roboty elektryczne: - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton -0- zasilanie dodatkowego gniazda podtynkowego 16A 250V AC 2P + PE, IP44, - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton - zasilanie oświetlenia opraw - przewód YDYżo 450/750V 4x 1,5mm2, - przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton - zasilanie oświetlenia opraw, - gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne 2-biegunowe przykręcane o obciążalności do 16 A i przekroju przewodów do 2.5 mm2, podtynkowe, IP44, - oprawy oświetleniowe bryzgoodporne strugoodporne przykręcane, TLC 2 x 18W 230V AC, okrągłe, IP54, zapłon ED, - montaż na gotowym podłożu łączników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego jednobiegunowych, przycisków mocowanych przez przykręcenie - montaż łączników oświetlenia, - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 1-fazowy, pierwszy pomiar, - sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar rezystancji uziemienia - każdy następny, - sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania – próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy pomiar. UWAGA: 1. Wykonawca, że przed przystąpieniem do wykonania okien i drzwi winien wykonać pomiar z natury i na tej podstawie wykonać elementy. 2. Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. 3. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. 4. Po zakończeniu prac wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy i przyległe drogi i place z ziemi wynoszonej na protektorach kół samochodów i innych sprzętów. 5. Złom pozyskany z rozbiórki Wykonawca własnym transportem i na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI w Rzeszowie oraz złoży na wskazanym miejscu. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonania ścianek działowych wraz z izolacją; b) wykonania gładzi szpachlowych; c) malowania ścian; d) wymiany oraz montażu stolarki drzwiowej; e) wykonania robót elektrycznych; f) wykonania robót instalacyjnych; g) montaż wykładzin dywanowych; h) wykonania robót malarskich; i) wykonania zabezpieczenia okien konstrukcją stalową, przegląd i konserwację; j) wykonania elementów konstrukcyjnych stropu; k) wykonania robot murarskich oraz okładzinowych. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku użyteczności publicznej w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11) oraz wynika z Rysunków Technicznych i Wyciągu z Ekspertyzy Technicznej (zaleceni) – Załącznik nr 12). 6. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 60-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 60 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu. 8. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 10. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 – z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/5/2017, NIP [Wykonawcy]). 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach