Gmina Miasta Czarnków ogłasza przetarg
- Adres: 64700 Czarnków, Pl. Wolności
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2552801, 2555604 , fax. 672 552 677
- Data zamieszczenia: 2017-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Czarnków
Pl. Wolności 6
64700 Czarnków, woj. wielkopolskie
tel. 067 2552801, 2555604, fax. 672 552 677
REGON: 57079105200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń biurowych w budynku przy ul.Browarnej 6 w Czarnkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213150-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 24.03.2017 r. r. o godzinie 10:00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wybranych pomieszczeń na I i II piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
Dodano: 2023-10-20 - Zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych w budynku biurowym przeznaczonym na siedzibę PODGIK w Poznaniu
Dodano: 2020-07-28 - Przebudowa budynku biurowego na potrzeby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu.
Dodano: 2019-12-17 - Przebudowa pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz etap I - remont toalet na parterze
Dodano: 2018-03-02 - Przebudowa pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz etap I - remont toalet na parterze
Dodano: 2017-11-17 - Przebudowa pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz etap I - remont toalet na parterze
Dodano: 2017-10-25 - Przebudowa pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz etap I - remont toalet na parterze
Dodano: 2017-09-29 - Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, z podziałem na 2 części.
Dodano: 2017-06-02 - Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, z podziałem na 2 części.
Dodano: 2017-04-19 - Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, z podziałem na 3 części.
Dodano: 2017-02-13