Przetargi.pl
Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, z podziałem na 3 części.

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60509 Poznań, ul. Jackowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 410 500 , fax. 618 480 556
  • Data zamieszczenia: 2017-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18
    60509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 410 500, fax. 618 480 556
    REGON: 63127678800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, z podziałem na 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, z podziałem na 3 następujące części: Część nr 1 – Modernizacja korytarzy II i III piętra, Część nr 2 – Wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych, Część nr 3 – Wykonanie wiatrołapu z kurtyną powietrza. Zamawiający wymaga, by: 1)Ponieważ inwestycja będzie realizowana w warunkach funkcjonującego Obiektu, w zakresie każdej z części, Wykonawca zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób nie utrudniający prawidłowego funkcjonowania Starostwa; 2)Prace prowadzone były: a)Część nr 1 – od poniedziałku do czwartku w godz. od 18:00 do 22:00, w piątek w godz. od 13:00 do 22:00, a w dni wolne od pracy w godz. od 06:00 do 22:00; b)Część nr 2 i 3 – codziennie w godz. od 06:00 do 22:00, przy czym wszelkie prace, których poziom hałasu przekracza 45dB (PN-EN-ISO116900-1,2:2000), były prowadzone w dni urzędowania Starostwa po godzinach pracy, a w dni wolne od pracy w godz. od 06:00 do godz. 22:00; 3)Wykonawca zagwarantował, iż po każdym dniu prowadzenia inwestycji, miejsce wykonywania prac będzie sprzątane przez pracowników Wykonawcy i odpowiednio zabezpieczone, w tym: a)Część nr 1 – posprzątany zostanie cały korytarz, z ciągów komunikacyjnych zostaną usunięte wszelkie pozostałości materiałów budowlanych, gruz i kurz, podłogi zostaną zamiecione i zmyte na mokro, a z klamek i drzwi zostaną usunięte zabrudzenia; b)Część nr 2 – na korytarzach IV piętra, przyległych do ewakuacyjnych klatek schodowych, zostaną zamiecione i zmyte na mokro, a z klamek i drzwi zostaną usunięte zabrudzenia; c)Część nr 3 – z wejścia zostaną usunięte wszelkie pozostałości materiałów budowlanych, gruz i kurz, podłogi holu i pomieszczeń, przez które prowadzone będą instalacje, zostaną zamiecione i zmyte na mokro, posadzka, ściany i sufit zostaną należycie zabezpieczone przed uszkodzeniem, a uszkodzone elementy wymienione na nowe; 4)w zakresie każdej z części, udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace budowlane; 5)w zakresie każdej z części, zaoferował gwarancje producenta na zastosowane urządzenia i materiały; 6)w zakresie każdej z części, zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290, ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Szczegółowy zakres prac zawarty został w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213150-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1) Część nr 1 – 19.000,00 zł; 2) Część nr 2 – 2.700,00 zł; 3) Część nr 3 – 3.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach