Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie ogłasza przetarg
- Adres: 13200 Działdowo, ul. Władysława Jagiełły
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 23 697 21 78 , fax. 23 697 09 81
- Data zamieszczenia: 2017-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie
ul. Władysława Jagiełły 30
13200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 23 697 21 78, fax. 23 697 09 81
REGON: 271040900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo-mops.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym przy ul. Wł. Jagiełły 32 w Działdowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym, wpisanym do rejestru zabytków, zlokalizowanym na działce nr 181 przy ul. Wł. Jagiełły 32 w Działdowie. Wyszczególnienie robót: - roboty budowlane - roboty wykończeniowe - roboty malarskie - pokrywanie podłóg i ścian - remont wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej - remont instalacji centralnego ogrzewania - remont wewnętrznej instalacji elektrycznej - prace remontowe wewnętrzne i zewnętrzne (uzupełnienie i wykonanie tynków, roboty malarskie) Materiały przewidziane w założeniach do wykonania remontu pomieszczeń biurowych winny posiadać aprobaty techniczne wydane przez upoważnione organy aprobujące, ceryfikaty i atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót (stanowiących część pomocniczą do sporządzenia oferty). Szczegółowy zakres i przedmiar został określony w TOMIE III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 94 1020 3541 0000 5202 0270 2363 Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S. A.Regionalne Centrum Korporacyjne w Olsztynie z tytułem Wadium ZP.II.26.4.2017 .Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu Miasta wadium nie przyjmuje.W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał dokumentu należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie. Koperta ta powinna być oznakowana w następujący sposób:WADIUM W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA„Remont pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym przy ul. Wł. Jagiełły 32 w Działdowie”Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja(-e) ma(-ją) być, co najmniej gwarancją(-ami) bezwarunkową(-ymi), nieprzenoszalną (-ymi) oraz zawierać oświadczenie o nieodwołalnym i bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zwrot lub ponowne wniesienie lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, 2) Wykonawca, który polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (Oryginał)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja, przebudowa i budowa dróg na terenie Gminy Bisztynek – etap II”
Dodano: 2024-07-03 - Adaptacja pomieszczeń dla kierunku pielęgniarstwo w budynku Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy Al. Grunwaldzkiej 137.
Dodano: 2024-06-25 - Budowa budynku wielorodzinnego w m. Bajtkowo wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-06-25 - Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1859N na odcinku Szczecinowo – Stare Juchy
Dodano: 2024-06-24 - Budowa amfiteatru w Dąbrównie wraz z zagospodarowaniem terenu.
Dodano: 2024-06-21 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. Sportowej 1 w Tolkmicku
Dodano: 2024-06-19 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"
Dodano: 2024-06-19 - Modernizacja ogólnodostępnego placu zabaw przy ul. Portowej we Fromborku.
Dodano: 2024-06-19 - BUDOWA GMINNEJ STACJI UZDATNIANIA WODY
Dodano: 2024-06-18 - Modernizacja dachu na budynku mieszkalnym w Prostkach przy ul. 1 Maja 28
Dodano: 2024-06-18